כשמדברים עם המורה בתיכון של ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי הוא אומר שהם מעולם לא עזבו את המקום כי רמלאי נשאר רמלאי, והנשמה קשורה לעיר. השבוע חזרו השלושה להופעה מיוחדת והתקבלו בתשואות חמות, וההתרגשות הייתה הדדית.

"יש לך תחושה שאתה כמו שליח של עיר, עיר שלמה מאחוריך", מספר אסי. "הדיבור הוא אחר", מסביר שלום על השוני בהופעה ברמלה מול מקומות אחרים, "פה אנחנו מדברים איתם על איזה שכונה, באיזה בניין ומי השכן. כי אנחנו מכירים אחד את השני".

ברמלה הכל התחיל. שלום היה כוכב להקת בית הספר, כך מספר אסי, וציון והוא העריצו אותו. "לפני ההופעה הראשונה", נזכר אסי, "שלום חיבק אותי ואת ציון ואמר לנו: אתם הולכים להיות כוכבים בבית ספר. אתם עוד מעט לא תוכלו להסתובב במסדרונות והוא צדק". השאר כמובן, היסטריה.

מאז ההופעה ברמלה, השלישייה הפכה להצלחה בכל הארץ ובשבוע שעבר עלתה התכנית החדשה שלהם "עם סגולה". "מה שאני אוהב בתכנית הזו, שהדמויות כל הזמן מתפתחות עוד טיפה", אומר אסי, "הן נהיות קצת יותר מוקצנות, יותר משוגעות". "בפרק הרביעי יתייחסו רק לדמויות", מוסיף שלום. "אנחנו חיים את הדמויות עצמן. כשהקהל מתחיל להבין את הדמות, הוא באמת מתחיל לצחוק מהטיפוס", מסכם אסי. צפו בראיון המלא

עם סגולה. שבת ב - 22:30, מיד אחרי "כוכב נולד"

>>בואו לצפות בפרק הבכורה של עם סגולה

>>אחי, תקליק: הפייסבוק של עם סגולה