אין תמונה
הבית הלבן. עמי ושרית רונאל

שרית ועמי רונאל

עמי רונאל הוא עוזרו האישי של נשיא ארה"ב. שרית, אישתו, נוהגת לבקר את עמי בבית הלבן, תמיד בעיתוי הכי לא נכון ותמיד בשביל לבקש טובות אישיות מנשיא ארה"ב. השניים הוכחה לכך שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה

 

 

 

אין תמונה
פולין. יוסי ויוסי

יוסי ויוסי

יוסי ויוסי הם תלמידי תיכון. בהגיעם לגיל המתאים, בית ספרם ארגן משלחת לפולין שמטרתה סיור במחנות ריכוז ועוד אתרים שקשורים לשואה וליהודים בפולין. יוסי ויוסי החליטו להצטרף לנסיעה, לבשו את חולצת המשלחת ויצאו למסע בפולין

 

 

אין תמונה
המוסד

המוסד

גדעון, כספי, ואלי הם שלושה סוכני מוסד הנמצאים במשימות חשאיות מטעם הארגון בחו"ל. כספי הוא מפקד הצוות ודואג בעיקר לשמור על מסגרת התקציב של המשימה. אלי הוא הצעיר שחבורה, צמא לאקשן וקל על ההדק. גדעון הוא סוכן מוסד ותיק ושבע מלחמות. חברו לחיים דרור נמצא בארץ, אולם יחסיהם נמצאים במשבר תמידי.

אין תמונה
הודו. ניסו ויובל

ניסו ויובל

ניסו ויובל החליטו לראות עולם ויחד הם החליטו לנסוע להודו - קצת שלווה, קצת רוגע, והרבה פרות קדושות. אבל בהגיעם לשם, הם הבינו שהם מעדיפים להישאר בגסט האוס בסבבה ולהעביר את הזמן בויכוחים אינסופיים על הא ודא ועל משמעות הקיום.

 

 

 

אין תמונה
ישראל ומנחם

המסביר הלאומי ישראל ומנחם

ישראל ומנחם הם צוות משרד החוץ האחראים להסברה הישראלית בחו"ל. מנחם הוא עובד ותיק של משרד החוץ ובכיר בהסברה הישראלית, המפטם את עצמו על חשבון המדינה במסעדות פאר. ישראל הוא עוזרו הצעיר והנאיבי של מנחם, הוא רואה בההסברה הישראלית שליחות.

 

 

 

אין תמונה
תאילנד. אביהו, בצלאל ונתי

תאילנד

שולי, בנו של אביהו, כלוא בתאילנד באשמת סחר בסמים. אביהו יצא לתאילנד על מנת לזרז את מאמצי השחרור שלו, כשאליו מצטרפים אחיו בצלאל וגיסו נתי. אביהו נחוש לשחרר את שולי כמה שיותר מהר, ואילו נתי ובצלאל, שלא עומדים בפיתויים שתאילנד מציעה, מנסים לפתות אותו לדברים אחרים ומצליחים.

 

 

אין תמונה
טוקיו. אלירן, יורי, ושאול

אולימפידת סומו בטוקיו

אלירן עובד הוא המתאבק סומו הישראלי הראשון. הוא גם מתאבק הסומו הרזה בעולם. אחרי אימונים מפרכים, הוא נשלח להיות הנציג הישראלי באולימפיאדת הסומו. אליו מתלווים יורי, המאמן האישי של אלירן, ושאול אביו, שליבו נתון לקומבינות ורווחים מהירים על גבי בנו.

 

 

אין תמונה
דרום אמריקה. רובי ואבנר

רובי ואבנר

כמו הרבה ישראלים צעירים אחרי צבא, רובי ואבנר יצאו לטרק בדרום אמריקה - אבל הם הלכו לאיבוד בג'ונגל. אבנר עושה ככל שביכולתו על מנת להיחלץ, ואילו רובי, שמאוהב באבנר עמוקות, מעדיף את המצב הקיים ולא שש להינצל. סיפור גבורה ישראלי