טל פרידמן ואייל קיציס כבר יותר מחודש עצורים בביתם עד תסתיים החקירה של התקרית המזעזעת, בה נהרגו 21 סלבים בערב הפתיחה של פארק השעשועים שבבעלותם. הפרשה אמנם הדהימה את מעריציהם של הצמד, אך כל זה כאין וכאפס לעומת ההתפתחויות והגילויים האחרונים על השניים שאמנם נתונים במעצר בית, אבל עושים הכל כדי להישאר בעניינים.

בשיחה פתוחה עם הגרפולוגית מרים צוקרמן, מספרת המומחית בעלת השם העולמי על התרשמויותיה מכתב ידם של איל קיציס וטל פרידמן, על סמך פתקים שהועברו לה מדירתו של קיציס.

מה את יכולה להגיד על איל לפי הכתב שלו?

מעצר בית: הפתק של קיציס (צילום: מעצר בית)
רצון עז בדמות אב סמכותית. הפתק של קיציס|צילום: מעצר בית

איל תלה על המקרר פתק עם הכיתוב "טל, לא היום. אני לא רעב. עזוב אותי." לא ברור למה התכוון, אולי לא רצה להיות תורן הבישול לאותו היום. כתב ידו מעביר חשש כבד כי מחויבות מטרידות אותו. אין לו נכונות לעזור במטלות הבית. קשה לו בלי אישה, את זה אני יודעת כי את האות ר' כתב נוטה לצד ימין, כמעט נופלת. כמו כן אין לו את האיזונים והבלמים הנדרשים לגבר הנמצא כל כך הרבה זמן במצב פסיכולוגי. גם ה"אני" שלו נכתב באופן לכאורה יציב, יציב מידיי, כזה המעיד על הרצון העז בדמות אב סמכותית, כזו אשר תאפשר לו לפרוק את מעט העול של ניהול משק הבית.

ואיזה טקסט קיבלת של טל?

קיבלתי טופס זיכוי מס שטל מילא לפני שבוע בו הוא מבקש פטור מתשלום למדינה עקב מצבו העגום וחוסר יכולתו לעבוד ולתפקד "כאחד האדם". התייחסתי בעיקר להערות שכתב בסוף הדף ולמשפט "ותרו לי, בחיית. אני גמור. אין לי שקל". המילים נרשמו באופן מסולסל מאוד אך רופס, דבר המעיד על חוסר ביטחון קיומי ועל צורך בתשומת לב אימהית, כלשהי. העברתי את מסקנותיי הלאה למועצה לשלום הבית ולאגודה לטיפול בנזקקים. זוהי חובתי.

מי העביר לך את הפתקים?

_OBJ

העוזרת האישית שלהם הייתה נורא מודאגת, צילמה את הטקסט במכונת צילום ושלחה לי. בשניהם יש משהו לא בריא. טל הוסיף ציור קטן של פרח בסוף הטופס מה שמראה שהוא חייב ליטוף או משהו לח בחייו. על פי הקו התחתון העקום שצייר אני רואה שיש לו צורך בפרי האבטיח או בחיבה של אדם קירח בעל מודעות לצעצועים. קיציס מצד שני חייב משמעת. הת' שלו כל כך גולמית, הוא כולו גימיקי, בכתב הנטוי ובהתנהלות. אין לו על מי להישען. גם נערה שתגיע אל מיטתו בתשלום ותנעים את זמנו, לא תעזור. אני ממליצה לשניהם על מתן תרומת זרע באופן קבוע, על מנת שלא יכו על חטא בהמשך, אם וכאשר תנאי המעצר יחמירו.

מעצר בית, קשת, רביעי ב- 22:20 וגם שישי ב- 22:40

>> פספסתם את הפרק? כנסו לפרקים המלאים של מעצר בית לצפייה ישירה

>> איל קיציס מודה לכם על הלייקים