אסי בן מוש, הישראלי שנעצר במהלך סוף השבוע בחשד לסחר בסמים, סחר בבני אדם וניהול מסיבות זנות, נמצא כרגע בתא מעצר בבוגוטה, עיר הבירה של קולומביה, ומנסה להילחם בצו הגירוש שהוצא כנגדו. המלון אותו מנהל בן מוש בכפר הקטן טגנגה, זכה לכינוי ישראל הקטנה. זאת משום שפוקדים אותו תיירים ישראלים רבים, שעל פי החשד, צרכו במלון סמים ושירותי מין.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

חבר של בן מוש, שהגיע ביחד אתו לקולומביה לפני כעשר שנים, מציג את הדברים מזווית שונה. לדבריו, בן מוש שומר על האינטרסים של הישראלים המטיילים במקום, ומגן עליהם מפני הרשויות. "תופסים המון ישראלים ועל כל ישראלי יש שלושה גרם של ירוק ושני גרם של לבן", מספר החבר. "אז הוא עשה מלון שיבואו ישראלים והוא דואג שלא יעבדו עליהם ושלא יגנבו ושלא עניינים".

אל המסיבות שבן מוש מארגן נקשר גם סרטון שהסעיר את הרשת בשבועות האחרונים. הסרטון מקדם מסיבה על יאכטה שבה מובטח מין ללא הגבלה עם 60 בנות, בסביבה ידידותית לסמים. הקשר של בן מוש לאותה מסיבה טרם הוכח ועדיין נחקר. הסרטון הזה מצטרף למספר תמונות שפורסמו לא מזמן, בהן נראה שולחן ערוך לקידוש שבו מצולמים מספר ישראלים שמקבלים את השבת ביחד עם נערות ליווי קולומביאניות.

>> לוח שידורים ערוץ 12

סנגורו של הישראלי, עו"ד איתן און, מכחיש את ההאשמות: "ב-24 השעות האחרונות הועלו טענות קשות כנגד אסי. טענות מקוממות, חסרות בסיס, חסרות שחר. אין שום אינדיקציה, שום ראייה שיכולה ללמד על המעשים המיוחסים למרשי. ולכן אני משוכנע שמחר בבוקר, במסגרת הדיון בבית המשפט בקולומביה, הוא ישוחרר ללא כל תנאי חזרה לביתו".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12