עוז זהבי, חיים אחרים (יח``צ: אלדד רפאלי,  יחסי ציבור )
עוז זהבי ב"חיים אחרים"|יח``צ: אלדד רפאלי, יחסי ציבור

>>הכנסו לאתר חיים אחרים

חזרה בשאלה היא תהליך עמוק וכואב שדורש פעמים רבות לא רק הגדרת זהות מחדש, אלא לעיתים קרובות גם קריעה מתוך המסגרת המשפחתית והחברתית שתופשת את התהליך כמעשה בגידה. בתהליך הזה תעסוק הדרמה החדשה "חיים אחרים" שתעלה בערוץ 2 החל מ-14 באוקטובר. הערב יעלה באתר פרק הבכורה במלואו 48 שעות לפני השידור בטלויזיה.

עוז זהבי יגלם תלמיד ישיבה בדרמה החדשה של קשת  "חיים אחרים" שתעלה לשידור בסתיו. יקיר, תלמיד ישיבה דתית לאומית משתקם מפציעה קשה. תוך כדי השיקום הוא עובר טיפול בתנועה שמושך אותו לעולם הריקוד. חסמי הצניעות לא מאשרים לו להתמסר מייד, אבל לאט לאט הוא מגלה את עצמו מחדש, בקבוצת ריקוד מעורבת של נשים וגברים, בעידודה של שרון מאמנת השיקום שלו (הרקדנית-שחקנית  איריס ארז בתפקיד ראשון על המסך). זה מתחיל בריקוד ונמשך לגילוי של חיים שלמים. חיים אחרים.

איך יתמודד כעת מול הוריו (יורם חטב ומיכאלה עשת) לרב יאיר (רמי הויברגר ) שמטפח לא מעט ציפיות מדמותו הכריזמטית לחברתו אליה (יובל שרף) שרואה בו בעל לעתיד?  

אין תמונה
עוז זהבי ויובל שרף. חיים אחרים

עוד משתתפים בסדרה: השחקנית שי לי הרש בתפקיד אמונה, אחותו של יקיר, שמנהלת יחסים מיוחדים עם מון (אנחל בראון) עובד זר במשק המשפחתי והרקדנית דניאל גל בתפקיד יעל, שמכניסה את יקיר לבלבול רגשי עמוק יותר. גם אתם הייתם מתבלבלים...    

יוצרים:יוסי מדמוני, צפריר קוחנובסקי, ארז קו-אל.

מפיקים:צפריר קוחנובסקי ומירי עזרא טי.טי.וי הפקות בע"מ  בתמיכת קרן אביחי 

במאי:אריק רוטשטיין

חיים אחרים, החל מ-14.10 יום חמישי

>>הכנסו לאתר חיים אחרים