רשת FOX האמריקאית ורשת TF1 הצרפתית, הרשת הנצפית ביותר בצרפת ובאירופה רכשו את השעשועון BOOM!, פרי פיתוחו של קשת ועידו רוזנבלום, שגם מנחה את התכנית. "אני מאוד שמח", אמר עידו רוזנבלום, "זה הישג אדיר לכל מי שלקח חלק בעשייה של התכנית".
"ב-!BOOM יש בידור לכל המשפחה שמשתלב בצורה מושלמת עם הגישה של FOX", מספר היום סיימון אנדרה, סגן נשיא בכיר ב-FOX, "מעולם לא הונח שעון מתקתק בצורה כה מתוחכמת במרכזו של משחק. יש כאן השאלה יצירתית במיוחד של "שפת המותחנים" לתוך שעשועון".
"מעולם לא הונח שעון מתקתק בצורה כה מתוחכמת"
השעשועון הושק ביום חמישי האחרון (3.4) בהצלחה, עם ממוצע צפייה של 26.7% ו- 746 אלף צופים – התכנית שברה שיאי צפייה עם כמות הצופים הגבוהה ביותר להשקת שעשועון. את השעשועון פיתח עידו רוזנבלום יחד עם מחלקת פיתוח פורמטים בקשת, ויולי –אוגוסט הפקות שגם הפיקו את התכנית.
כאמור, השעשועון !BOOM משלב את הדרמה והמתח של סרטי האקשן, עם תחושה של משחקי ווידאו: למתמודדים זמן קצוב לענות על שאלות טריוויה ותוך כדי עליהם גם כדי לנטרל פצצה מדומה. בכל משחק מגיע להתמודד צוות של ארבעה שחקנים (חברים, משפחה, מכרים וכו') שעונים כל אחד בתורו על שאלה. כל שאלה (מתוך השמונה עליהן יש לענות) מיוצגת פיזית על ידי פצצה מדומה וכל תשובה אופציונלית מיוצגת על ידי חוט המחובר לפצצה, על המתמודד לחתוך את החוטים עם התשובות הלא נכונות, ובכך לנטרל את הפצצה. אם יחתוך את החוט עם התשובה הנכונה הפצצה תתפוצץ בבום!
זהו לא ההישג הראשון של קשת בפסטיבל MIP, בשנה שעברה הושק בפטיבל פורמט "הכוכב הבא", שנמכר מאז ל-25 מדינות מדינות ברחבי העולם. השנה זכה "הכוכב הבא" לכבוד מיוחד בפסטיבל והוא מועמד בקטגוריית הפרס ה-DIGITAL EMMY® היוקרתי, המעניק את הפרס לפורמטים דיגיטליים בטלוויזיה.
>>הפרק הראשון של !BOOM עכשיו ב-makoTV
!BOOM, חמישי ב-21:00