בחודש מאי האחרון, אבי בן 27 מאזור המרכז הכיר את שיראל מהקריות באפליקציית טינדר. הם התכתבו מספר שבועות וקבעו להיפגש. הבחורה הציעה שהם יפגשו בסוג של לופט בקריית אתא ובדרך אליה, היא הודיעה שגם שרה חברה שלה תצטרף. הוא העביר את התשלום על השירות בלופט, הזמינו שתיה ומהרגע הזה הוא לא זכר כמעט דבר.

אבי התעורר אחרי כמה שעות בתחושת ערפול. שתי הבנות היו לצידו, הוא ראה אותן פותחות את התיק שלו ומוציאות ממנו את הציוד אך הוא לא הצליח להוציא מילים מהפה ולעצור אותן. הן נשאו אותו החוצה ומשם לאוטובוס. כשהוא חיפש את הארנק, הוא גילה שכל הכסף שהיה לו נעלם, כולל כרטיס האשראי והתכשיטים שהיו עליו. לדבריו, מדובר בירושה מסבא שלו ששווה עשרות אלפי שקלים.

הבחור שקבע דייט מהטינדר והתעורר בלי כסף (צילום: מתוך
מתוך "חי בלילה" |צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12
 

בזמן שהוא התקשר למשטרה, הן ברחו מהמקום ונטשו אותו מעורפל באמצע הרחוב. "לא ידעתי מה קורה עם עצמי כי הייתי מעורפל וחסר אונים. רק אחרי שירדתי מהאוטובוס אני פתחתי את הארנק וראיתי שאין מזומן. הבנתי שיש מצב שהן לקחו לי את הכסף. חיפשתי את התכשיטים כי זה הדבר הכי יקר שהיה לי בתיק. לא ראיתי את התכשיטים והייתי כולי בפאניקה, לא מבין מה קורה. הייתי כל כך בפאניקה ששכבתי על הרצפה ולא ידעתי מה לעשות. הייתי חסר אונים, פשוט אבוד. לא ידעתי איפה אני נמצא מרוב שהייתי מטושטש, טראומה בלתי נתפסת. אני מרגיש שנעקצתי מכל הכיוונים – נפשית ופיזית. רומיתי והושפלתי, אני שבוע שלם לא ישנתי בלילה וכל הזמן בכיתי", שיתף אבי.

כשהשוטרים הגיעו למקום הם הלכו איתו לאותו החדר, אבל לא מצאו כלום. לאחר שהגיש תלונה הוא כתב לבנות שיחזירו לו את התכשיטים ושזאת המזכרת האחרונה מסבו. שיראל ענתה לו: "אם אתה רוצה את הדברים שלך תבטל את התלונה. אתה מתחיל לעצבן עם כל החפירה, בסוף לא תקבל כלום". הוא הוסיף שהחברה שלה לקחה לו 500 שקלים, והיא הגיבה: "תבוא לפני שהיא תמכור את זה". את כרטיס האשראי לו היא גזרה.

הבחור שקבע דייט מהטינדר והתעורר בלי כסף (צילום: מתוך
מתוך "חי בלילה" |צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

מטעם משטרת ישראל נמסר שנפתחה חקירה.

שיראל טענה שאבי הוא זה שסימם אותן, שהן מצאו במקרה את התכשיטים עליהן והוא מוזמן להגיע לקריות ולאסוף אותם. שרה טענה שאינה מכירה את הסיפור.