לפני ארבע שנים החלו יזמי הפרויקט "watchme 247", לכאורה מיזם ריאליטי, בנימין ברשישת ועופר סלע לחפש משפחות שישתתפו בניסוי. השניים הציגו את הרעיון כמקבילה ייחודית ל"אח הגדול", כשכל מטרתה היא לספק את יצר המציצנות של הציבור ובתמורה - לתגמל את המשתתפים כספית. משפחות רבות מאילת נסחפו לטרנד, אך כבר במהלך הצילומים לא ראו שום הכנסה. כשהתלוננו ליזמים נאמר להם: "אתם לא מעניינים מספיק, צריך שתחשפו יותר". לטענת המשתתפים, כשביקשו להתנתק מהפרויקט הם נתקלו באיומים שאם יפסיקו להצטלם, כל הסרטונים האינטימיים שלהם יחשפו, אלא שאז המשתתפים חיפשו ברשת וגילו שהם וילדיהם כבר נחשפו באתרים פורנוגרפיים.

בשלבים מאוחרים יותר בעלי האתר הצליחו לגלות את הסיסמא לחשבון הפייסבוק של נטלי, אחת המשתתפות בפרויקט, וכשניסתה להתנתק הם איימו עליה שיפיצו את כל סרטוני הסקס של גברים שהייתה איתם, ויעלו אותם לעמוד שלה. החששות של נטלי הובילו אותה לעזוב את הבית, ובהמשך גם לעזוב את העיר אילת. "פשוט לא יכולנו לסבול את זה יותר, המשכנו רק בגלל שהם איימו שישתפו ברשת את כל הסרטונים", היא סיפרה בראיון ל"חי בלילה".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

החודש הוגש כתב אישום ובו החשד על שידור תכנים של קטינים בעלי אופי מיני-פדופילי. לדברי הנאשמים - המשתתפים הם אלה שהסכימו. עו"ד רוית מוחבר, מומחית לענייני פלילים התראיינה ל"חי בלילה" ואמרה: "בכל הקשור לקטינים ולפרסום והפצה של חומרי תועבה אין שום רלוונטיות לעניין ההסכמה, לא של הקטינים ולא של ההורים. ההורים לא יכולים לתת הסכמה בשם הילדים שלהם. למעשה, החוק מחמיר עם הורים הנותנים הסכמה, והעונש המקסימלי הוא עד 10 שנות מאסר".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

תגובת פרקליטיו של בנימין ברשישת:
"אנו דוחים מכל וכל את הטענות שעלו בתחקיר והן יתבררו בבית משפט. לגבי צילומי הקטינה – הצילומים נעשו בהסכמתם, בהשתתפותם ובעידודם המלאה של הורי הקטינה ולא נעשה כל ניצול בתמונתה. אין המדובר בצילומים בעלי אופי מיני. מרשנו דוחה את הטענה ביחס לאיומים על המשפחות בהפצת סרטונים אינטימיים, מדובר לדבריו בניסיון מצד הקטינה לגונן על הוריה וליצור תמונה לפיה הוריה הם "הקורבנות" וזאת במטרה לחלץ אותם מהמעצר ומההליך הפלילי. תמוה בעינינו איך מתיק שהוגדר כחסוי מתוך מטרה להגן על הקטינים, הודלפו חומרי חקירה לתקשורת וזאת בשעה שטרם התקבל לידי ההגנה חומר החקירה בתיק. יודגש, כי שתי ערכאות שיפוטיות, הן בית משפט השלום והן בית המשפט המחוזי הורו על שחרורו של מרשנו ממעצר. תיק זה יתנהל בבית משפט ולא בערוצי התקשורת".

תגובת פרקליטו של עופר סלע:
כתב האישום הוגש רק לאחרונה, ויכולתנו להגיב לגופו של עניין מוגבלת, שכן טרם קיבלנו איזה מחומרי החקירה. חלק מהדברים שפורסמו אינם מהווים עבירה פלילית, ואילו חלקים אחרים בפרסום המיוחסים לנאשם המיוצג על ידי, אינם מדויקים בלשון המעטה – ואף מוכחשים על ידו. צילום ריאליטי בנוסח "האח הגדול", כשלעצמו, אינו עולה כדי עבירה. באשר לטענות הנוספות שעלו בכתבה – מבקש עורך הדין להדגיש כי אין זכר לטענות בכתב האישום ואף כי למיטב ידיעותיו של החתום מטה, מרשו לא נחקר באשר להן. עם קבלת חומר החקירה המלא ולימודו יהיה בידינו להתייחס לכל הטענות באופן מפורט, וכך נעשה בבית המשפט. אין בכוונתנו לנהל חקירה מחודשת, לאחר סיומה, באמצעות התקשורת". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12