יוצרים עם קשת ומפעל הפיס2 (צילום: דוד עדיקא)
בואו להשתלב בתחום הקולנוע והטלויזיה|צילום: דוד עדיקא

שידורי קשת ומפעל הפיס מחפשים אתכם לפרויקט ארוך טווח - בני נוער בכיתות י-יא מירושלים, נצרת, ת"א ואשקלון שכותבים, מצלמים, מציירים, או עורכים, המוכנים להתחייבות ועבודה קשה ורוצים ללמוד את זה ואולי פעם לעבוד בזה, מוזמנים להרשם.

>> הרשמו עכשיו!

בני נוער מצטיינים בתחומי היצירה הקולנועית מקרב קבוצות החוג ומרכזי הפעילות מוזמנים להשתתף בתוכנית הכשרה ייחודית שתסייע להם להשתלב בתחום הקולנוע והטלויזיה באופן מקצועי. קבוצות הלימוד הייחודיות במרכזי הפעילות יזכו לליווי על ידי במאי קולנוע ויעברו תכנית לימודים מורחבת.

במידת האפשר ינתן סיוע לתלמידים להשתלב במסגרות שונות בצה"ל בהן יוכלו להמשיך ולהתמקצע בתחום (דובר צה"ל, יחידת הסרטה, גלי- צה"ל),כמו גם ליווי וסיוע לתלמידים ללמוד במסגרת אקדמאית או מקצועית. בתקופת הלימודים ישמשו כמדריכים לבני נוער במסגרת הפרויקט.

יוצרים עם קשת ומפעל הפיס (צילום: דוד עדיקא)
לימודים עם מיטב המורים בתעשייה|צילום: דוד עדיקא

בכל קבוצה ישתתפו כעשרה תלמידים, כאשר לכל קבוצה יוצמד במאי וחונך. תוכנית ההכשרה תמשך שנתיים בהן יפגשו אחת לשבוע עם הבמאי/חונךה ובכל שנה יציגו התלמידים פרויקט אישי וקבוצתי. תוכנית הלימודים תכלול לימוד מעמיק בנושאים: תחקיר, תסריט, צילום, עריכה, בימוי, משחק, איפור, תאורה, הפקה ומגוון נושאים נוספים מהתחום.

כל במאי יבנה יחד עם צוות הפרויקט תכנית שנתית עם מערכי שיעור, תרגול ולוחות זמנים, כאשר כל שלושה חדשים יפגש הצוות כדי לנתח את התקדמות התלמידים והקבוצות ולבצע שינויים בהתאם.

ההרשמה תהיה פתוחה עד ה - 8 באוגוסט.

>> הרשמו עכשיו