זה יותר מ-80 יום שמוישי קליינרמן, נער בן 16 ממודיעין עילית נעדר. מאז חודש מרץ, לאחר שהיה אמור לחזור מטיול קצר לישיבה נעלמו עקבותיו. משפחתו טענה שיש מחדל והמשטרה לא עושה מספיק ומחפשת קצה חוט שיוביל למקום הימצאו. אמש (רביעי), מערכת "חי בלילה" חשפה לראשונה את העדות של נטלי, תושבת אילת שסיפרה שראתה אותו בעיר כחודש אחרי היעלמותו, וביקרה את פעולתה של המשטרה בכל בנוגע לסיוע במציאתו.

"הוא ניגש אליי ופשוט ביקש כסף ואוכל. אמרתי לו בשמחה וכמובן שלא ידעתי במה מדובר", סיפרה נטלי והוסיפה. "הוא היה מלווה בחבר. הם אכלו ב'בורגרס בר', שילמתי והלכתי ואז נתקלתי בכתבות שמחפשים אותו. כשראיתי את התמונה שלו היה לי הבזק של זהות. ראיתי אותו ודיווחתי למשטרה, שלא פעלה מהר מספיק".

התברר שרק אחרי כמה שבועות יצרו השוטרים קשר עם המסעדה ואז גילו שמצלמות האבטחה כבר נמחקו. מהמקום נמסר שתיעודים נמחקים מהמצלמות אחרי שבועיים ושאם המשטרה הייתה פועלת מהר – ייתכן והיו מצליחים להציל את הצילומים מאותו היום.

אמו גיטי סיפרה אתמול ב"שש עם עודד בן עמי" על החשש שמדובר במקרה חטיפה. "אם רק המפכ"ל ייתן פקודה לעשות משהו – אז המדינה תהיה על הרגליים", שיתפה בכאב והוסיפה. "זה גלעד שליט 2. אנחנו יודעים אם הוא נחטף? אנחנו רוצים את הילד שלנו בבית ולא ישנים כבר 81 יום. אנחנו חייבים את העזרה הזאת – אנחנו לבד".

ממשטרת ישראל בחרו שלא להגיב.