לאחרונה פורסמה סדרת כתבות תחקיר של מערכת "חי בלילה", בה נחשף אודות תעשיית החשפנות הווירטואלית בישראל. כפי שנאמר בתחקיר, אלפי נשים מועסקות בתחום שירותי החשפנות האינטרנטיים, כשהסיבה הרווחת לבחירה דווקא בעבודה כזו היא מצוקה כלכלית. התחקיר עורר הדים רבים, והוביל להתייחסותן של חברות כנסת רבות, בהן: רויטל סויד, עליזה לביא ומיכל רוזין. אלה מחאו על התופעה והודיעו כי בכוונתן לקיים דיון מיוחד בכנסת בנושא, במטרה לשנות את החוק בארץ לגבי שירותים מסוג זה.

עו"ד גיא אופיר המייצג את אתר MyCAM וח"כ מיכל רוזין מסיעת מרצ הגיעו לראיון משותף ב"חי בלילה", והתעמתו בשידור על טיבה של התעשייה הווירטואלית. "ניצול מיניותה של האישה לצורך סיפוק מיני של גברים, הוא זנות", אמרה ח"כ רוזין, והוסיפה: "באיסלנד אסרו על חשפנות, והיא מוגדרת כזנות. גם במדינת ישראל יש פסק דין של בית משפט מחוזי שקבע שמועדון החשפנות בבורסה הוא בעצם מעשה זנות, אחזקת מקום לצורך זנות. צריך לשנות את החוק". עו"ד גיא אופיר אמר בתגובה: "MyCAM הוא האתר היחידי במדינת ישראל שמכיר בזכויות העובדים והעובדות שלו. האתר מכיר בסמכות בית הדין האזורי לעבודה, יש תקנון למניעת הטרדה מינית ויש גבולות גזרה שם".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"יש אי שוויון מגדרי בחברה והעובדה שאתם 'רק מעסיקים' נשים שיהיו בזנות וחשפנות, זו זנות לכל דבר. הגיע הזמן שמדינת ישראל ב-2018 תגיד 'די' לזנות וחשפנות", אמרה ח"כ רוזין בתגובה לטענותיו של עו"ד אופיר, וסיכמה: "יום האישה הבינלאומי שמח, ושלא נצטרך יותר את יום האישה כדי שיהיה שוויון בין נשים לגברים בחברה".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12