הסיפור מתחיל בהודעה פרטית, לכאורה תמימה: "שלום לך, שמי דניאל סגל, יש לי הצעה מעניינת עבורך. אני מציע שכר חודשי מלא 15 אלף שקלים נטו בחודש, והכל עם חוזה העסקה מסודר בחברה שלי כעוזרת מנכ"ל תמורת שניים עד שלושה מפגשים בשבוע". שני כהן, שקיבלה את ההודעה לחשבון הפייסבוק שלה, סיפרה שהמשיכה להתכתב עם סגל במטרה לדלות פרטים נוספים. "שאלתי אותו בתמימות מה זאת אומרת מפגשים? הוא אומר לי מפגשים אינטימיים ודיסקרטיים", מספרת כהן.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אפרת, כתבת "חי בלילה", ערכה בדיקה ופנתה לסגל בפייסבוק. לאחר התכתבות קצרה ביקש לעבור לווטסאפ, שם כתב בלי להתבייש: "אני יכול להבטיח לך שאם יהיה כיף ביחד גם במיטה, אני מוכן לתת לך אחרי החודש הראשון רכב חברה פלוס דלק וביטוחים". אפרת ביקשה לקבל את החוזה, והופתעה לגלות שאכן קיים מסמך כזה. סגל שלח קובץ וורד עם לוגו חברה, שחיפוש מהיר בגוגל הוכיח שאינה קיימת. החוזה הינו חוזה העסקה סטנדרטי, ואין בו אפילו רמז לדרישה שלו, שהעוזרת האישית תיכנס איתו למיטה.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

כשפנינו אל סגל במטרה לקבל את תגובתו בנושא, הוא טען שגם הוא נפל קורבן במקרה הזה. "מישהו התלבש לי על הפייסבוק ועושה את זה, זה לא קשור אלי", סיפר סגל. "זה כנראה איזשהו האקר שמתנכל לי. אני מתעסק בתחום הסייבר, ברגע שמישהו שולח הודעת ווטסאפ או סמס, הוא יכול לשלוח את זה מכל מכשיר ומכל מחשב". כשנשאל למה הקול בשיחת הטלפון המוקלטת נשמע בדיוק כמו הקול שלו, סיכם: "אין סיכוי".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12