ביום שישי האחרון, לאיס אבו זיד הגיע לעוד משמרת רגילה במלון "my בוטיק" שבטבריה. אלא שאז, הגיחה לפתע חבורת נערים שניסתה להיכנס לשטח המלון. לאיס, שמילא את תפקידו וניסה לעצור אותם, ספג אלימות קשה וסיים את המשמרת כשהוא מאושפז בבית החולים עם רגליים שבורות. אמש (שני), הוא שוחח עם נדב בורנשטיין ושחזר את רגעי האימה שתיעודם פורסם ב"חדשות בזמן".

למה בעצם הם הגיעו?
"בשביל בנות שאמרו להם לעלות אליהן, כשאסור להם לעלות".

ואז מה קורה?
"הם ניסו להיכנס בכוח, וחלקם קיללו וצעקו 'ערבי זבל, תמות'. חטפתי מכות מכל מה שהיה שם, יש לי שבר בברכיים. עשיתי כבר ניתוח אחד, ויש לי עוד אחד בעוד 15 ימים".

לאיס אבו זיד משחזר את רגעי התקיפה|צילום: "באדיבות חדשות בזמן", קשת12

ועל מה אתה חושב בזמן הזה?
"לא ידעתי מה הולך לקרות לי, כי כבר נשברה לי הרגל ולא יכולתי להגן על עצמי יותר - לא יכולתי לזוז. אם בעל המקום לא היה פותח לי את הדלת, הייתי יכול למות".

נכון לרגע זה, אותם נערים לא נעצרו - למרות שהמשטרה הגיעה למלון. "הם לקחו תלונות ממני ומבעל המקום, אבל אני לא מזהה אף אחד", סיפר לאיס והוסיף: "אף פעם לא חשבתי מי יהודי, ערבי או גרוזיני. חצי מהמשפחה שלי יהודים, אבא שלי נשוי ליהודיה - להיתקל בדבר כזה זה אסון. אני כאן כדי לגדל ילד, לא ללכת מכות ולחזור הביתה פצוע עם שבר ברגל. אני לא יכול לזוז מהמיטה, וכמו שהבנתם יש לי עוד המון זמן בה".

 ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הקטינים שמופיעים בסרטון עוכבו לחקירה, המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע".