אין תמונה
איך אנחנו מעדיפות אותו?

עוז זהבי משחק בחיים אחרים בחור ישיבה דתי, עדין ומופנם שחלום חייו הוא לרקוד. בגלל החברה אליה נולד אין לדמות הזו ניסיון עם בחורות, ובשלב בו אנו נמצאים בסדרה זו הפעם הראשונה בה הוא יוצא בכלל מבית הוריו ונעשה עצמאי.

כל המאפיינים הללו הפוכים לגמרי מהדמות שהפכה את עוז זהבי לכוכב שהוא היום: איציק מעספור הוא גבר מחוספס, אדם שעבר כמה דברים בחיים אך החיוך נשאר על פניו. נראה שדבר לא יכול לשבור את איציק, שמניסיון חייו המר יצר מעטה הישרדותי ששומר עליו בכל מקום, גם אם הוא מסתבך עם כנופיית עבריינים. וכמו שאיציק מכור למקום האפל והמסוכן, כך הוא גם לא יכול לחיות בלי נשים בחייו. אז עם מי היית מעדיפה לצאת ואת מי היית רוצה להביא להורים? הנה כמה נקודות להשוואה:

יקיר חרות - "חיים אחרים"

שלב בחיים: בדיוק על הסף של שינוי גדול ומשמעותי, לאחר פציעה בשירות הצבאי גילה את המחול ועכשיו עוזב את כל מה שגדל עליו, האמין בו והכיר, כדי לרדוף אחרי התשוקה לרקוד.

לוק: כיפה סרוגה על הצד, חולצות פולו מפוספסות שמתחתיהן מסתתרת ציצית. בסטודיו אפשר לתפוס אותו עם מכנסי גטקעס וחולצות אימון מיוזעות (יאמי...)

אין תמונה
אמא שלך תמות עליו. יקיר חרות
הורים: אמא פסיכולוגית, אבא משגיח בישיבה. אם את לא דתיה סביר להניח שתתקבלי בביתם בקבלת פנים צוננת

בחורות: הניסיון  של יקיר מסתכם בשמירת נגיעה עם ארוסתו אליה, ובימים אלו הוא עושה את ניסיונותיו הראשונים בעולם החילוני. אי אפשר להתווכח על הסקסיות והאטרקטיביות בבחור שלא התקלקל עדיין.

החלום הגדול: להיות רקדן מקצועי

כשתבכי הוא: היינו רוצים לכתוב שהוא יתן כתף, אבל יכול להיות שמחוסר ניסיון הוא פשוט יברח

חברים: בחורי ישיבה וכמה דתיים לשעבר שגרים בתל אביב

מה אמא שלך תגיד עליו: היא תמות עליו

סקס סמים ורוקנרול: עדיין לא שם

 

אין תמונה
חמוד אבל - מה הוא עושה בחיים?
איציק בנסולי - "עספור"

שלב בחיים:  "לפני המכה הגדולה". איציק תמיד מרגיש כאילו גורלו עומד להשתנות ממש עוד רגע, והוא בדרך הקלה להפוך להיות האיש העשיר שתמיד חלם להיות. 

לוק: שרשרת זהב דקיקה, גופיות לבנות מרופטות, לעיתים חולצות משובצות ללא שרוולים, ג'ינס קרוע, קיסם בפה.

הורים: גדל בבית מסורתי למשפחה דלת אמצעים בשכונה בירושלים. בגיל 15, בעקבות עימות פיזי חריף עם אביו, ברח מהבית ומאז נותק הקשר עם משפחתו. כנראה שהם לא יהוו מכשול ביחסים.

בחורות: כמה שיותר ומכל המינים והסוגים - עדיפות לנשים הנשואות לגברים עשירים/ מקושרים. משיכה לצרפתיות.

החלום הגדול: לעשות מיליונים, להפליג אל החופש ולא לעבוד לעולם

כשתבכי הוא: ילטף, ירגיע, ואז ינחם אותך בקוויקי.

חברים: שכניו הגרים במגרש הגרוטאות באוטובוסים לצידו - כולם באותו מצב: מובטלים.

מה אמא שלך תגיד עליו: "חמוד אבל - מה הוא עושה בחיים? אוטובוס? מוסך?"

סקס סמים ורוקנרול: תנו לו עוד

כן, כן, אנחנו יודעות שבשלב כלשהו בחיים כולנו רוצות את הילד הרע, אבל ברגע מסוים את מבינה שעדיף בחור שבא מבית טוב, שגדל על ערכים ומחפש אהבת אמת. יש גם משהו כיף בלחנוך בתול ולעצב אותו כאוות נפשינו לעומת איציק השרליל שקופץ ממיטה למיטה. אז למרות שיקיר עדיין נמצא בתקופה קצת מבולבלת של התנסויות אולי עדיף אותו על הפנטזיונר שחושב שהוא יודע מה הוא רוצה.

חיים אחרים, ימי חמישי ושבת ב-22:35

חיים אחרים לצפייה ישירה ב-makoVOD