בעצב רב התבשרנו כי אורטל יהלומי ועידו חמדי לא המשיכו את הזוגיות בפרק ההחלטה הגורלי של "חתונה ממבט ראשון". אבל אפשר כבר לנגב את הדמעות, הכלה לשעבר בזוגיות חדשה כבת חצי שנה. בראיון לנדב בורנשטיין ב"חי בלילה" סיפרה על התגובות הקשות שקיבלה ברחוב, על הלקחים שלמדה אחרי התכנית והאם היא עוד בקשר עם בעלה לשעבר?

"כל 42 הימים האלה היו אינטנסיביים, לא פשוטים" סיפרה אורטל על החוויה שחוותה. "למה זה לא עבד? אין משהו ספציפי שאני יכולה לשים עליו את האצבע, זה מכלול של דברים. זאת מערכת יחסים ואני חושבת שכל מערכת יחסים היא מורכבת. זה תמיד מכלול של כמה דברים, לא על נקודה אחת שמפסיקים את קשר".
כשראית את עצמך ואת הזוגיות על המסך, איך הרגשת?
"היה לי נורא קשה לראות את עצמי ככה. לפעמים בשתיקות, לפעמים כועסת וגם לא בצדק, נכון, הרבה פעמים ראיתי מהצד את הסיטואציה והייתי אומרת לעצמי למה? למה יצאתי עליו או למה באמת אמרתי את הדברים האלה. אבל שוב, כל הזמן הזכרתי לעצמי שזאת הייתה סיטואציה מאוד אינטנסיבית ומורכבת. ההבדל ביני לבין אנשים אחרים שזה מצולם".
אבל כשאת מסתכלת מבחוץ אז את כן אומרת לעצמך ולומדת לעתיד, מה היית צריכה לעשות אחרת?
"האמת שכן, אני ידעתי שיש בי אימפולסיביות מסויימת שצריכה להתמתן ולהרגע, ובאמת ראיתי את זה גם מהצד, שאני לאט לאט לומדת איך להתאים את עצמי לעידו, ומתנהגת קצת אחרת ממה שאני בדרך כלל מתנהגת".

אורטל קיבלה ביקורת רבה מהצופים על היחסים שלה עם עידו, בטוקבקים, בהודעות פרטיות, ואפילו פנים אל פנים. "האמת שהיה לי מאוד קשה עם זה" הודתה. "לפעמים היד קלה על המקלדת אבל יש גם את העניין של התגובות ברחוב, פנים מול פנים. אני באמת לא מתביישת לומר שהייתה מישהי שפנתה אליי ואמרה לי שאני שרוטה מהחיים. נשמתי, בלעתי רוק והמשכתי את היום שלי. לא כמו שהייתי אמורה להמשיך את היום שלי, די מדוכדך. היא אמרה את המשפט והמשיכה את היום שלה כרגיל. אז כן, זה לא פשוט, זה מורכב ואנשים שפטו אותי רק על סמך חמש דקות או 40 דקות שהם ראו פרק עליי או איזה קטע מהחיים שלי".
את ועידו עדיין בקשר?
"אני ועידו לא בקשר היום. אני יכולה להגיד שאני בזוגיות, יש לי בן זוג כבר חצי שנה. מפאת סודיות אני לא אחשוף אותו. הוא נקלע לסיטואציה, הכרנו לפני שהתוכנית שודרה".
אז איך זה היה עבורו אחרי שאתם כבר ביחד, לראות אותך על המסך עם גבר אחר?
"זה היה הזוי, מטורף. הפרקים הראשונים היו קצת קשים כי שם יותר נשיקות, הרבה נשיקות שלי ושל עידו ביחד, אז זה היה קצת יותר קשה לראות את זה במיוחד עם הבן זוג בסלון". 
וכשרואים את זה ביחד, אתם מדברים על כל מיני סיטואציות שאמרת שהיית מתנהגת קצת אחרת?
"לפני שהתחילה התוכנית אני הסברתי וסיפרתי לו בדיוק מה הוא הולך לראות, כי ידעתי את הסיפור, אז עשיתי לו ספוילר ואמרתי לו 'תראה עידו הוציא ממני משהו'. אני חושבת שכל בן זוג שהיה לי הוציא ממני, לטוב ולרע. והוא באמת נחשף ממני למשהו שיצא בגלל מישהו אחר. זה מאוד קשה. הוא רואה שזה לא אני, הוא מבין".
זה שהיום את בזוגיות, את חושבת שזה בגלל שהיית בתוכנית, למרות שהיום את לא עם עידו?
"האמת שאני לא חושבת שיש לזה קשר ישיר, אבל יש איזה משהו שהשתחרר, משהו קרה".