האם אפשר היה להציל את יולי זולקוביץ' ז"ל? הנערה בת ה-18 נמצאה מתה בשנה שעברה בדירה בתל אביב, כתוצאה מצריכת מנת יתר של סמים. על פי החשד, הסמים סופקו לה על ידי בן הזוג שלה דאז, איליה שקון. כעת המשפחה חושפת את התיעוד שצילם שקון רגעים לפני מותה, בהם זולקוביץ' נראית תחת השפעת סמים ובהכרה מעורפלת. לדברי ההורים, שקון לא סייע לזולקוביץ' שהייתה באותה שעה במצב קשה מאוד ושלח את הסרטון לחבריו.

אביה של יולי, ריקרדו זולקוביץ', תיאר ב"חי בלילה" את ההתנהלות השערורייתית של שקון בליל המוות: "איליה נתן ליולי כדורים, צילם אותה עירומה לגמרי ומחרחרת, לא עשה כלום ושלח את הסרטון ברשתות לחברים שלו. זאת בושה וחרפה. המשטרה לא עשתה כלום, גם אחרי שראו את הסרטון הזה. הוא רצח את הבת שלי".

בבית המשפט טען עורך דינו של שקון כי "הוא תיעד אותה כדי להראות לה כיצד היא נראית בהשפעת סמים", במטרה למנוע ממנה להשתמש שוב. הוריה של זולקוביץ' טוענים בדיוק להפך - שבתם הייתה בגמילה וכי שקון פיתה אותה לצאת ממנה.

ההורים דורשים כעת לקבל בחזרה את הטלפון הסלולרי של בתם שנמצא בידי המשטרה. אמה ג'והנה סיפרה, "הטלפון של הילדה נעלם. היו לנו זיכרונות שמה, הודעות הוואטסאפ מהימים האחרונים ותמונות שהיא הייתה שולחת לנו. אני מבקשת מהמשטרה את הטלפון של הילדה, אנחנו רוצים לראות את התמונות. אין לנו תמונה אחת שלה בבית. אנחנו רוצים לדעת מה היה בתוך הטלפון והם לא נותנים לנו אותו".

תגובת עו"ד אלעד רט, פרקליטו של איליה שקון: "איליה שוחרר ממעצרו לאחר שהתברר סופית שלא הוא זה ששימש כספק הסמים של המנוחה ולא הוא זה שדרדר אותה לסמים והוא בוודאי לא יכול היה לצפות את מותה ביום המקרה. מדובר היה מלכתחילה במעצר שווא מיותר ופופוליסטי".

תגובת משטרת ישראל: "החקירה לבירור נסיבות מותה של יולי ז"ל עודנה מתנהלת. כמקובל, כלל הממצאים בתיק לרבות מכשיר הטלפון הנייד, מהווים ראיות, ואלה יימסרו בתום ההליך".