זה סיפור של כל כך הרבה נערים ונערות בעולם החרדי, המנוצלים מינית על ידי האנשים שהם הכי סומכים עליהם, המנהיגים הרוחניים של הקהילות שלהם. אבל דווקא בתקופה רגישה ומלאת מודעות בנושא הטרדות מיניות כנגד נשים, המקרה הזה מהדהד וחוצה מגזרים. זהו וידויה של הודיה (שם בדוי), שמספרת כיצד נוצלה והוטרדה מינית ונפשית על ידי הרב אותו העריצה.

הודיה פגשה את הרב לפני כשמונה שנים, ביום בו הייתה במצב נפשי מעורער וניסתה להתאבד. "הוא תפס אותי בכניסה לאזור בנייה, התכנית שלי הייתה לקפוץ משם", מספרת הודיה. "בעצם הוא הציל אותי". אבל לסיפור הגבורה הזה יש טוויסט פחות אצילי כאשר לדברי הודיה, הרב שתחילה הרעיף עליה מתנות והבטחות, ביקש להיפגש איתה באופן קבוע במלון, כשמפעם לפעם אופי הפגישות הללו הפך מטריד יותר ויותר. "בהתחלה הוא היה מדבר בשפה גסה מאוד שלא הכרתי, אמר שאני אחת מארבע הזונות שלו, שולח יד מתחת לשולחן לגעת ביד שלי, ללטף את הרגל, זה דברים שמאוד מוזרים והזויים לנערה חרדית", ממשיכה הודיה.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

כשנטשה הודיה את בית ההורים ופנתה ל"בית השאנטי" כדי לקבל קורת גג, ביטל הרב טיסה ואסף אותה אל מלון "הילטון". אך גם למחווה זו של רצון טוב היה מחיר. "הוא שם סרט פורנו, ביקשתי ממנו להפסיק, לא ממש ידעתי איך אני יוצאת מהסיטואציה הזאת", מספרת הודיה. "הוא לא אנס אותי, הוא עשה לי המון דברים אחרים, פשוט ידעתי שמה שהוא אומר אני צריכה לעשות, כל הזמן גרם לי להבין שאני חייבת לו את החיים שלי". הודיה ממשיכה ומספרת: "באיזשהו שלב ניסיתי להוריד אותו ממני, אמרתי לו 'אני נרדמת, אני עייפה'. בבוקר אמרתי לו שאני מרגישה מאוד לא נעים באזור האינטימי שלי, אז הוא אמר 'אה, כי הייתה לך אורגזמה'".

בסופו של דבר אזרה הודיה אומץ והגישה תלונה במשטרה נגד הרב, ואף הגיעה להתעמת איתו, אך השוטרים נהגו בה בחוסר רגישות משווע. "הוא צעק עלי 'מפגרת, מטומטמת, מסריחה, מגעילה, חולת נפש'. הצלחתי לעמוד בזה, אבל כשהוא התחיל לדבר נגד המשפחה שלי התחלתי לבכות", מספרת הודיה. "הודיעו לי שלא מגישים כתב אישום, המשטרה מתייחסת בצורה כל כך קשה למתלוננות, נותנים הרגשה כאילו אני אשמה".

תגובת הפרקליטות:

הראיות בתיק זה נבחנו לעומק וביסודיות רבה. התיק נשלח בשעתו להשלמת חקירה, ואף התקיים בו שימוע. בסיומה של הבחינה, הוחלט לסגור את התיק.

תגובת עו"ד ציון אמיר, המייצג את הרב:

כל שיש לי לומר מצוי למעשה בעמדתה של פרקליטות המדינה אשר קיימה שימוע לפני כחודשיים וקיבלה למעשה את טענות ההגנה ובהתאם לכך סגרה את התיק בהעדר אשמה.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12