מחקר חדש שהתפרסם קובע כי הציבור לא ממש הפנים את ירידת המחירים הזו ולא שינה באופן מהותי את הרגלי השיחה שלו בנייד, גם בתוך הבית.

בסקר שערך עבורנו מכון מרקט ווטש ו-iPanel, גילינו ש-78 אחוזים מהישראלים יודעים שהמחירים בין הטלפון הקווי לנייד הוזלו באופן משמעותי אך בכל זאת גילינו כי רק 52 אחוזים מאיתנו מדברים בטלפון הקווי מהבית לעומת השאר שעדיין מדברים בנייד. אז איך מסבירים את הפער הזה? צפו בדיון המלא.

הסקר הוכן עבור התכנית על ידי מכון המחקר "מרקט ווטש" והפאנל הישראלי באינטרנט iPanel

השביעייה, ימי חמישי ב-23:00

>> לכל כתבות השביעייה