אתמול (שלישי) בשעות הצהריים, התקבל דיווח בתחנת משטרת חיפה ובו מסרה בחורה צעירה כי התינוק של אחותה נחטף ע"י אביו ממש מול עיניה והיא מבקשת את עזרת המשטרה.

"הבן זוג של אחותי נכנס דרך הגג, הוא תקף את אחותי מול הילד, הרביץ לה וחטף אותו ממנה" היא מספרת. אותה בחורה, אשר הציגה את עצמה כדודתו של התינוק, התקשרה למשטרה ומסרה להם פרטים שלדעתה יכלו לעזור להם למצוא את התינוק ולהשיב אותו לאימו אבל לטענתה השוטר שענה לה ניתק לה בפרצוף, צעק עליה וסרב לעזור.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

בשלב זה, לפי הבחורה, המשטרה התעלמה ממנה ומהאמא ולכן היא נאלצה לצאת בעצמה ולחפש את התינוק: "עשיתי לייב אתמול בלילה ובו רואים שהמשטרה הגיעה כשהתינוק כבר איתי. אני זאת שהחזרתי את התינוק לאימא שלו". בסופו של דבר, 7 שעות מהרגע שנעשתה פנייה למשטרה, דודתו של התינוק הצליחה להגיע אליו ולהחזיר אותו לאימו. 

תגובת המשטרה לאירוע: "בניגוד לנטען, בזכות פעילות נחושה ומקצועית של המשטרה האירוע הסתיים ללא נפגעים. מרגע קבלת הדיווח, נפרסו כוחות גדולים בכל העיר, נעשה שימוש באמצעים מיוחדים ומגוון פעולות, שבסיומן התאפשר להחזיר את התינוק לאמו בשלום ולעצור את האב בחשד לחטיפה". בנוסף, במשטרה טוענים כי: "מסירת הילד באמצעות גורם שלישי לידי בת המשפחה, נערכה בליווי ופיקוח משטרתי כל העת, באופן שיבטיח את שלומו ובטחונו עד מסירת הילד לאימו. כל ניסיון להציג את האור באור שונה ומעוות - פסול וחוטא לאמת".

 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12