הערב ישודר פרק הבכורה של הסדרה "החיים הם תקופה קשה" (אחרי החדשות, קשת 12), המבוססת על רב המכר שכתב חנוך דאום. איש התקשורת גם יככב בה בתפקיד עצמו - כשלצידו, עלמה זק תיכנס לנעליה של אפרת, אשתו, ושי אביבי בתפקיד הרב הראשי של היישוב.

בצל האירועים הבטחוניים בימים האחרונים, דאום שיתף בתחושות לקראת שידור הבכורה. "הערב ישודר פרק הבכורה בסדרה החדשה שלי בקשת 12. זו הכוונה, אבל מי בעצם יודע מה יקרה פה עד הערב. אני לא מרגיש שזה יום לפוסטים חגיגיים וגם פרמיירה לא עשינו כי הרגיש לי מוזר", הודה בפוסט שפרסם באינסטגרם. "אני מקווה שבתוך כל הכאוס הישראלי - פרק הבכורה ישמח אתכם קצת, ייתן הפוגה ונחת לנפשנו הלאומית הסוערת והתשושה".


"אני כן מבקש לשתף אתכם בהודעה שגרמה לי לבכות", הוסיף דאום בפוסט ושיתף בסיפור קורע לב. "שלחה לי אותה עפרה האהובה שבנה נוה, לוחם סיירת מטכ״ל, נהרג בקרב גבורה בבארי בשבת השחורה. יהי זכרך ברוך נוה, הלוואי ונהיה ראויים לגבורתך". "נוה חרש על הספר שלך, מתבאסת שלא יראה את הסדרה", כתבה לו עפרה לקס בהודעה. "אולי הוא יצפה מלמעלה עם החבר'ה".

הסדרה תעסוק בסוגיות רלוונטיות, בעיקר לחיים של העיתונאי שמרגיש גם פה וגם שם. דאום בעצמו מוצג כמי שלא שומר שבת ולא חובש כיפה אבל כן הולך לבית כנסת וגר בהתנחלות. בנוסף, יהיו הופעות אורח של שחקנים מוכרים כמו אמיר דדון, אושרית סרוסי ועומר עציון.