אחרי יותר מחצי שנה בקפריסין, גזר היום בית המשפט את דינה של הצעירה הבריטית שהואשמה בהגשת תלונת שווא בפרשת המין בה היו מעורבים גם 11 נערים ישראליים. בית המשפט הטיל עליה ארבעה חודשי מאסר על תנאי, וזו הייתה אמורה להיות שריקת הסיום של האירוע כולו, אלא שהיום חושפים כלי תקשורת בריטיים את זהותו של מי שהוגדר אז כחשוד המרכזי בפרשה. 

בתקשורת הבריטית עסקו בהרחבה בנושא מאז התפוצצות הפרשה ובתחילה גם אימצו את עמדת הנערים, לפיה הצעירה בדתה את המקרה. אלא שעכשיו הדברים מקבלים תפנית חדה ובכלי התקשורת הבריטיים החלו לעסוק בנערים עצמם. "הדיילי מייל" וה"סאן" הבריטיים הגדילו לעשות ופרסמו תמונה של הצעיר הישראלי יחד עם הצעירה הבריטית, כשפניה מטושטשות. 

המעורב המרכזי בפרשת המין בקפריסין נחשף - אקסטרה (צילום: מתוך
העיתונות הבריטית חשפה את זהותו של בן ה-19|צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

אותם כלי תקשורת ציינו כי הנער, בן ה-19, הוא כדורגלן מקצועי שמתגורר בירושלים עם אמא שלו, שעובדת בבית חולים. בנוסף, פורסמה תמונת ביתו, ואמו מצוטטת כשהיא מספרת שבנה משרת בצה"ל ומעוניין לשים את כל הפרשה מאחוריו. 

"בפרסומים השונים נחשפו פניו וביתו מבצרו של מרשי, בשעה שהפנים של הנאשמת היו מטושטשים", אמר לחי בלילה ניר יסלוביץ, עורך דינו של הישראלי, "זוהי חציית כל גבול. אין בכוונתנו להשלים עם כך, ובכוונתנו למצות את מלוא הכלים המשפטיים שעומדים לפנינו כלפי אותם כלי תקשורת זרים".