מה אתם הייתם עושים? (תמונת AVI: mako)
חיים הכט ואחד המצולמים. אנחנו כבר יודעים מה אתם הייתם עושים|תמונת AVI: mako

ידענו שהתוכנית "מה אתם הייתם עושים" מעוררת הדים רבים בקרב קהל הצופים, אבל לא תיארנו לעצמנו עד כמה. פרק הגזענות ששודר לפני מספר ימים העלה על פני השטח דילמות אמיתיות הקשורות לאופי של הישראלים ולבעייתיות הגדולה המלווה את החיים כאן.

גם ג'וש שגיא, השחקן שמלווה את העונה ואף גילם את המוכר הגזען, הרגיש את זה: "אנשים פנו אליי ברחוב לאחר השידור וביקשו להביע את תמיכתם באקט הגזעני שביימנו", הוא מספר. "אני אישית הופתעתי מאוד מהתגובות האלו, ואני חושב שהחשיבות של ההתעסקות בנושא היא עצומה".

על מנת לקבל מושג התחלתי על מה שהתרחש בגזרת הטוקבקים, אספנו עבורכם את התגובות המעניינות ביותר. תרגישו חופשי להביע את דעתכם.

קבלו את הטוקבקים הנבחרים:

אופי של תגובה
- הלכתם רחוק מדי
יש מקומות שאשכנזים לא מוכרים למזרחים (רמת השרון) וההיפך (שכונת התקווה). גזענות היא אופי, ולא משנה אם עומד ממול ערבי או ישראלי או דרום אמריקאי.
* רונן  09/05/10 | 02:10    

ציר הרשע    
- בתאילנד גירשו אותי מגאסט האוס בשל היותי יהודיה
* לא הייתי עושה כלום!!!!!!!!!!  06/05/10 | 16:28

פרופורציה
- אני חושב שהמפסידים הגדולים מכל הסיטואציות הלא נעימות האלה במזרח התיכון הם ..
הנוצרים. בישראל היהודים שמים אותנו באותה הקטגוריה עם הערבים (המוסלמים) , ובחו"ל במדינות ערב וטורקיה שמים אותנו באותה הקטגוריה עם היהודים .. בקיצור אנחנו לוזרים , אכלנו אותה פה .
* נוצרי ישראלי  06/05/10 | 15:01

פואנטה
- לכל אלו שאומרים שצריך להחזיר לערבים באותו המטבע
בטח לא שמעתם על המשפט "עין תחת עין - בסוף כל העולם יתעוור"
* עמיחי 08/05/10 | 12:11

בסימן קריאה
- "יש טובים ויש רעים".. וואי אתם פשוט חבורה של חסרי שכל
מזה טובים ורעים?! אפשר לחשוב אנחנו בסרט. יש אנשים ששונאים אותנו, בגלל זה הם רעים לנו, אבל טובים למישהו אחר. יכול להיות בנאדם טוב שעושה מעשה רע. זה לא אומר שהוא בנאדם רע, זה אומר שהוא עשה מעשה רע (מן הסתם משתנה ממעשה אחד לשני). הקיצר תפסיקו לחשוב שהכל שחור לבן, כי יש גם אפור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
* ליאן  07/05/10 | 14:10

פספסתם? צפו בפרק גזענות המלא ב-mako VOD

צפו בכל הפרקים המלאים של "מה אתם הייתם עושים"

התוכנית משודרת כל יום שבת בשעה 21:15