פחות משנה מאז שיצאו כזוג מבית האח הגדול, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה הודיעו לאחרונה כי בחרו להפריד כוחות. בראיון שהעניקה אשכנזי למגזין "פנאי פלוס", היא התייחסה לפרידה הטרייה אך לא רק. כשנשאלה לדעתה על קמפיין METOO#, הגיבה כך: "למה צריך להטריד מינית כשיש כל כך הרבה נשים שעוסקות בזה. מה הבעיה להוציא שטר מהארנק, למה להטריד?".

האמירות הללו עוררו עד מהרה סערה ברשת. "את מבינה שאת דמות ציבורית ואת מעודדת זנות", כתב אחד הגולשים. גל אמת, בחורה שיצאה ממעגל הזנות לפני מספר שנים כתבה גם היא פוסט תגובה נחרץ בפייסבוק: "אשכנזי כמו נשים ואנשים רבות ורבים, לא הצליחה להשכיל ולהבין שנשים, כן גם הנשים בזנות, הן בנות אדם ולא מוצר לשירות אף אדם. בעולם של מעיין אשכנזי, ישנן שני סוגי נשים – אלה שנותנות סקס ואלה שהסקס נלקח מהן".

בראיון קצר ל"חי בלילה", הגיבה גם גליה וולך, יו"ר נעמ"ת: "זוהי ההוכחה שנשים צעירות מפנימות את הערכים השוביניסטים הישנים. אני מאוד מקווה שגם מעיין תפנים ותבין שלשלוח גברים לזנות זה לא הפתרון אלא עוד סימפטום שיש למגר מהחברה". בשעות הערב המאוחרות, אשכנזי פרסמה הודעת התנצלות על הדברים שאמרה: "דבריי פורשו לא נכון ואני מצטערת על כך. ישבתי במשך שעתיים עם כתבת לראיון ראשון ושפכתי את ליבי. בלהט הדברים לא חשבתי לעומק על הדברים שנאמרו במהלך כל הריאיון, לא הייתה לי כוונה לפגוע".

 "חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12