האם כנופיית שודדי הרכבים חזרה לפעול בכבישי השרון? לפני ארבעה חודשים, בחודש מאי האחרון, נחשף ב"חי בלילה" סיפורו של גיא, שהצליח להימלט ממארב של אלמונים חמושים, שניסו לחסום אותו ולקחת את רכבו במהלך נסיעה בסמוך לצומת בית ליד. כעת, מגיע סיפור דומה מאזור השרון, במרחק חמש דקות נסיעה ממקום האירוע הקודם.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

במהלך השבוע שעבר, נסע טל דרור בדרך לביתו שבכפר יונה והותקף על ידי שלושה רעולי פנים חמושים בסמוך לתחנת דלק. "חזרתי הביתה ועצרתי בתחנת דלק של סד"ש בסביבות השעה עשר בערב", מספר דרור. "בדרך החוצה יש שביל עוקף חשוך לחלוטין. באמצע השביל עמד מולי רכב, סקודה סופרב אם אני זוכר נכון. סימנתי לו עם אורות גבוהים שישים לב שאני מאחוריו ויתחיל לנסוע. כמה מטרים אחרי זה הוא שבר את ההגה ימינה וחסם את הדרך". דרור ממשיך ומשחזר: "יצאו מהרכב שלושה רעולי פנים עם נשקים והתחילו לרוץ לכיוון הרכב שלי, אחד מהם ניסה לפתוח את הדלת בזמן שהוא מכוון עלי את הנשק. למזלי לרכב יש נעילה אוטומטית, זה לא משהו שבכלל יש לי במודעות – להיכנס ולנעול את הרכב".

"החלטתי שאני נמלט מהם, אמרתי מקסימום אני נכנס לו בפרונט ונס על נפשי", מספר דרור כיצד ברגע של תושיה הצליח להתחמק מהמארב. "נתתי פול גז ובשנייה האחרונה לפני שנכנסתי בו הצלחתי לשבור ימינה ולחזור חזרה לנתיב. משם ברחתי לכיוון כפר יונה, בדקתי במראות שהם לא מאחורי, ושם הזעיקו משטרה".

דרור מוסיף ומספר שלפי המשטרה מדובר בתופעה מוכרת באזור: "המשטרה הגיעה אלי הביתה, תחקרו אותי בערך עד חצות. מסתבר שזו תופעה די מוכרת, ממה שהבנתי ברוב המקרים אחרי שהבן אדם יוצא מהרכב – גונבים אותו". בנימה אישית הוסיף דרור: "הדבר שהכי מפחיד אותי, בדיעבד, זה לדמיין את הילדה המקסימה שלי, בת שנה וחצי, יושבת איתי מאחורה בכיסא התינוק. איך הייתי מגיב, מה הייתי עושה? קשה לי לחשוב בכלל על סיטואציה כזאת, למזלי הייתי לבד ויכולתי לקחת את הסיכון הזה על עצמי".

מעיריית כפר יונה נמסר: "מה שקורה בשטח תחנת הדלק הוא כמובן באחריותם. באחריות הנהלת התחנה להתקין מצלמות אבטחה ותאורה, על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של המתדלקים, במטרה למנוע מקרים מצערים מעין אלו. אנו כעירייה, מחויבים לשלומם ולביטחונם של תושבינו בגבולות הגזרה המוניציפליים של העיר".

ממשטרת ישראל נמסר שהתלונה של דרור נתקבלה והיא נבדקת.

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12