משטרת ישראל פרסמה אתמול (ג') פנייה חריגה הקוראת לנשים נוספות שנפגעו על ידי עודד וייס (30) מכפר טרומן, שנעצר בחשד לתקיפה מינית של שלוש נשים במהלך פסטיבל "אשרם במדבר" לפני שנתיים, לפנות אל תחנת המשטרה הקרובה לביתן ולהגיש נגדו תלונה. על פי החשד, וייס נהג להציע לנשים עיסוי ולקראת סוף הטיפול לתקוף אותן. אמש ב"חי בלילה", נחשפו עדויות מהחודשים האחרונים, המצביעות על דרכי הפעולה בהן נקט לכאורה וייס.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

מיד לאחר פרסום הפרשה, טענו עשרות נשים שקיבלו מוייס הודעות מטרידות בפייסבוק, ואף שיתפו צילומי מסך משיחות שניהלו עמו. אחת הגולשות שיתפה: "הוא הטריד אותי המון בפייסבוק, כל הזמן ניסה ליזום מפגש למרות שאמרתי שאני לא מעוניינת, למרות שידע שאני נשואה ובהריון". בהודעה מוקלטת ששלח החשוד לאישה עמה שוחח בפייסבוק, הוא נשמע מעיד על עצמו: "אני בן אדם מאוד רגיש אבל גם אוהב כוחניות. זה מתבטא ב-BDSM אבל אני כנראה צריך למצוא פרטנרית שתגיע מתוך אהבה לזה. חוויתי חוויה מאוד לא נעימה, הייתה לי אקסית לפני כמה שנים שבגדתי בה והיא החזירה לי את זה ב'דאנג'ן' על ידי כך שהיא האשימה אותי בין כל האנשים שם שאנסתי אותה בעבר".

בנוסף, הגיעה למערכת "חי בלילה" גם עדותה של מיכל (שם בדוי), הטוענת כי החשוד מצא אותה בתקופה קשה בחייה, והציע לה מיכולות הריפוי שיש בידיו. "הוא סיפר לי שהוא מתחיל לטפל באנשים בקטע גופני, של יוגה, שיאצו, כל מיני דברים כאלה", מספרת מיכל. "הוא ממש ניסה להיות כמו איזה גורו רוחני, יכול לרפא על ידי מגע. אמרתי לו שאני לא במצב כל כך טוב, אז הוא בא בקטע חברי, בקטע של 'אני מבין'. הוא ניסה ממש לנשק אותי, הייתי נורא מפוחדת מאותה סיטואציה. אני זוכרת שזה היה כוחני". עדות נוספת שנחשפה אמש, מלפני שבע שנים, מתארת מקרה דומה. "פעם ראשונה פגשתי אותו במסיבה, הייתי בת 17 או משהו כזה", מספרת שי (שם בדוי). "הוא הציע לי טרמפ הביתה וזה כביכול היה תמים. ניסיתי לצאת מהאוטו והוא ניסה לנשק אותי, אמרתי לו לא והוא ניסה עוד פעם. הוא ניסה כמה פעמים ולא הבין למה אני לא זורמת איתו".

מעו"ד עידן פסח, פרקליטו של עודד וייס, נמסר: "מרשי מכחיש את המעשים וכפי הנראה מדובר בתלונת שווא שהוגשה בעיכוב של שנתיים ממניעים זרים. עו"ד פסח משוכנע כי אין בסיס לאישום וכי חקירה מקיפה של המשטרה תחשוף את מניעיה של המתלוננת בתיק".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12