בשבוע האחרון הופץ תיעוד בו מרצה באוניברסיטה העברית נוזפת ומשפילה תלמידה שלה, קצינה שהגיעה ללימודים במדי צה"ל. אמש נחשף ב"חי בלילה" כי אותה סטודנטית היא פעילת ארגון הימין "אם תרצו", ואנשי השמאל טוענים כי האירוע המצולם הוא מניפולציה של הארגון.

הסרטון שהתפרסם הסעיר את הרשת, אך עדיין לא ברור מה קדם לאותו אירוע. "בחמש דקות האחרונות של השיעור התלמידה הפלסטינית  יצאה בהערה לגבי הכיבוש. בזווית של העין ראיתי שהן החליפו דברים, ולפי שפת הגוף הבנתי שהן ממש רוצות להתפוצץ אחת על השנייה", כך מספר סטודנט שנכח באותו שיעור, "התלמידה הערבייה לקחה את כל הדברים שלה וברחה. אפשר לראות שהוא מצלם מהקומה העליונה, זה קומה של מרצים בכלל".

תנועת 'אם תרצו' בתגובה: "כן. זה הכל ספין של 'אם תרצו'. לעניין עצמו: הטענות המגוחכות לא משנות את המציאות. מנצלים את חוסר יכולתה של הקצינה להגיב, ומסלפים את האמת כאילו נשלחה על ידי מישהו לעשות משהו. במציאות – לשמחתנו הפעם היה תיעוד שלא מותיר הרבה מקום לספק. לא רק שמדובר באמת, אלא שהרקטור ודיקן הסטודנטים, וכן המרצה עצמה, התנצלו בפני הקצינה. עצם התנצלותה, מעידים על הכרתה בשגיאה החמורה שעשתה".