היום (ראשון) הגיש עו"ד אפרים דמרי, פרקליטה של כרמל מעודה, הגננת המואשמת כי התעללה בפעוטות בגן שניהלה בראש העין, בקשה להפסקת ייצוג. בראיון לחי בלילה, הסביר עו"ד דמרי מה הוביל להחלטה. "זה צעד שנתבקש על ידי מרשתי. היא ביקשה אותו ממני לאחר שהיא התייעצה ובדקה את כל האפשרויות העומדות לרשותה, בעיקר האפשרויות הכלכליות. היא הודיעה לי שהיא מתנצלת ושהיא לא יכולה להמשיך את המימון הפרטי".

אתה מייצג אותה כבר תקופה ארוכה. כל הזמן הזה לא קיבלת שכר על עבודתך?
"על פי החוק במדינת ישראל יש חסיון עורך דין-לקוח גם על שכר הטרחה. אני מעדיף לא לענות ולעבור לשאלה הבאה".

כשנשאל אם הרקע להפסקת הייצוג הוא רק כלכלי ולא ערכי, ענה דמרי: "ציפיתי לשאלה הזו. כסנגור פלילי אני וגם כל עורכי הדין הפליליים, מייצגים אנשים בתיקים כאלה ואחרים. אין בעצם הייצוג הזדהות עם מעשיו של הלקוח או הלקוחה. אנחנו בסה"כ מייצגים את האדם בהליכים פליליים כפי שמופיע בחוק ומקובל בחוק".

יכול להיות שתחילה הסתערת על התיק, גם ללא תשלום, כי זה היה תיק בפרופיל גבוה ואז שכנתקלת בביקורת הציבורית החלטת שעדיף לוותר?
"אני מייצג בצורה משפטית נטו ולא מערב ביקורת כזו או אחרת. אני מאוד מכבד את הביקורת הציבורית. זכותו של כל אדם להביע ביקורת. אני עושה את מלאכתי נאמנה כסנגור. אין מעצם היותי סנגור הסכמה עם המעשים של אותו נאשם".

כשנשאל איך התרשם מכרמל מעודה, ענה דמרי, "אני מעדיף להשאיר את זה לעצמי מכיוון שיש לי חסיון. אני יכול רק לומר שהיא הביעה חרטה על מעשיה. אני התנצלתי בשמה בדיונים קודמים. אני מניח שיש בכוונתה להתנצל בפומבי בשלב מאוחר יותר".