אומרים שהלקוח תמיד צודק, אבל לפעמים הוא מפברק והנה תיעוד בלתי נתפס של מקרה כזה. ביום חמישי האחרון הגיע צעיר לאכול במסעדת "בורגרס בר" במחנה יהודה בירושלים. לאחר שהזמין את המנה, הצעיר הזעיק את המלצרים והתלונן כי יש לו ג'וק במנה. צוות המסעדה, מיהר להציע לו מנה חלופית ואף הציע להחזיר לו את כספו, אך זה לא סיפק את הצעיר שבחר לעלות בפייסבוק פוסט שיימינג על המקרה.
בניסיון להבין מה קרה, במסעדה החליטו לבדוק את מצלמות האבטחה וגילו כי אותו לקוח הוציא את המקק מהכיס, הכניס אותו לכריך, סגר אותו ואז צילם אותו לפוסט.
"הבעלים של המקום התייחסו במלוא הרצינות ללקוח, החזירו לו את הכסף והציעו לו פיצוי של ארוחה כדי לשלוח אותו עם הרגשה טובה", אמרה זוהר גוזלן, מנהלת השיווק של "בורגס בר" מחנה יהודה על המקרה. "לתדהמתם, גילו שהלקוח במצח נחושה הוציא מתוך הכיס שלו נייר מקופל עם ג'וק, הכניס אותו להמבורגר וצילם את הפוסט שיימינג שהוא העלה שעה לאחר מכן. קיבלנו אינספור תלונות, הכפשות ותגובות בתוך הדף שלנו. הדבר כמובן גרם לנזק גדול גם לסניף, וגם לרשת".