התופעה הבאה מתרחשת יותר ויותר בשבועות האחרונים: נערות מגלות שמישהו צילם תמונה או סרטון אינטימי שלהן, לרוב מדובר בן הזוג לשעבר, והסרטון עולה לרשתות החברתיות – משם כבר קשה להסיר אותו. זה מה שקרה לוורד, סטודנטית בת 20 וקצת מהצפון, שברביעי האחרון קיבלה טלפון מצעיר שלא הכירה. הוא סיפר לה שהתמונות שלה הופצו בטלגרם, בקבוצה שמונה 5,000 אנשים והציע לעזור לה. הוא כתב לה שיש ביכולתו לטפל בכך בתמורה לתשלום כספי.

אלא שאותו אדם, לא הסתפק רק בזה וביקש ממנה שתשלח לו תמונות עירום אחרות, לא אלה שכבר הופצו, ודרש להיפגש. "את רוצה שאני אעזור לך?", הוא כתב בצילומי המסך שפרסמה מאשה אברבוך בבלוג "המקום הכי חם בגיהינום". יתרה מכך, הוא הוסיף שאלה חטטנית עוד יותר: "את שמה חוטיני?". הוא הדגיש בפניה את הרצון שלו למפגש "כייפי" לדבריו, ואפילו ביקש במפורש שיהיה מפגש מיני. 

סוחט מינית נשים שתמונותיהן האינטימיות ברשת (צילום: חי בלילה, קשת12)
ומציע למחוק אותן תמורת מפגש מיני|צילום: חי בלילה, קשת12

למרות זאת, מאשה החליטה להיענות להצעתו, נפגשה איתו במטרה להעביר את הכסף במזומן, אך מהר מאוד אותו אדם חתר למגע מיני איתה. "חשבתי לבלות איתך ושיהיה כיף אבל עכשיו לא בא לי", הוא אמר. "כזה כיף, לבחורה שהפיצו עליה דברים כאלה, כזה כיף אתה מאחל לה?, אתה לא חושב שזה קצת סחיטה מה שעשית?", ענתה לו. 

ורד בחרה לשתף בתחושות הקשות שחוותה גם היא מאותו צעיר. "הוא לא ממש הקשיב לי, כל פעם ניסה לקחת את השיחה לנושא מיני ושאל שאלות חטטניות ולא נעימות. אני בן אדם שמחזיק את עצמו בכוחות עצמו ולקבל הודעה כזאת זה שבר אותי".

תלונה נגד אותו צעיר כבר הוגשה במשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה שנמצאת בראשיתה. מטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".