הפניה לשידור החי

העדכון האחרון: 

04:00 – מושיק מנשנש בשעת לילה

מושיק מתקשה להירדם ומחליט לאכול אבטיח בחצר. הוא פונה למצלמה ומוסר לסתיו ולמוטי שהוא מאוכזב שהם הודחו. בהמשך, מושיק נכנס לבית ומנקה את הכלים. איציק יוצא לחצר וקורא למושיק להצטרף אליו. הם מנצלים את הזמן כדי לדבר על הנחירות של סטלה, ומנסים לחשב את השעה לפי שעון העצר שבסלון. לאחר מכן איציק פורש לחדר השינה, ומושיק נשאר לנשנש בייגלה בחצר.

03:00 – "בדד"

מושיק מסתובב בין החדרים בבית ומשחק עם המצלמות. בינתיים, איציק מתעורר ויחד הם יוצאים לחצר, ומנסים להירגע מההדחה הכפולה. הם ממשיכים לנסות לעכל את העובדה כי הם הגיעו לקו הסיום, ושניהם מתחילים לזמזמם שיר של מושיק. מיד עולה ברמקולים השיר "עננים" של ישי לוי, והם מצטרפים אליו בשירה. כשהשיר נגמר, איציק מבקש מהאח הגדול לשים את השיר "ימים יגידו" של אייל גולן כדי לעלות "קצת זיכרונות", אבל הבקשה לא מתקבלת. השיר "בסוף הדרך" של מושיק ושל תמר יהלומי מתנגן ברמקולים במקום, ומושיק מצטרף בשירה.

איציק נכנס לבית ומושיק מבקש שיר נוסף מהאח הגדול. כשהוא לבדו בחצר, האח הגדול מנגן לו את השיר "בדד", והוא מנצל את הזמן כדי לנוח ולנשום אוויר. מיד לאחר מכן הוא נכנס לחדר השינה ובודק לשלומה של סטלה, בזמן ששאר הדיירים ישנים.

02:00 - מושיק מנסה לקלוט שהוא הגיע לגמר

הדיירים נכנסים לבית ומתחילים לארגן את המיטות לשינה. מושיק מתלהב, ומראה לדיירים את החליפה שילבש בגמר. איציק ניגש לחדר השינה ורואה את שיר מחייכת, "חזר לך החיוך", הוא אומר לה, ומוסיף בצחוק: "נמאס לי ממך כבר". מיד אחריו, נכנס מושיק לחדר, ומודיע לדיירים שאם אף אחד לא יצא איתו החוצה - הוא לא ייתן לאף אחד לישון הלילה.

"עוד יום וחצי אני רואה את בעלי והמשפחה, סוף סוף", שיר אומרת מתוך המיטה, "אלראוש, אני מחכה לראות אותך כבר", היא מוסיפה. מושיק לא מפסיק לעבור בין חדרי הבית עם חיוך על הפנים: "אני מעכל שאני בגמר", הוא מסביר את עצמו. בהמשך, הוא פונה לסדר את אחת המיטות הפנויות עבור סטלה ומספר לה שאת כל המיטות בחדר, הוא בנה בעצמו. בזמן סידור המיטה הוא אומר לסטלה שהוא לא מאמין שמוטי וסתיו לא בבית. משם, מושיק מעסיק את עצמו ופונה לחדר הכביסה ולאריזת האוכל שנשאר למחר. 

01:00 - "האח הגדול רוצה להודות לכם"

הדיירים נהנים מהמטעמים שאביב משה והצוות שלו מבשלים, ובין מנה למנה מנסים לקחת הפסקה כדי לעכל את המעמד אליו הגיעו. "אתם קולטים שאנחנו רק חמישה אנשים בבית?", איציק מסרב להאמין ומוסיף: "חדר השינה נראה גדול פתאום". המנות הנוספות מגיעות, ומושיק לא מצליח לשבת, "אני לא מתרגש, אני לא יודע להסביר את זה", הוא טוען. "כנראה שאנשים אוהבים אותנו בחוץ", איציק אומר וממשיך לנסות להבין את המצב. הדיירים מסיימים את המנות העיקריות ומחמיאים לצוות השפים.

"מוטי השאיר את התנור דלוק", נירו צוחק עם הדיירים, שמתגלגלים מצחוק. השפים מתארגנים לקראת הכנת הקינוחים, ואיציק דורש מהם סלפי. הדיירים מחכים לסיום ההכנות ושרים את שירו של מושיק, "רק זכרונות". מיד לאחר מכן האח הגדול פונה לדיירים ובוחר לברך אותם: "נכנסתם לפני 36 ימים לבית האח הגדול, לבית ריק וארוז. מאותו הרגע חשפתם את עצמכם בפנינו. האח הגדול רוצה להודות לכם". הדיירים מתרגשים והאח הגדול ממשיך בברכות: "כולכם נכנסתם כי רציתם להעביר משהו, ולכולכם היה מה להפסיד, אבל עוד יותר רציתם לחוות את החוויה ולגלות דבר או שניים על עצמכם. האח הגדול מאחל לכולכם שהסוף הזה יהווה איזושהי התחלה חדשה". האח הגדול עוצר לרגע וממשיך: "בעוד 44 שעות הדייר האחרון יעזוב את הבית הזה, האורות יכבו. האח הגדול מקווה שכל אחד מכם ייקח אור קטן מפה שילווה אותו בדרך הביתה". השיר "Fix You" של קולדפליי מתנגן והדיירים מרימים כוסית לחיים.

00:00 – חמישיית הגמר מופתעת לגלות שהגיעו שפים לחצר

חמישיית הגמר יוצאת מחדר האח הגדול, והם מגלים שבחצר מחכים להם שפים שהכינו עבורם ארוחה. כולם מתלהבים, ואיציק ושיר מוסרים את אהבתם לקרובים שלהם שמחכים להם בבית. בינתיים, השפים מסיימים להכין את המנות, וחמישיית הגמר מתיישבת סביב השולחן ומרימה כוסית לחיים.

 

23:30 – רגע אחרי ההדחה סטלה מחליטה לסגור חשבון עם איציק

 

ההתרגשות בבית גדולה, והדיירים מעכלים שהם הגיעו לגמר. "אני יכול להתחיל לפרק את המיטות?", צוחק מושיק, וחמישיית הגמר מקווה שממתינה להם מסיבה חגיגית בחצר. כולם מסכימים שמעכשיו יהיו רק צחוקים, וסטלה מחליטה לסגור חשבון עם איציק: "רק אם תבטיח לי דבר אחד, שתפסיק לבקש משיר וממושיק דברים".

 

שיר מדגישה שזה הדדי: "גם אני מבקש ממנו", וסטלה חוזרת בה: "לא הייתי צריכה להגיד שיר, הייתי צריכה להגיד בכללי". איציק מסביר שהוא מבקש רק ממי שיכול, וסטלה מתייאשת: "תשכח ממה שאמרתי".

 

"אל תיקחי את זה באופן אישי", אומרת סטלה לשיר, ושיר בתגובה: "אנחנו פשוט חברים טובים". "זה משגע אותי שהוא מטרטר אנשים, אבל זה באמת לא העסק שלי", מסכמת סטלה, והיא כבר מתגעגעת לסתיו: "אני פשוט לא מאמינה שסתיו הלך". לאחר כמה רגעים של התלהבות ואיחולי מזל טוב, נכנסים הדיירים לחדר האח כדי לצלם באופן רשמי את תמונת הגמר.

 

23:00 – קבלו את חמישית הגמר של עונת ה-VIP

 

אסי וארז פונים אל הבית, ומודיעים לדיירים שממתינה להם מצלמה שתצלם את החמישית הגמר אבל לא לפני שייפרדו משני דיירים. ארז מכריז ששיר הראשונה להיכנס לחמישיית הגמר ואליה מצטרפים מושיק, סטלה, נירו, ואיציק. מוטי וסתיו נפרדים מהדיירים ומאחלים להם בהצלחה בגמר. "ידעתי את זה", אומר סתיו, וסטלה נפרדת ממנו בדמעות: "אני אוהבת אתך". לאחר מכן, אסי וארז פונים שוב אל הבית בהתרגשות גדולה: "הצופים קבעו שאתם החמישה שהם רוצים לראות בגמר הגדול", ושעון העצר מתחיל לספור לאחור.

 

22:30 – סטלה: "יהיה כיף למי שיצא לפגוש את החברים שלו"

 

בזמן שהדיירים ממתינים לדעת מי מהם לא ימשיך לגמר הגדול, סתיו עובר בין הדיירים ומחבק אותם. "תפסיק להיפרד מאיתנו, אתה לא הולך הביתה", אומר מושיק.לאחר מכן, סתיו ניגש לסטלה ומקבל ממנה חיבוק גדול, וחיזוק: "יהיה כיף למי שיצא היום ויפגוש את החברים שלו, זה כבר לא משנה, היום או עוד יומיים", וסתיו מתעודד: "זה נכון, גם אם אני אצא אני אראה את אחיות שלי, ואת ליאון. איך אני מתגעגע אליו, הלוואי שהוא מחכה לי בחוץ".

 
22:00 – סתיו מודאג: "בקושי צעקו לי מהקהל"

אסי וארז פונים לדיירים המתוחים, ומזכירים להם שבעוד שעה שניים מהם יעזבו את הבית רגע לפני הגמר הגדול. לאחר מכן, שיר שואלת את הדיירים: "שמתם לב שלכולם היו את אותם צעקות?", ומושיק מזכיר לה שלא הצעקות מבחוץ מכריעות אלה ההצבעות של הקהל. בהמשך, נירו, מושיק, סתיו ואיציק מנסים להירגע בפינת העישון, וסתיו מודאג: "אסי וארז שמרו את השם שלי לסוף, ובקושי צעקו לי מהקהל", ומושיק מנסה להרגיע אותו.

21:00 – הדיירים מתרגשים לקראת ההדחה הכפולה: "בהצלחה לכולם"
 

המתח לקראת ההדחה הכפולה האחרונה שתחשוף את חמישיית הגמר מהדהד בבית. איציק לוקח לעצמו זמן למחשבה, נירו שוקע בקריאה בתנ"ך, ומוטי ממשיך לנצל את השקט בחדר העישון כדי לשאת נאום סיכום לצופים בבית: "עם כל הכבוד לבדרן שבי, קודם כל אני בן אדם רציני, קומיות נולדת מרצינות ואני מלא אהבה ורומנטיקה". לאחר מכן, האח הגדול קורא לדיירים להתרכז בסלון, וסתיו מאחל לכולם בהצלחה.

 
20:00 – מוטי: "אפשר לדבר בלי להעליב ולרמוס, אני באתי לפה בטוב"

האח הגדול מודיע כי חצר הבית תיסגר עד לאחר השידור, והדיירים נכנסים אל הבית ומסיימים לארוז מזוודות. כולם שקועים בהכנות לקראת השידור, ומוטי מנצל את הזמן לדבר אל הצופים בבית: "אפשר לחיות עם אנשים באותו בית בהבנה, ובסובלנות.אפשר לדבר בלי להעליב או לרמוס, ולצערי היו גם מקרים כאלו בבית. בקיצור, באתי בטוב, עם נתינה ואהבת חינם, ואני מקווה שזה יצא החוצה".

19:00 – סטלה רותחת: "לא מסוגלת לראות איך שאיציק מנצל את ההשפעה שלו על שיר"

בחצר הבית, מושיק, סטלה וסתיו מדברים על ההדחה הכפולה הקרבה. "תישארי איתנו עד יום שלישי תעשי טובה", אומר מושיק לסטלה, והיא מקווה לטוב: "הלוואי שאני אשאר אתכם". מושיק מלא ביטחון שסתיו לא יודח היום, וסתיו בתגובה: "בכל אופן אני מכין את עצמי לערב". "אני לא יכול לצאת היום", צוחק מושיק, "קבלתי SMS, יש לי מסוק למחר". סטלה מסכמת את השהות בבית: "צחקנו, כעסנו, רבנו, אהבנו", ומושיק קוטע אותה: "אני לא כעסתי מספיק, היום יש בי מידת כעס שאני מתאכזב שלא פרקתי".

 

סטלה מספרת שהיא לא מבינה איך שיר משרתת את איציק בכזאת כניעות: "כיבסה לו את החולצה, גיהצה לו אותה, ועוד אחר כך אני רואה את איציק מהבריכה מצווה עליה 'שיר, תביאי לי מגבת'". הם עוברים לבדוק למי יש סיכוי גבוהה להיות מודח הערב: "לשיר יש את הקהל שלה", אומר סתיו, "וגם לאיציק, אבל סטלה ואני לא יודעים מה המצב שלנו בחוץ".

 

נירו מצטרף אליהם, וסטלה מספרת לו שהיא לא מבינה איך לאיציק יש קהל מצביעים גדול כל כך: "ראיתי אותו היום יושב בבריכה ומצווה על שיר להביא לו מגבת, ואני רואה איך הילדה המתוקה והטובה הזאת הולכת עד לחדר שינה וחוזרת, וזה מרתיח אותי". נירו מסכים איתה ומדגיש שהבחירה של הקהל מעידה בעיקר על הקהל עצמו: "ואם את שואלת אותי, הראשון שצריך לצאת היום הוא איציק".

18:00 – הדיירים מתחילים בהכנות לקראת השידור

תוך כדי שכל הדיירים אוכלים בשולחן האוכל הם מפרגנים לסטלה, "יצא מדהים", שיר אומרת וסטלה מודה לה. מושיק מסיים להכין את הבשר ומצטרף לאכול עם כולם בשולחן. שיר אומרת לאיציק: "תאר לך היום בשידור אומרים לנו, דיירי הבית אתם נשארים בבית עוד שבוע" ואיציק צוחק. בינתיים סתיו ונירו יוצאים לחצר.

אחרי שכל הדיירים מתפזרים משולחן האוכל, סטלה אומרת ליושבים בחצר, "אני משאירה לכם את השולחן לסדר את הכל ואת הכלים, ביי ביי" ומוטי עונה לה: "תודה". מאוחר יותר, בחדר השינה, נירו נח במיטתו וסתיו וסטלה מתחילים לארוז את החפצים שלהם לקראת משדר ההדחה בערב.

בהמשך בחצר, מושיק אומר לסתיו שהוא לא מתכוון לפנות את השולחן, "עשיתי מספיק פה כבר", הוא אומר וסתיו נמנע מלהגיב לו. אחרי כמה רגעים, סתיו קם ואומר שהוא הולך לפנות את השולחן, "אני לא עושה את זה בשבילו, אני עושה את זה בשביל סטלה, היא תתבאס אחרי זה" ומתכוון לנירו. סתיו מתרחק ומושיק אומר למוטי, "או היום או יום שלישי, וזהו הביתה", ומוטי מהנהן להסכמה.

 17:00 – נירו על מושיק: "הוא מאוד נחמד אבל הוא לא אמיתי"

סטלה מתכננת לארוז את החפצים שלה בחדר הארונות כשנירו עוצר אותה בדרך והם מתיישבים לשיחה בסלון. "הוא מאוד נחמד אבל הוא לא אמיתי", נירו אומר ומתכוון למושיק וסטלה אומרת בתגובה, "אני מאוד יופתע אם זה לא באמת מי שהוא, אני מאוד חדה בלאבחן אנשים בדרך כלל". הם ממשיכים לדבר על מושיק ונירו אומר: "זה מאוד נחמד שהוא עוזר לכולם אבל כמו שהוא נחמד ככה הוא חסר עמוד שדרה ונואש". סטלה מעבירה את נושא השיחה לכעס שלה על איציק, "איך כעסתי עלייך שנתת לו לשדר איתך ברדיו", אומרת סטלה ומוסיפה, "הוא הכפיש אותך ואתה נתת לו לשדר" ונירו אומר בתגובה, "זה כל המשחק".

מאוחר יותר, סטלה ונירו עוברים למטבח וממשיכים בשיחה ונירו אומר: "אני אומר את מה שאני אומר כי אני היחידי שהוא לא מסתכל לו בעיניים" וסטלה אומרת לו שגם התגובות שלו אף פעם לא חד משמעיות, "רגע אחד אתה יכול לפרגן ולהרים למישהו ורגע אחרי זה אתה מתהפך".

לקראת הארוחה, מושיק צולה את הבשר ונירו כרגיל מכין טחינה ושיר מצטרפת ועורכת שולחן חגיגי.

16:00 - סתיו: "לפעמים עדיף להיות קשוב לקול הפנימי שלך ולא לסטלה"

במטבח, איציק, מושיק וסטלה מכינים את ארוחת הצהריים המאוחרת. איציק חותך סלט ירקות, מושיק מקלף בטטות וסטלה מכינה את רצועות חזה העוף לבישול בזמן שסתיו ונירו מנשנשים אגרולים.

בהמשך, סתיו יוצא לחצר, מצטרף למושיק ונירו ומתחיל לשדר מתחנת הרדיו 87.66, "שלום שימפנזי, שלום 361 כאן מקוק ילד ילדה מתייצב לעמדת השידור", סתיו אומר ומתלונן שהאגרול לא יצא טעים בגלל שסטלה שכנעה אותו לאפות אותו בתנור במקום לטגן. "המסקנה מתאונת האגרול היא לפעמים עדיף להיות קשוב לקול הפנימי של עצמך ולא לקול הגדול של סטלה". סתיו ונירו עוברים לשדר בשכיבה על הדשא, "מאוד מעניין מה יהיה עוד שעתיים שלוש", נירו אומר וסתיו מסכים איתו.

15:00 - "הקוף גורילה הוא הסיפור האמיתי של הכלוב הזה"

נירו משקיע את כל כולו ביומיים האחרונים שנותרו לתכנית הרדיו שלו בתחנת 87.66. הוא יושב בחצר ומקדיש דקות ארוכות לניתוח אופי עמוק וסקירת קורותיהם בבית של כל הקופים והקופות. הוא מפליג בשבחים כלפי מוטי, הקוף הזקן, ומציין ששמח שזכה להכיר אותו ולחזות במסכות נושרות סוף סוף מעל פניו. הוא מודה על נוכחותו של ה"קוף- קופיפה המיוחד במינו", סתיו, שהביא רוח חדשה אל מדורת השבט הטלווזיונית, ומשבח את עצמתה של "ביג מאמא", הלוא היא סטלה כמובן. לבסוף הוא מגיע גם לאיציק: "הגורילה היא הסיפור האמיתי של הכלוב הזה. האלפא מייל האולטימטיבי - חזק, שזוף, מחזור על ידי כל הקופיפות. כשלגורילה יש לצידו אישה שדואגת לו ומשרתת אותו, הוא מגלה אינטלגנציה ורגישות, אבל האגו שלו עומד לו למכשול, למחסום שטבוע בו עמוק עוד מימי ילדותו במעברה".

"ניתוח יפה", מחמיא איציק. "מדויק מאד".

14:00 - מוטי ומושיק מהרהרים בשיתוף פעולה מוזיקלי

מוטי מתגעגע לכלבתו ג'ולי, ומספר איך הציל אותה מצער בעלי חיים, מה שמוביל את סתיו לדבר על דילמה פנימית קלאסית: "כל הטבעונים,  שתדעו דאני מעריץ אתכם. כל הכבוד לכם שאתם מסוגלים. הלוואי שיכולתי, אבל זו איזושהי התמכרות. הלוואי שיום אחד יהיו לי את הכוחות או שיהיה תחליף לדברים האלה, ושלא נצטרך יותר לפגוע בבעלי החיים. פעם זה היה עניין של הישרדות, אבל היום חצי מהבשר של העופות והבקר שאנחנו רוצחים הולך לפח בסוף, וככה אנחנו משמידים את העולם בשביל הסיפוקים האגואיסטיים שלנו".

"אבל לא היית מתנגד לסטייק טוב", פוסקת סטלה, וסתיו נזכר: "צריך היום להכין את הסטייקים או שהם יתקלקלו". בינתיים, מושיק מזמר את שירו "רק זכרונות", ומוטי שואל אותו אם הוא מושמע ברדיו. "לא כל כך", מודה הזמיר, "עכשיו ישמיעו, אל תדאג", מבטיח מוטי ומוסיף: "אני אעשה לו קאבר ביידיש".

"התחנה יורדת עוד יומיים. סלחו לנו, מאזינים ומאזינות", אומר שדרן 87.66, נירו לוי. הדיירים מפליגים בפנטזיות על הבית המתקרב, וסטלה אף מתחילה לארגן נסיעה משותפת לדוכן השווארמה המועדף עליה. "איכשהו אנחנו כבר מרגישים קשורים אחד לשני, וזה מיוחד ויפה", אומר נירו, "אבל בחוץ מחכות לנו הגורילות, האריות וכל שאר הטורפים". "אבל אנחנו נטרוף את כל הקלפים", מחדד מוטי.

13:00 – נירו ומוטי מתחילים לסכם ומגיעים לתובנות

נירו, מוטי ומושיק שוכבים להם בחצר ונהנים מהשמש, ומושיק מברך את חבריו מחוץ לבית בברכת שבוע טוב. מאוחר יותר נכנס מוטי למטבח, נעמד לצד סטלה ומתחיל לבשל את ארוחת הבוקר לשאר הדיירים, כשהפעם בתפריט, ובכן, חביתות.

"היום זה יום מיוחד", אומר סתיו כשהוא עובר לידם, ומיד יוצא לחצר ומודיע שהוא מוותר על ארוחת הבוקר. באותו הזמן נירו חוזר לשדר מתחנת הרדיו 87.66: "בוקר טוב לכולם, כמו שאתם רואים, המקוקית החליטה לוותר הבוקר על ארוחה ומעדיפה להתעסק בדברים אחרים". מיד אחרי זה הוא נכנס לאכול עם מוטי וסטלה ומכריז: "אני מרגיש מוזר, בטח כי אנחנו רגע לפני הסוף, פתאום כל הפרויקט הזה נגמר". סטלה, שמאזינה לו, מסכימה אותו, ונירו מוסיף: "שלב הסיכומים הגיע בדיוק בזמן".

בהמשך ארוחת הבוקר, מדברים נירו ומוטי על שלל המסקנות אליהן הגיעו במהלך השהות בבית: "אני הולך לשנות את כל הדרך בה אני חי קולינרית", אומר נירו, "אני אפסיק לרכוש דברים שאני לא צריך, והכל יהיה מדויק", ומוטי מוסיף את התובנה שלו, ומעדכן שהחל מהיום שייצא הוא מתכוון להתחיל ולשחות כל יום.

מאוחר יותר יושבים סתיו ומושיק בחצר, וגולשים לשיחת נפש בה סתיו מספר על חוויות מיפן בה עבד בעבר, ובעיקר מתמקד בסיפורים על מלון רדוף רוחות בו התגורר, וכל הדיירים מצטרפים אליו לחצר ומאזינים לו בשקיקה, עד שהשיחה גולשת לבעלי חיים, וכל אחד מהם מספר על חיית המחמד שמחכה לו בבית.

12:00 נירו למושיק: "אתה מוכן לג'ונגל בחוץ?"

מושיק וסתיו יוצאים לחצר לשבת עם מוטי, שם הם מדברים על זה שהם לא יודעים איך הם נתפסים בחוץ. אחר כך מוטי מתחיל לזמזם את השיר "אני לא זמין" של מושיק, ואז הוא אומר למצלמה שמושיק זמין לאהבה: "אנחנו נחתן אותך עוד 18 חודשים". "בעזרת השם", מושיק עונה לו.

נירו נכנס להכין לעצמו כוס קפה ורואה את שיר ליד מכונת הקפה: "מה קורה פוקהונטס, מרגישים את הסוף?", הוא אומר לה, ושיר צוחקת ואומרת שכל היום היא מחייכת לעצמה בגלל שהיא יודעת שהגמר קרוב. אחר כך הוא חוזר לחצר ויושב עם מושיק, שם הוא שואל אותו: "אתה מוכן לג'ונגל בחוץ?", והם מדברים על היום שאחרי היציאה מהבית. סטלה מצטרפת אליהם והיא אומרת שהם צריכים להכין היום ארוחה חגיגית לקראת הסוף.

11:00 - נירו: "הזמן פה לימד אותנו על אהבת חינם"

השיר "אני לא זמין" של מושיק נשמע בבית, והדיירים נהנים ממנו. מושיק מתעורר גם כן, מחייך ובהמשך הולך להניח תפילין. מוטי, סטלה ונירו שיושבים בחצר מדברים על החוויה שלהם בבית האח, וסטלה אומרת שהיא נאלצה להתעמת בבית עם זה שהיא לא יכולה להיות סלקטיבית בבחירת האנשים שהיא נמצאת איתם, "הכרתי אנשים מעניינים שאני שמחה להכיר, והכרתי שאנשים שהם פחות מעניינים ולא שמחתי להכיר" היא אומרת.

גם נירו מספר על החוויה שלו בבית, "אותי זה לימד לקבל את האחר" הוא אומר, "שגם אם הוא שונה ממך מהותית, אפשר לקבל אותו". נירו מוסיף ואומר שהשהות שלו בבית אולי לא שינתה אותו מאוד אבל גרמה לו להבין טוב יותר איך לתפקיד עם אנשים שהם אחרים. מוטי מסכים איתו ואומר שגם הוא למד לקבל את האחר, ואין ספק שזה חשוב. "הפוסל, במומו פוסל" נירו מסכם, "הזמן פה לימד אותנו על אהבת חינם".

10:00 – הדיירים מתעוררים בחדר השינה ואיציק בסלון

השיר "God Only Knows" של הביץ' בויז מעיר את דיירי הבית בחדר השינה, חוץ מאיציק שהתעורר כבר מוקדם יותר והלך לנמנם בסלון. מוטי מתעורר מיד, קם להכין לעצמו כוס קפה והולך לחצר לעשן את הסיגריה הראשונה של הבוקר. יתר הדיירים נותרים במיטה ומתעוררים בעצלתיים. האח הגדול מחליט לפנק את הדיירים עם עוד השיר, "Best Day Of My Life" של American Authors . סטלה קמה מהמיטה, מכינה לעצמה כוס קפה ויוצאת לחצר, שם היא יושבת עם מוטי ונירו שמצטרף אליהם.

09:00 – יום ראשון ואחרון

השבוע האחרון בבית האח נפתח, כמובן, בשינה עמוקה של הדיירים שבקרוב יתעורר ליום ראשון האחרון שלהם בבית. שתי הדחות מסקרנות מחכות להם הערב, כשהפעם, כל הדיירים מועמדים להדחה. למרות הלחץ ההגיוני, האווירה בבית שמחה ועליזה, ובערב נגלה מי החמישייה שתצא אחרונה מהבית.

 מה קרה אתמול?

"שבת אחרונה בעולם הקופים, עוד מעט יוצאים לג'ונגל האמיתי", אמר אתמול נירו בשעות הבוקר המוקדמות כשהחל לשדר מתחנת הרדיו הדמיונית שלו. משפט שמסכם את כל השבת האחרונה שעברה על דייר הבית, שבת נינוחה, מתוחה, אבל חיובית עם אווירה טובה.

את שעות הבוקר העבירו הדיירים בעיקר בבריכה שם נהנו מהפינוקים של האח הגדול, שלא הפסיק להפתיע אותם עם שירים, עניין שתרם לחיוביות בין הדיירים שהגיעה לשיאה בשיחה בין שיר לסטלה במטבח הבית, אז הכריזה סטלה שמאז ומתמיד היא חיבבה את שיר ולא היה שום דבר נגדה.

בשעות הערב הודיע האח הגדול שההפתעה הגדולה באמת עוד בדרך, ובשעה 21:00 בדיוק ביקש מהדיירים להתרכז בסלון, אז יצא אליהם האמן העל חושי, חזי דין, שהטריף את הדיירים עם קסמים יוצאי דופן שהגיעו לשיא כשאמר להם שהוא כבר יודע מי הזוכה הגדול, ויותר מזה, שהוא מתכוון להעלות לחשבון האינסטגרם שלו את סדר היציאה המדויק של חמישיית הגמר. הדיירים לא הפסיקו להתלהב מהמופע ולדבר עליו שעות לאחר מכן.

בשעות הלילה, אחרי יציאתו של דין מהבית, המשיך האח הגדול בפינוקיו, והפעם עם משלוח פיצות ויין, מה שגרם לאיציק להיפתח בפני מושיק:  "מאז שנטלי עזבה, חסר לי החום הזה, הליטוף, התחושה שהכל בסדר ושאתה מוגן", הוא אומר וממשיך, "כל החיים זה תמיד מסביבי, אני אף פעם לא לבד". איציק ממשיך ומספר לו שהבדידות חזקה יותר כשמרגישים לבד בסביבת אנשים".

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי