הערב (אחרי המהדורה המרכזית, קשת 12) עובדה סוגרת עונה בתחקיר על חבר הכנסת מאיר כהן, שיחשוף שורה של עדויות וטענות על הטרדות מיניות, לכאורה, לצד מנגנון השתקה חריג מצד אנשיו של כהן. כתבת התוכנית, שרית מגן, הגיעה ל"שש עם דפנה ליאל" וחשפה שיחה בה נשמעת רותי שטרית, אחותו של חבר הכנסת וראש עיריית דימונה לשעבר, מאיימת על אילנה דיין אחרי שגילתה כי התחקיר בעבודה, במטרה לגנוז אותו. 

"אני שומעת שאתם שוב מרחרחים בדימונה", נשמעת שטרית בהקלטה, "עכשיו תראי, אני רוצה להגיד לך אילנה שיש לי תיק עליכם מפה עד להודעה חדשה. אני רוצה שתוציאו את הבחורה שלך מדימונה, אני מציעה לך לרדת מזה". 

מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין|צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

"רותי אומרת כאן איומים מפורשים, אבל אני הרגשתי את הפחד של אנשים בדימונה", סיפרה מגן לליאל, "הייתי שם הרבה פעמים לצורך התחקיר ופגשתי הרבה אנשים במקומות כמו תחנות דלק או מקומות מחוץ לעיר, בדירות שהן לא הדירות שלהם, כי הם חששו שמישהו עוקב אחרי. אנשיו של כהן תדרכו אנשים, שאלו אותם אם הם מדברים עם מערכת עובדה, תדרכו אותם מה לומר לעיתונאים. זה היה מסע השתקה שאני לא זוכרת באף תחקיר שעבדתי עליו. הערב נביא אחד מהקצוות של מסע ההשתקה, כשכהן כבר שר בממשלת ישראל, חקירה שמתנהלת בעניינו נסגרת בהוראה תמוהה מגבוה בצמרת ההשתקה". 

"לאורך השנה הגיעו אלינו שורה של עדויות על הטרדה מינית מצדו של כהן", סיפרה מגן, "אני רוצה לומר כמה משמעותי שהסיפור הזה יוצא החוצה. למוטרדת תמיד קשה לדבר, בכל מקום ובכל מצב. אישה שמוצאת עצמה מוטרדת במקום קטן וסגור בו מתנהלת כל רקמת החיים שלה - הילדים, המכולת והעבודה זה קשה פי אלף. אם היא מוטרדת על ידי האיש החזק במקום הקטן, במקרה זה על ידי ראש העיר, זה קשה פי כמה מונים. נוסף על זה יש שכבה של מנגנון השתקה שאנחנו יודעים איך הוא פעל לאורך שנים כדי לסגור ולהשאיר סיפורים מעברו קבורים וסוגרים בתוך תיבה נעולה".

כהן מכחיש את כל הטענות נגדו, טוען שלא חצה קו ביחסיו עם נשים ומוסיף כי נפל בעבר קורבן לקנוניה של אנשים הקשרו קשר נגדו.