בשנתיים האחרונות, מספר אסונות פקדו את מסיבות הטבע. מסיפורה של החיילת בת ה-19, טוהר דוד, שהתמוטטה ומתה במהלך מסיבת טבע בדרום ועד המקרה לפני חצי שנה בו שני גברים מצאו את מותם במסיבת טבע בגליל העליון. למרות זאת, מי שאחראי על אותה המסיבה מלפני חצי שנה, שבה מתו שני גברים, הם אותם האנשים שהיו אחראים למסיבת "גרוב אטאק" שנערכה בבקעת הירדן בסופ"ש האחרון.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

שעות ספורות לפני תחילת האירוע ההנהלה והמארגנים פרסמו פוסט בו הם נתנו את ההנחיות להגעה למסיבה ובנוסף גם הזהיר מפני הכנסת סמים וחומרים אסורים למסיבה. למרות זאת, חברות מערכת "חי בלילה", לי עייש ואור אידה, הגיעו למסיבה בליווי מצלמה נסתרת ונחשפו למראות שונים לגמרי.

מהתיעוד המטריד עולה שימוש וסחר בסמים קשים, בניגוד להנחיית המארגנים ומתחת לאפם של השוטרים במקום. בנוסף, התיעוד חושף צעירה שהתמוטטה במהלך המסיבה וסירבה להוראת המאבטחים לצאת ולעזוב את המתחם.

למרות ששני הגברים שהתמוטטו במסיבת הטבע בגליל העליון מתו כתוצאה מצריכת מנת יתר של סמים, למרות האיסור מצד המארגנים ולמרות התנגדות המשטרה לקיומה של המסיבה הזו וכוחות רבים של משטרה שנמצאים במקום, מהתיעוד עולה כי הצעירים שמגיעים למתחם, מגיעים עם מגוון רחב של סמים וחומרים אסורים למטרת שימוש וסחר.

תגובת משטרת ישראל:

"האירוע פעל ברישיון בהתאם להחלטת בימ"ש, זאת לאחר שהמשטרה התנגדה לקיומו ואף ערערה על החלטה זו לבימ"ס מחוזי. באזור נכחו כוחות משטרה וסדרנים מטעם ההפקה במטרה לשמור על שלומם וביטחונם של המבלים והשוטרים פעלו לאכיפת החוק ועצרו חשודים שעסקו בסחר והחזקת סמים בניגוד לחוק"

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12