מתמודדת ה"אח הגדול" שני גולדשטיין טיפחה לאורך העונה חזות קשוחה, ולא נשברה גם ברגעים בהם נראה שכל דיירי הבית פונים נגדה. במהלך משימת הרדיו שהתקיימה השבוע, החליטה שני להוריד את המגננות וחשפה לראשונה כי הסיבה לאי גיוסה לצה"ל היא התעללות מינית שעברה. "זו הטראומה הכי גדולה שחוויתי בעולם, הייתי ילדה וזה שרט אותי לנצח", היא התוודתה בפני הדייר שרון גל, "הלכתי מושפלת ראש במשך שנים".

למרות הווידוי הכואב היו לא מעט טוקבקיסטים עם יד קלה על המקלדת, שפיקפקו באמינות הסיפור וטענו כי מדובר בתרגיל כדי להגיע לגמר התכנית. בראיון ל"חי בלילה" הודתה אלה גולדשטיין שהופתעה מכך ששני בחרה לחשוף את הסיפור: "זה לא נושא שהיא נוהגת להתבטא עליו בפני אנשים זרים ובטח לא בפני כל עם ישראל". את ההתעללות המינית גילתה אלה רק בדיעבד, לאחר תקופה בה שני התמודדה לבדה עם הטראומה: "ראיתי שהיא מתחילה לחוות קושי אדיר, היא הלכה עם הדבר הזה לבד ולא דיברה עם אף אחד".

לתגובות הקשות שנכתבו ברשתות החברתיות היא לא ציפתה, ונדהמה מכך שיש גברים ונשים שמטילים ספק באמיתות הדברים: "זה שפל ומעוות לפחות כמו מי שפגע בה בזמנו. קורבנות נמנעות מלהתלונן בגלל התגובה של הסביבה, והנה גם במקרה הזה שני דיברה מדם ליבה וראינו תגובות איומות ונוראות".      

"חי בלילה": ראשון עד שלישי 23:25