לרגל השקת תכנית התחקירים החדשה של קיציס ופרידמן, שיצאו סוף סוף ממעצר הבית שלהם, יצאה כתבת mako, מירי פולק, לפגוש אותם בצילומים ולברר איתם מה בדיוק הוביל לתכנית החדשה, ואיך הם החליטו לעשות את המעבר מהעולם הקומי והסאטירי לעולם הרציני של התחקיר.

"די עם ההצחקות, די עם הקומדיה!" מכריז טל פרידמן ומסביר שהמציאות הישראלית פשוט דחפה אותם לתכנית החדשה. "שנינו הרגשנו שאנחנו צריכים לעשות את המעבר הזה, ולהיות אנשים שיוצאים לשטח וחושפים עוולות", מאשר קיציס, ומוסיף: "אני לא מרגיש שאני עושה תכנית תחקירים, אני עושה מה שאני צריך לעשות".

קיציס ופרידמן עברו ללא ספק תהליך של התבגרות והיום, כאנשי משפחה, טוען פרידמן ש"סליחה שאני נשמע כמו פוליטיקאי – אבל אני רוצה שהילדים שלנו יבואו לעולם טוב יותר" ומציג את המודל החדש של הצמד. צד קומי? קיציס ופרידמן מבטיחים להיות רציניים לפחות כמו רפי גינת, ואף חושפים חלק מהתחקירים שהם ערכו העונה: ממחדל במשק המים, דרך בעיית ההימורים ועד תאונות הדרכים, שהם הורידו "באופן דרסטי" כפי שמבטיח קיציס.

פרידמן מבטיח טלוויזיה אקטיביסטית ומכריז שכל טכניקה מותרת כשאתה רוצה לחקור את האמת, ואייל מאשר למסביר שלא פעם הם נגעו בתחום האפור שבין האסור והמותר. מה בדיוק קרה שם? קיציס מוכן להגיד רק ש"יש דברים שהשתיקה יפה להם".

גם אנחנו רוצים תכנית תחקירים. רביעי, אחרי בית ספר למוסיקה

>>חושבים שמגיע לקיציס ופרידמן תכנית תחקירים משלהם? בואו לתמוך בנו בפייסבוק