הכל התחיל בפוסט שכתב הבוקר זהבי, בו הוא מתייחס לראשונה להאשמות נגדו: "חוסר אונים. 'הערפדית' הדס שטייף מנהלת מסע אימתני נגדי. אין לי מושג מי הנשים שמתלוננות נגדי. מעולם לא אנסתי או תקפתי נשים". בשעות הערב, עורכי דינו כבר פנו לשטייף בדרישה לקבל את כל החומרים והעדויות.

>> לוח שידורים ערוץ 12

זהבי בעצמו עוד לא התראיין, אבל מקורביו יצאו היום להגנתו וחלקם אף יצאו למתקפה אישית על שטייף. "הוא אמר שחייו נסתיימו", סיפר מקורבו, עו"ד ליאור אפשטיין. "על מה מדובר, לפני 15 שנה, מאיזה מקום? באיזו עיר? מי החליטה? הדס שטייף?". כמה שעות לאחר מכן, צייץ העיתונאי רון קופמן כנגד שטייף: "את בסך הכל עוד רכילאית בזויה". שטייף לא נשארה חייבת, ובין השניים המשיכו חילופי האשמות הדדיים. יגאל סרנה, שגם כן יצא להגנתו של זהבי, הגיב בפייסבוק ולא חשש ללכת רחוק ולהציע פרשנות משלו לפרשה. "האם יד זדונית, אינטרסנטית, מנצלת את הניקוי כדי להשתיק את מעט ההתנגדות שנותרה לשליט בתוך ים הדוממים?"

 אך התגובה המפתיעה ביותר מגיעה מכיוונה של נרי לבנה, שכזכור התלוננה על אלכס גלעדי. לבנה פרסמה בפייסבוק: "עבדתי איתו ב"חדשות". הדיבור שלו היה סקסיסטי, אבל זה משעשע. יש הבדל עצום בין חוסר טאקט להטרדה מינית. מבחן הסיכה בענייני הטרדה הוא אם הרגשת מוטרדת או לא. לא מדובר הרי בשום מקרה בניצול מרות או סמכות".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

 התגובות הללו מתפרסמות על רקע סרטונים מטרידים שמסתובבים ברשתות החברתיות, בהן נחשף זהבי בהתבטאויות שנויות במחלוקת. שטייף בעצמה לא הגיבה היום, אבל לפי דבריה משבוע שעבר, מדובר רק בסנונית הראשונה ממה שלדבריה נאמד ב"שורה של נשים" מתלוננות.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12