לאחר פרסום שמו של אליעזר דלאל, בעלי פיצריית "הסובל" בתל אביב, בחשד שהטריד מינית קטינה בת 17, הגיעו למערכת "חי בלילה" שתי עדויות נוספות אודות הטרדות מיניות, לכאורה, הנקשרות בשמו. העדויות מגוללות סיפור דומה לעדותה של הקטינה, בעלות דפוס התנהגות זהה של הטרדה ונעילת הנערה במקום.

"הייתי אני חושבת בגיל 16 או 17" מספרת אחת המתלוננות על מקרה שחוותה לפני כ-10 שנים לטענתה. "עבדתי ממול ותמיד היינו עוברות ליד ומדברות איתו, הוא היה חמוד. דמות מוכרת שהיה נחמד ומצחיק לדבר איתו. פעם הייתי במשמרת לבד והוא אמר לי 'טוב בואי נשב בפנים, חם', ואז הוא אומר לי 'בואי אני אעשה לך מסאז''. לא כל כך ידעתי איך להגיב ומה הדבר הנכון באותו הרגע".

אך זה לא נגמר שם, לדבריה היא התיישבה על שולחן והוא נעמד מאחוריה והחל לעשות לה מסאז'. "הרגשתי שהוא מתקרב אליי והרגשתי את הבולבול שלו. הייתי ילדה קטנה, לא הייתי בטוחה וחשבתי שאולי אני מדמיינת. אמרתי לו שאני חייבת ללכת לעבודה כמה פעמים והוא נעל את הדלת. הרגשתי שהוא מעמיד אותי בסיטואציה הזויה, לא היה לי זמן להגיב וממש להבין".

למרות שהצהירה בפני דלאל שהסיטואציה לא נעימה לה, הוא לא נתן לה לעזוב את המקום למשך כ-10 דקות. "לא חזרתי לשם יותר, אפילו שלא פרסמו את השם שלו, ידעתי שזה הוא, הייתה לי הרגשה". בנוסף אלייה, פנתה מתלוננת נוספת המגוללת סיפור זהה והיא אף מתכוונת להגיש תלונה כנגדו.

הסובל
עו"ד של דלאל: "מרשי דמות מוכרת, לא אתפלא אם מטעם זה בלבד הוגשה התלונה"

"בעקבות הכתבות ששידרתם אתמול פנו אליי מספר מתלוננות נוספות" מספרת עו"ד רעות שדה, המייצגת את הבנות בתביעה, לכתבת "חי בלילה". "כל המתלוננות מגוללות סיפור זהה, אותו דפוס, אותו "סבאל'ה" נחמד, אותו דפוס של תקיפה. זה חוזר סיפור אחרי סיפור. הדבר מאוד מטריד".

פרקליטו של אליעזר דלאל מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו מהרגע הראשון. לאחר קבלת חומרי החקירה נלמד אותם ונגיב בהתאם. ברור לי שמאחר ומרשי דמות מוכרת והדבר יוצר עניין, לא אתפלא אם מטעם זה בלבד גם הוגשה התלונה. לגבי העדות החדשה, מר דלאל לא נחקר בגין אירוע מלפני עשר שנים והוא מכחיש מכל וכל".