נוכל סדרתי שגוזל מאנשים תמימים עשרות אלפי שקלים מתגלה הפעם כמתחזה למיסטיקן של הסלבס. אסי עזר חושף הערב ב"חי בלילה" איך הנוכל שמכנה את עצמו פטריק, מתחזה לגורו שלו ושל סלבס אחרים כדי למשוך לקוחות: "שבוע שעבר קיבלתי כמה הודעות באינסטגרם מאנשים ששאלו אותי אם אני מכיר מתקשר בשם פטריק. הוא ניגש אליהם, מציג את עצמו כמתקשר, אומר להם שיש עליהם עין הרע והוא יכול לעזור להם ואז פתאום יש לו טלפון ממני שאני מבקש את עזרתו. מעולם לא פגשתי אותו, אני לא יודע מי זה האיש הזה, לא הלכתי למתקשר בשם פטריק. מדובר במתחזה שלוקח לאנשים את הכסף".

מי שיצרה קשר עם אסי עזר וסיפרה לו על המקרה היא מ', שנפגשה עם פטריק באקראי כשהוא ניסה לעקוץ אותה. "הוא מתיימר להיות גורו של שרי אריסון ואסי עזר. פגשתי אותו במקרה והוא הציג את עצמו כפטריק שעובד עם בכירי המשק" מספרת מ', ומוסיפה: "הוא אמר לחברה שלי שהוא חייב לפגוש אותה ושיש עליה עין הרע. כשהוא הגיע אליה הוא ביקש כסף עבור השירות שלו, 7,800 שקלים".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

מדובר באותו אדם שרק לאחרונה הכרנו בשם חי המיסטיקן, שעקץ עשרות נשים במצבים פגיעים ורגישים על מנת לשכנע אותן לרכוש קמעות באלפי שקלים. דפוס הפעולה שלו דומה, גם עכשיו הוא פונה לאנשים, מייעץ להם ללא כל יכולות מיסטיות ולוקח עשרות אלפי שקלים בתמורה לתקשור.

 "חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12