כששרית שי, מרצה לתרבות מזרח אסיה וסין באקדמיה, נתקלה בהודעת וואטסאפ שמחפשת שחקנית שיודעת לרקוד ולשיר לטובת צילומי קליפ, היא מיד קפצה על ההזדמנות. עד מהרה התברר שהקליפ המדובר הוא של הזמר דודו פארוק.

"הכל קרה מהר. אמרו לי שמצלמים קליפ לדודו פארוק, ואני צריכה להיות אמא של ילד שנדלקת על דודו תוך כדי הקליפ", מספרת שרית, "לא ידעתי שאורית פוקס על הסט, ולא סיפרו לי מה המילים של השיר הזה. אם היה לי שמץ של מושג על מה מדבר השיר מתחילתו עד סופו, על גופתי המתה הייתי משתתפת בזה".

הכרת את דודו פארוק לפני?
"לא. עשיתי גוגל ואני רואה וולגריות ואומרת לעצמי שכל אחד עושה את האומנות שלו".

נראה שאת משתפת פעולה בקליפ עם התנהגות פרובוקטיבית. איפה הפערים בין מה שאמרו לך למה שאנחנו רואים?
"אף אחד לא אנס אותי, אף אחד לא הכריח אותי, אף אחד סימם אותי, אף אחד לא שכנע אותי, מאד חשוב לי להבהיר את זה, אני רציתי פרסום! אני אמרתי 'בטוח זה יביא משהו נחמד'. איפה הבעיה? אני לא ידעתי מה המילים של השיר הזה. אם היה לי שמץ של מושג על מה מדבר השיר הזה מתחילתו ועד סופו, באותה שנייה הייתי אומרת 'לא'. בקטע שהוא משפריץ עם המים אני מתכופפת כי קר לי, כי המים קרים, אבל העורכים והמפיקים והבמאים עושים את זה ככה שהסצינה יוצאת לגמרי משהו אחר".

אז הבעיה היא לא מה שעשית עם דודו על הסט, אלא איך שזה הוצג בקליפ.
"כן, התנשקתי עם דודו פארוק. לא עשו לי שום דבר בכוח, הם אפילו שאלו אותי כל פעם: 'שרית, הוא יכול לגעת לך בישבן?'. אני אישרתי שכן. אבל ביום הכי שחור שלי לא דמיינתי שזה מה שאקבל. לא דמיינתי בחיים שאראה ילדות ביוטיוב מגיבות 'איזה יופי'. כמו שהיה לי ביצים להצטלם לזה, יש לי ביצים לבוא ולבקש מאמא סליחה, כי מי שהכי נפגעו מזה זה אמא שלי והמשפחה שלי. הם לא ידעו שעשו מניפולציה לסרטון הזה".

פנית למפיקים בדרישה להסיר את הסרטון?
"אני דורשת שהסרטון יירד מיוטיוב לאלתר. אני לא מסוגלת לראות את הסרטון הזה. חשוב לי להבהיר לאנשים, לאימהות ולילדות שזה לא מה שאתם חושבים. תבינו שלא הייתה לי שום כוונה לעשות את הדבר השפל הזה. ממש לא".

תודה לך ששיתפת אותנו.
"אני מודה לך שנתת לי את האפשרות הזאת שמישהו ישמע אותי, כי אני לא יודעת איך אסיים את היום הזה".

תגובת חברת "כוח וידאו" שהפיקה את הקליפ: "אנחנו מצטערים מאוד ששרית לא מרוצה מהקליפ הסופי. עם זאת, שרית ידעה היטב למה היא מצטלמת ואף הפצירה בהפקה לצלם את רוב הדברים הנועזים כפי שנראו בקליפ. הרגעים הפרובוקטיביים בקליפ, צולמו באישור מלא ואף בעידודה של שרית, ולכן אין אנו מבינים למה היא מופתעת מהתוצאה".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12