הפוסט שפרסמה אתי אסרף רץ ברשתות החברתיות, ומזהיר בפני התחזויות בעולם הדייטינג ואפליקציות של הכרויות. אסרף נכנסה לאחד מאתרים אלה במטרה להכיר בחור יהודי, וכשיצרה קשר עם אחד מהבחורים באתר, לאחר ששאלה אם הוא יהודי הוא ענה "אני יהודי, שלא יהיה לך ספק", אך לאחר שנפגשו התברר שהוא ממש לא.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

כך אסרף מספרת: "הכרנו באפליקציית לאב מי, הוא סיפר כל מיני סיפורים, היה נשמע מאוד אמין. שאלתי אותו בשיחה אם הוא יהודי, הוא אמר שכן ושאין מה לדאוג, אז המשכנו את השיחה. אחר כך נפגשנו וכל הערב הוא רק החמיא לי. הייתה לי הרגשה שמשהו לא כל כך אמיתי, אז שאלתי אותו שוב אם הוא יהודי, והוא ענה שאבא שלו נוצרי ואמא יהודיה. כתבתי בגוגל את מספר הטלפון שלו וראיתי פתאום ששמו ג'מיל", היא מוסיפה, "הייתי בטוחה שאם הוא באפליקציית הכרויות אז בטוח שיש בנות שמכירות אותו ויצאו איתו, אז ישר העלתי פוסט. פנו אליי מאות של בחורות ולא האמינו שהוא בכלל לא יהודי. אני רוצה שהוא יקבל את מה שמגיע לו על ההתחזות הזאת".

ברשת יש תגובות שונות על אותו מקרה, נשים רבות אומרות שהוא הונה אותן ואחרות אומרת שהוא בסדר גמור ולא פעל לא כשורה. דיברנו היום עם עורך דין אלון ארז, מומחה בתחום הפלילי, וזה מה שהוא אמר: "אני לא חושב שזה יהיה משולל כל יסוד לטעון שאותו גבר התחזה למי שהוא אינו בכדי להשיג יחסי מין, או בכדי לגרום לנשים מסוימות להעביר לו כספים, ולכן אני סבור שהוא מגבש עבירה פלילית של ניסיון קבלת דבר במרמה". המתחזה לא ענה ולא הגיב למקרה. 

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12