אתמול (א') דווח על קאסה בנימין, מעון הזנות והסמים של הישראלי אסי בן מוש. אמש גורש מקולומביה, ובתיעוד מהמטוס מבוגוטה לפנמה נראה כשהוא אומר בספרדית: "אני כבר תשע שנים פה ואף פעם לא באו אלי". בן מוש אותר על ידי משטרת קולומביה כשהגיע לחדש את אשרת השהיה בקולומביה והתבקש לעזוב.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

עדויות רבות נמסרו בנושא קאסה בנימין ואופייה המפוקפק. בין היתר נאמר שההוסטל שימש למסיבות פורקן, סקס, סמים ושימוש בקטינות. דנה, שהתארחה בקאסה בנימין, התראיינה ל"חי בלילה" ותיארה את החוויה שעברה: "החבר'ה מקאסה בנימין לא יוצאים בכלל מהוסטל, זה אזור מגודר. המקום נראה כמו ארמון. אחד החבר'ה נכנס לאחד החדרים שלהם וראה סמים מסוג קוקאין בכל מקום. ראינו את אסי, ואתו היו שתי בחורות קולומביניות צעירות, אולי בנות 16. הייתה שם ילדה שהוא הכריח אותה לשבת עליו".

לבן מוש רזומה ועבר מסתורי. לפני שעבר לקולומביה, הואשם בהולנד על קשר שהיה לו לכמות גדולה של קוקאין שנמצאה וכן עדויות על התנהגויות מיניות עם קטינות. המקומיים בטגנגה נושמים לרווחה על עובדת גירושו של בן מוש וכועסים על כך שהחיילים הישראלים המשוחררים הפכו את כפר הדייגים למעוז סמים וסקס.

>> לוח שידורים ערוץ 12

מעורך דינו של בן מוש, עו"ד איתן און נמסר: "אין תלונה על סחר וסרסרות. משטרת קולומביה לא העמידה אותו לדין. אסי כרגע נמצא בפנמה וייתכן שיגיע לישראל, ומשטרת ישראל טענה שאין לה עניין באסי. כמו כן, באינטרפול אין טענה נגדו והמשטרה הקולומביאנית רק ביקשה לגרשו. התחושות שלו קשות ואנחנו מקווים שבימים הקרובים נטהר את שמו ונאפשר לו לחזור לקולומביה". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12