קיציס ופרידמן בתא המעצר - מעצר בית (צילום: אלדד רפאלי, מעצר בית)
נמצאים במצב נפשי עגום. קיציס ופרידמן|צילום: אלדד רפאלי, מעצר בית

לאחר שעו"ד ששי עז ועו"ד ויקטור פלדמן סירבו לייצג החשודים מסיבות שונות, בחרו איל קיציס וטל פרידמן בעו"ד הפלילי הוותיק עו"ד יואל יצחקי, המתמחה בעיקר בעבירות תקיפה, אלימות ועבירות מין במשפחה. בעברו הצליח עו"ד יצחקי להשיג זיכויים בבית המשפט העליון בתיקי נזיקין והטרדת קטין. בשניים מהם ייצג את עצמו.

 בשיחת טלפון שערכנו עם עו"ד יצחקי שאלנו כיצד הוא מסוגל לייצג את השניים לאחר הטרגדיה הנוראית. הוא אמר כי הוא מגדיר עצמו כעורך דין בכיר המייצג עבריינים בכירים. "אם הם לקחו אותי זה אומר הכל. סניגור טוב לא צריך להשתמש במצפון שלו. אני הרבה שנים בעולם הזה. אני צריך לשים את הרגשות בצד אחד ואת העבודה בצד השני. אם לא הייתי יכול להפריד בין הדחף והעובדות לבטח לא הייתי יכול לייצג את מרשיי בתיק הזה".

 מה שלום טל ואיל?

מעצר בית - עו
עדיין לומד את הפרשה. עו"ד יצחקי|תמונת AVI: מעצר בית

"מוקדם להגיב על הפרשה, מרשי נמצאים במצב נפשי עגום. בלי להכביר מילים הם על הקרשים, בקנטים. כמובן שמעצר הבית מכפיר, ומתקיים בתנאים פיזיים לא קלים. מכל מקום שניהם מצרים מאוד על האירוע ומשתתפים בצערם של המשפחות, ומעריצי הסלבס שנספו. כמו כן הם מאחלים החלמה מהירה לפצועים, ואף למעריציהם הם. חשוב גם להוסיף כאן כי קיציס ופרידמן ידאגו להחזר כספי מלא של כרטיסי הכניסה שרכשו לקוחות לונה טל ואיל מבעוד מועד, אשר להם נגרמה מבוכה כפולה. הם הרי קנו כרטיסי, הביעו אמון בפארק, וכמה מכוכביהם האהודים ביותר נהרגו בתמיכתם העקיפה, הכלכלית בלבד כמובן.

יותר מזה, בשלב כה ראשוני זה, איני מעוניין להוסיף."

 האם החלטתם על  קו ההגנה?

"מוקדם מדי לומר. אני עדיין לומד את הפרשה. מרשיי מאוד מבולבלים, צריך לזכור שהם באים מעולם הזוהר, מרקע חובבני ולא משפטי. בעולמם, מטבעו, מטושטש הקו המפריד בין ההיגיון הבריא והדחף האימננטי להצחיק ולהתעסק עם הזולת. יותר מזה, בשלב כה ראשוני זה, איני מעוניין להוסיף".

 האם אתה רומז שקו ההגנה יהיה אי שפיות זמנית?

"אתם פעם ניסיתם לנהל שיחה הגיונית עם טל פרידמן? ברור שמשהו בסיסי שם אינו כשורה. יותר מזה, בשלב כה ראשוני זה, איני מעוניין להוסיף".

מעצר בית, קשת, הערב ב- 22:20 וגם שישי ב- 22:40

>> פספסתם את הפרק? כנסו לפרקים המלאים של מעצר בית לצפייה ישירה

>> מאחורי הקלעים של מעצר בית: פרידמן וקיציס כמו זוג נשוי