העדכון האחרון:

03:00 - "שמישהו יכבה את השמש הזאת"

נטלי מזכירה לדיירים שבהודעת האח נאמר שמחר ארוחת הבוקר תוגש להם, ואיציק מיד קופץ למסקנה שהם יקבלו ארוחת בוקר במיטה, אבל נטלי צוחקת ומדגישה שלא אמרו שהיא תוגש למיטה. למרות השעה המאוחרת, האור בחדר השינה נשאר דלוק והדיירים מנסים לנחש מה השעה. מוטי עושה חיקויים ומצחיק את הדיירים, סתיו מלא באנרגיות ומנסה להתחיל מלחמת כריות, ונטלי רק רוצה לישון ומבקשת: "שמישהו יכבה את השמש הזאת". 

סתיו יושב עם מושיק בפינת עישון ופוצח בסשן חיקויים יפנים, ומנסה ללמוד ממושיק איך לשיר ולסלסל. כשסתיו חוזר לחדר השינה, הוא אנרגטי ומתחיל לקפץ ברחבי החדר כשהוא עטוף בשמיכה, ובהמשך גם מתחפש לרוח רפאים. 

האור בחדר השינה נכבה, רוב הדיירים הולכים לישון ורק מושיק, סתיו ומוטי לא מצליחים להירדם ומחליטים לנשנש משהו לאכול. סתיו משעשע את מוטי ומושיק עם חיקויים מוזרים, עד ששלושתם מחליטים ללכת לישון, ומושיק שם לב שאין נחירות הלילה.

לבסוף, כל הדיירים ישנים במיטותיהם וצוברים כוחות לקראת בוקר חדש, ומשימה חדשה.

02:00 - איציק: "אחרי ההדחות נוצר לי וואקום ומושך אותי למקום של עצב"

האח מודיע לדיירים שהם צריכים להיכנס לחדר השינה, והדיירים מנחשים שהאח מתכנן לקשט את הבית לכבוד המשימה. נטלי שמה לב שאיציק שוכב מהורהר במיטה, בודקת מה שלומו והוא מנסה להסביר: "אחרי ההדחות נוצר לי וואקום ומושך אותי למקום של עצב". 

רתם משתפת את הדיירים ברעיון החדש שלה, השקת קו מוצרי טיפוח על שם מושיק. היא צוחקת וממציאה פרסומות בזמן שמושיק דואג למיטה: "את תשברי אותה, אין לי כוח להרכיב עוד פעם". בהמשך, הרעיון של רתם מתפתח והיא כבר מתכננת למושיק השקות ואירועים: "אני שמחה שנפגשנו, אני הולכת למנף אותך".

01:00 - סתיו לדיירים: "תהנו מהעבדות"

 

מושיק ושיר יושבים בפינת עישון ושניהם מסכימים שכשיש אי הבנות, הדבר הכי טוב זה לשים את האגו בצד ולדבר על זה, אבל נטלי מזהירה את מוטי שיום אחד טוב הלב שלו יבוא לרעתו. בחדר השינה, נטלי מנסה לספר את השפם של איציק, בזמן שבמטבח, סטלה וסתיו מבשלים ארוחת לילה לדיירים.​ בהמשך, נטלי מצטרפת לבישולים במטבח ומתחילה בהכנות לקוסקוס.

 

איציק יושב עם שיר ומספר לה שהוא מאוד מתגעגע לילדים ומשתדל להעסיק את עצמו בבית כדי לא לחשוב על זה, כשמוטי מצטרף לשיחה ומזכיר להם שיש לו נכדה חדשה שהוא עוד לא ראה בכלל. הדיירים מתיישבים לאכול ארוחת לילה, מושיק מחמיא לסטלה על הבישולים ואיציק לוקח קרדיט: "שלושה ימים איתי במטבח, מה היא לא תלמד?".  

 

במהלך הארוחה, שיר עדיין מופתעת מתוצאות ההדחה הערב: "האמת לא ציפיתי שקטיה תצא, זה נראה לי מוזר", ומנחשת שהמשימה הקרובה תהיה בסגנון של שליט ואסירים, ושלדעתה נירו נמצא כרגע בארמון ומתצפת עליהם. הדיירים מנסים לנתח איך קרה שדווקא נירו יהיה כנראה השליט במשימה, וסתיו מנצל את ההזדמנות לעקוץ אותם בגלל שקיבל חסינות רק לקראת הסוף: "תהנו מהעבדות".

רתם  דואגת לקטיה שהודחה ונטלי מרגיעה אותה שהיא תתרגל ותהיה בסדר, בעוד שמושיק מדבר עם סתיו על המשימה ומסביר לו שהוא לוקח הכל כחוויה. 

00:00 - איציק משוכנע: "נירו עזב את המשחק"

הדיירים לא מצליחים להירגע מהעזיבה של נירו, ובזמן שאיציק בטוח שנירו עזב את המשחק, סתיו כבר מנחש שבגלל שאף אחד מהדיירים לא העניק לו חסינות הוא יהיה המנהיג של הבית. חלק מהדיירים כבר מסכמים את השהות של נירו בבית, שיר אומרת שהוא מסכן שאף אחד מהדיירים לא הביא לו חסינות, מושיק מתעצבן ומתפלא שהיא לא רואה שנירו לא עושה כלום בבית, וסתיו מוסיף שרק בימים האחרונים נירו התחיל להיות נחמד ולעזור בבית כי הוא הבין שזה המשחק. 

לאחר מספר דקות, מושיק משנה את דעתו ותוהה האם נירו הוא באמת שתול, נטלי מסכימה איתו וחושבת שהוא יחזור כ"משהו אחר". שיר מוסיפה ניחוש מפתיע וחושבת שנירו בכלל טס לחו"ל ולבסוף הדיירים מגיעים למסקנה שאין להם מושג איפה נירו באמת.

23:30 - רתם מופתעת שניצלה מההדחה: "אני לא מבינה מי מסמס לי"

הדיירים מבולבלים ומנסים להבין לאן נירו הלך והאם הוא עזב את הבית. איציק משוכנע שהכל חלק מהמשימה החדשה, ונטלי תוהה האם נירו יהיה המלך החדש. איציק אומר לדיירים ששיתוף הפעולה של נירו והאח הוא יוצא דופן, ונטלי בטוחה שהוא "שתול".

רתם מתקשה להאמין שניצלה מהדחה: "אני לא מבינה מי מסמס לי", ואומרת לנטלי שקטיה הייתה דמות משמעותית בשבילה בבית. בינתיים בסלון, שיר אומרת למוטי שהוא בנאדם מדהים בעיניה אבל מרגישה ריחוק מצידו, ומוטי מסכים שהייתה אי הבנה ביניהם אבל מרגיע אותה שהוא לא כועס עליה ושהכל בסדר. בינתיים בחדר העישון, נטלי עדיין עסוקה בהיעלמות המסתורית של נירו, ואומרת לאיציק שלדעתה נירו נכנס הרבה לחדר האח ושהיא כבר פרנואידית לגביו. מושיק מצטרף לשיחה ואומר שפשוט צריך לזרום עם מה שקורה.

בהמשך, רתם יושבת עם מושיק בסלון, מתקשה להאמין שקטיה הודחה הערב ומסכמת: "הלכה לי חברה". בהמשך בחדר השינה, נטלי יושבת עם איציק ומוטרדת מכך ששמעה חלק מהקהל קורא בשם שלה לפני שהודיעו מי המודחת הבאה. מאוחר יותר, סתיו מביע את חששותיו מהמשימה החדשה: "אני הולכת להיות השפחה".

23:00 – נירו הופך למלך של הבית

האח הגדול מבקש מרתם לגשת ללוח שמוצב בסלון, עליו תלויות תמונות של כל הדיירים. רתם מתבקשת לבחור בדייר שהייתה רוצה שיהיה חסין מהדחה והיא בוחרת את נטלי. אחריה נטלי בוחרת להעניק חסינות מהדחה לאיציק, ומיד אחריה איציק בוחר להעניק חסינות לשיר. כשמגיע תורה, שיר לא מהססת ובוחרת להעניק חסינות למושיק, ומושיק מעניק חסינות למוטי. הדיירים לא מבינים על מה מדובר: "מה הקטע הזה", לוחשת שיר, כשבמקביל מוטי בוחר להעניק חסינות לסתיו שמעניק חסינות לסטלה.

אחרון שנשאר על הלוח הוא ניר שמתבקש מהאח הגדול להיפרד מהדיירים ולהיכנס לחדר האח, והדיירים נותרים בסלון בשוק. האח הגדול מבקש מדיירי הבית לארוז את המזוודה של נירו, והדיירים מתחילים להעלות השערות: "אולי הוא יחזור בתור דמות אחרת?", תוהה מושיק, ושיר מנסה לברר האם נירו עזב את בית האח הגדול או שזה חלק מהמשימה. "על הלוח יש תמונות מצוירות, אולי אנחנו חוזרים אחורה בזמן", משערת רתם.

22:30 – משחקי האח מתחילים: מי העניק למי חסינות?
 
בחדר השינה, סתיו מנסה להירגע, ואיציק מגיע לעודד אותו: "אתה צריך לשנות את החשיבה. תחשוב שאתה לא רוצה ללכת אבל שאתה כן נשאר, וככה תשדר את זה החוצה", אבל סתיו מתקשה להירגע. אחרי רגעים ארוכים ומותחים, אסי וארז פונים לבית ומבשרים להם שהמודחת השנייה מבית האח הגדול היא קטיה. קטיה נפרדת מכולם בחיבוק גדול ועושה את דרכה אל מחוץ לבית האח הגדול.
 
בהמשך, אסי וארז שוב פונים לדיירי הבית, ושואלים את קטיה למי היא הייתה מעניקה חסינות במידה והיא הייתה יכולה, וקטיה עונה בביטחון: "הייתי בהמשך, הם מנסים להעלות השערות לגבי מה שעתיד לקרות: "יש מצב שמתחילה משימה עכשיו?",שואלת שיר, ומושיק חושד שהולך לקרות משהו מיוחד.
 

22:00 – מוטי: "חבל שלא הכנתי נאום פרידה"

הדיירים יושבים וממתינים בסלון לסימן מבחוץ, ומושיק, שקולט את פרצופן הדרמתי של רתם ושיר, פורץ בצחוק: "מה אתן יושבות ככה? חכו עוד לא פנו אלינו אפילו". אחרי מספר דקות, ארז ואסי פונים לדיירים ומקריאים את שמות המועמדים להדחה, ובתום ההקראה, שיר מרגיעה: "לכולם מחאו כפיים". לאחר מכן בחדר השינה, סתיו אומר לסטלה ולמושיק שהוא מודאג: "לי צעקו פחות מהקהל", וסטלה שומרת על אופטימיות: "למי שאנחנו רוצים שיצעקו, צעקו".

מאוחר יותר בפינת העישון, מוטי נפרד מאיציק וממושיק ליתר ביטחון, ואיציק מסרב להיפרד: "זה עדיין לא הזמן שלך ללכת, אתה לא הולך היום". בהמשך, איציק אומר בהתלהבות: "תקשיבו, נראה לי שיש רייטינג מטורף", ומושיק מסכים איתו: "זאת תכנית הריאליטי הכי מצליחה בארץ, אין ויכוח על זה".

21:00 – ההדחה מתקרבת והבית בלחץ: "פעם ראשונה שאני שם מייק אפ"

המזוודות ארוזות, ההתרגשות בשיאה, והדיירים כבר כמעט מוכנים לערב ההדחה הגורלי. סתיו מחליט להשקיע באיפור: "זאת פעם ראשונה שאני שם מייק אפ בבית הזה", וסטלה מפרגנת: "יש לך עור מהמם אתה לא צריך". במקביל, איציק שואל את דעתה של נטלי על החליפה שלבש: "איך אני נראה? זה עובר?", והיא בתגובה: "זה מהמם, ברור שזה עובר". היא מביטה במראה וצוחקת על התסרוקת שעשתה: "אני לא נראית כמו ראומה ויצמן? ממש אשת הנשיא". האח הגדול קורא לדיירים להתרכז בסלון, והאווירה חגיגית ומותחת במיוחד.

20:00 – רתם מוכיחה שהשינוי אפשרי: "הייתי בתת משקל, אשפזו אותי בגלל זה"
 
מושיק ורתם יושבים לשיחה בסלון, ומדברים על התקופה שאחרי האח הגדול: "אני חושבת שיהיה יותר קשה להסתובב בתל אביב בימי שישי כשבאים אנשים מבחוץ", אומרת רתם, "ביום יום תל אביבים מאד אדישים". מושיק אומר שהוא לא מתחבר לתל אביב,ומלבד פגישות וסידורים אין לו מה לחפש שם. הוא מספר לה על הקריירה שלו, והיא נדהמת לשמוע שהוא שר את השיר "חלום מתוק": "זה שיר ענק, לא ידעתי", ומושיק מתפלא: "דווקא את זה לא ידעת? מה נסגר אתך?".
 
"אני לומדת אותך לאט לאט", מודה רתם, ומושיק ממשיך לספר על הקשיים שהיו לו בקריירה: "היו פעמים שעבדתי גם בעבודות קשות שלא קשורות לתחום, מכרתי פיתות, עבדתי בסופרים, לא ראיתי כלום חוץ מהמטרה שלי". בהמשך, הוא מספר לה על מי שהיה שותף בהצלחת השיר המדובר ("חלום מתוק") הזמר והיוצר שלומי סרנגה: "אין הרבה אנשים כמוהו, צניעות שכבר קשה למצוא".
 
"ברגע שפרצת זה הגיע בבום?", שואלת רתם, ומושיק מספר שזה אכן היה זינוק משמעותי בקריירה שלו. "לאנשים לא היה צ'אנס להכיר אותי באמת", אומר מושיק, ורתם מסכימה איתו: "אתה מאד מודע לעצמך, העובדה שמכרת פיתות ועבדת בסופרים כדי להצליח מרגשת אותי". רתם מצליחה להביך את מושיק כשהיא מחמיאה לו: "אתה מדהים, ואתה תישאר כאן עד הסוף", ומושיק אומר לה בתגובה: "אני עושה את המקסימום שלי, את השאר אני משאיר לאלוהים".
 
בהמשך, רתם משתפת את מושיק ברצון שלה ללכת להרצות בבתי ספר על הפרעות אכילה: "הייתי פעם בתת משקל, אשפזו אותי בגלל המשקל שלי", היא אומרת, "היום כשאני מתאמנת ואוכלת בריא אני מרגישה מצוין". רתם מתגאה בשינוי שעברה, ומראה לו את שרירי התאומים שלה: "זה כוח שאני יכולה לנצל לטובה. קשה לצאת מהפרעות אכילה אם לא מטפלים בזה בזמן, והטיפול אפשרי".
 
19:00 – סתיו מגייס את דיירי הבית למשימה אישית וחשובה
 
סתיו מתקשה לבחור מה ללבוש לערב ההדחה, ועל מנת להקל על עצמו הוא מגייס את דיירי הבית לעזרתו. רתם, נטלי וסטלה עוזרות לו לסנן את ההופעות הפחות מוצלחות עד שלבסוף הם בוחרים בהופעה קלאסית ומרשימה. משם הוא ממשיך לאיציק, שעוזר לו בבחירת נעלי העקב המתאימות ביותר, ואפילו בבחירת סגנון האיפור.
 
אחרי שבחר נעליי עקב גבוהות במיוחד, ואת סגנון האיפור, סתיו עדיין לא שקט. הוא ממשיך למטבח כדי לקבל חיזוק נוסף מסטלה: "יש לך נוכחות מהממת", היא אומרת בחיוך, "לא סתם התחברתי אלייך, ויהיה לי קשה אם תודח". לאחר מכן, סתיו חוזר לאיציק שנותן לו רעיון יצירתי: "תהפוך את המיקרופון לשרשרת. תצמיד אותו לגרון, זה יראה כמו עין". סתיו מהדק את שרשרת המיקרופון לצוואר, איציק מתלהב: "יפה אה? עיצוב חדשני", ונראה שעכשיו, אחרי שבחן בקפדנות כל חלק בהופעתו, סתיו בא על סיפוקו.
 

18:00 – האח הגדול מקפיץ את הדיירים מהמיטות

האח הגדול מזכיר לדיירי הבית כי השינה במהלך היום היא עבירה חמורה, וכדי לעודד אותם לקום הוא משמיע את שירו של עומר אדם: "תל אביב". השיר אכן מקפיץ את נירו וסתיו שהיו רדומים, והם מתחילים לרקוד ברחבי החדר. השיר מסתיים, והדיירים רוצים עוד: "אם לא ישמיעו לנו שירים אנחנו נחזור לישון, נעשה מרד!", צועק סתיו. הדיירים נתקפים ברוח שטות, ואחרי שהם מסיימים לפרוק מתחים, המועמדים להדחה מתחילים לארוז מזוודות לקראת ערב הדחה מותח במיוחד.

17:00 – תקציב בסכנה: הדיירים עוברים על חוקי הבית
 
הדיירים מסיימים את ארוחת הצהריים, ורתם תופסת פיקוד על הכלים ומתייאשת במהרה: "אוף, הכלים לא נגמרים". "הערימה של הכלים הנקיים עומדת להתמוטט, שמישהו יבוא לייבש אותם", מבקשת רתם, וקטיה ניגשת להביא מגבת מטבח: "אני רוצה לגהץ אותן קודם", ונטלי מופתעת: "מי מגהץ מגבות מטבח?".
 
אחרי שסיימו לנקות ולסדר את המטבח, נופלת על דיירי הבית עייפות כבדה. מוטי, מושיק ונטלי נכנסים לפינת העישון, ומנסים לחשב את הקנסות שיקבלו במידה וכולם יירדמו. מושיק מסרב: "אני לא רוצה לעשות קנסות", ונטלי תוהה אם יעזור לתפוס תנומות קלות ברוטציה. "כבר חצי בית ישן", צוחק מוטי, ולאחר שהאח הגדול מנסה להעיר את תושבי הבית עם ה"תינוק הבוכה", הם מבינים שהקנסות כבר מתחילים להצטבר.
 
לאחר מכן, בחדר השינה, נטלי מלאת מרץ מציעה למושיק לשחק חמש אבנים: "נשבע לך שחשבתי על זה", הוא מלמל תוך כדי שמנסה להישאר ער, והיא עוברת להצעה הבאה "כיסאות מוזיקליים". "אין לי כח, אני סוג של סחבה", אומר מושיק ומוסיף: "אולי אני אלך להתחבא מאחורי הספה של האח הגדול, נראה לי אחלה מקום לתפוס תנומה".
 

16:00- למה כל הדיירים בוכים?

המטבח הופך להיות עמוס כשאיציק, מושיק, מוטי וסטלה עסוקים בהכנות לארוחת הצהריים. נטלי מגיעה למטבח ומתחילה לעזור בהכנת הסלט. שאר הדיירים מצטרפים לאט לאט לאזור המטבח ומחכים שהאוכל יהיה מוכן. נירו ניגש להכין את מנת הדגל שלו, הטחינה ונטלי מכינה תוספת טופו לארוחה לטובת הצמחונים. איציק, שהחליט לצלות פלפלים חריפים לצד חזה עוף על המחבת, גורם לכל הדיירים להשתעל ולדמוע מאדי הפלפל החריף.

לקראת סיום ההכנות, איציק אומר למושיק: "אני צריך שתעזור לי ב'צלחות'" ומושיק עוזר לו בסידור המנה על גבי הצלחות לכל הדיירים. נירו, שסיים להכין את הטחינה, שמעטרת את הצלחות, מגיש את המנות לשולחן וקורא לשאר הדיירים להצטרף. סתיו, נירו, שיר, קטיה ורתם מתיישבים לאכול בזמן ששאר הדיירים מסיימים להכין את האוכל במטבח. בינתיים, איציק ונטלי מראים סימני פיוס מתקדמים ומכנים זה את זה בכינויי חיבה בזמן שאיציק מכין עבורה מנה צמחונית מיוחדת.

15:00 – שעת כושר עם רתם ושיר

חצר הבית סגורה לדיירים והם מעבירים את שעות הצהריים בחדרים השונים בבית. רתם ושיר עושות תרגילי כושר בזה אחר זה ונעזרות בדלגית ובמדרגות הכניסה לבית. סטלה ואיציק מכינים את ארוחת הצהריים במטבח בזמן שקטיה מנקה לבדה את חדר המקלחות. בינתיים, בחדר השינה מבלים נטלי, מוטי ומושיק בזמן שסתיו מסדר את המיטות ומוטי מחמיא לסתיו על הסידור ואומר : ״כמו מלון חמישה כוכבים״.

רתם ושיר נרגעות אחרי חלקו הראשון של האימון ומדברות על מבנה הגוף שהן רוצות לעצמן. שיר אומרת שהיא לא אוהבת להיות שרירית מדי אלא לשמור על מראה גוף חטוב ועדין. רתם בתגובה אומרת לה: "את צריכה קמפיין להלבשה תחתונה, אני אם הייתי רוצה קמפיין זה היה לבגדי ספורט, אני אוהבת להיות שרירית". שיר מסכימה איתה ורתם קמה להביא להן בננות מהמזווה ואומרת לשיר: "לאכול בננה אחרי אימון זה מונע התכווצות שרירים".

רתם מסוקרנת מה מכינים להם בחצר הבית ושיר אומרת לה: "בטח מכינים לנו משימה למחר", ומוסיפה: "אין מצב שאת הולכת היום", ורתם מנסה לשאוב ממנה בטחון: "את בטוחה?". בינתיים בחדר השינה, בזמן שארוחת הצהריים מתבשלת בתנור, איציק ונטלי מתכרבלים במיטה ומוטי חד להן חידה חדשה. סתיו מנצל את הזמן ובעזרתו של מושיק, כותב על חלון חדר השינה באודם אדום, מסר לכבוד בת המצווה של אחותו.

14:00 - סטלה: "סתיו תורם לבית יותר מכמה דיירים שלא תורמים כלום"
 
הדיירים ממשיכים לנקות ושיר מצווה על הדיירים שיביאו לה כלים מלוכלכים שתוכל לשטוף אותם. סתיו מבקש מהאח הגדול שישמיע להם עוד שירים וסטלה מצטרפת גם היא לבקשה. סטלה פונה לסתיו ושואלת אותו: "בא לך לעשות משהו?", סתיו נענה בחיוב וסטלה אומרת לו בהומור: "בוא תייבש כלים, אתה רק שר".
 
סתיו פונה למצלמה ומבקש מהצופים שיצביעו עבורו. גם סטלה פונה לצופים ואומרת: "תצביעו לסתיו, הוא תורם לבית יותר מדיירים אחרים שלא תורמים שום דבר. בינתיים, איציק ונטלי מתכרבלים בספה ומוטי מצטרף אליהם עם שאלות מהתנ''ך. נטלי מתקילה את שניהם בחידה ולבסוף נשברת ומגלה להם את התשובה.
 
במקביל, בשיחה בחדר השינה בין שיר לנירו, משתף נירו בהרגשות שנאלץ להתמודד איתן בבית האח הגדול: "המבחן שלי פה זה לדעת להסתדר עם עשרה אנשים, בבית אני מאד מבצרי. אני צריך ללמוד מחדש איך לתקשר פה, כאן אין לי לאן לברוח".שיר מסכימה איתו שקשה לברוח בבית הזה: "אתה רק לרגע הולך לצד, אנשים כבר חושבים שקרה לך משהו", ולדעתה, בגלל ההדחה, הולכות להיות המון מלחמות היום, והיא מסכמת: "האח הגדול הוא בית ספר לחיים".
 

13:00 - "לנקות או לא להיות"

הרוחות נרגעות בין איציק ונטלי והם מתנשקים בבריכה. בהמשך, הדיירים מנקים את הבית לקראת המשדר הערב והאח הגדול משמיע להם שירים. מושיק מנקה את החלונות, מוטי אחראי על טאטוא וניקוי הרצפה, רתם שואבת את השטיח בחדר השינה, שיר אחראית על ניקוי הכלים וקטיה לוקחת פיקוד על ארוחת הצהריים. קטיה מציעה לסתיו דייסה וסתיו אומר לה: "אני לא אוכל דייסה" וכעבור שנייה הוא מתחרט ומסכים.

כעבור מספר דקות, מוטי מתכונן לשפוך מים על הרצפה וקטיה אומרת לו שהחוק בבית אוסר על שפיכת מים על הרצפה ושמותר לנקות אך ורק עם סמרטוט. מוטי ממשיך לנקות וסטלה מחמיאה לו: "מוטי, אתה מנקה מדהים!"
סטלה ניגשת לאיציק ואומרת לו שצריכים את העזרה שלו במטבח. איציק אומר לה שהוא מיד מגיע לעזור ומבהיל את סתיו באמצע שהוא מנקה את החלונות.

סתיו ומושיק לוקחים הפסקת סיגריה וסתיו פונה למצלמה ושואל: "מצלמה יקרה, את רוצה שאנקה אותך? לא נראה שיזיק לך קצת נקיון". בהמשך, האח הגדול משמיע לדיירים את השיר של מרגלית צנעני "אז מה". סתיו אומר שהוא אוהב את השיר ומצטרף לשאר הדיירים בריקודים.

12:00 - איציק כועס על נטלי: "אל תזלזלי במה שאני מרגיש"

סתיו מתוח מאוד לקראת ההדחה הערב ומארגן את הדברים שלו בחדר השינה, בזמן שאיציק בא ואומר שאין לו כוח יותר לשמוע אף אחד ומיד נכנס למיטה. מאוחר יותר, איציק מצטרף לדיירים בחצר ונטלי ניגשת לדבר איתו ומנסה להבין אם הוא מעוניין שהיא תתרחק, והוא בתגובה אומר שהיא נותנת לו הרגשה שהוא מיותר: ל תזלזלי במה שאני מרגיש", הוא אומר ומוסיף שלא יסכים לקבל ביטול על דברים שהוא עושה. 

נטלי מנסה לפייס אותו ומסבירה שאי הסכמה ביניהם לא מעידה על ביטול, אבל הוא עדיין כועס מהדרך שהיא התנהגה בוויכוח ביניהם אתמול: "היה לך נוח לקום וללכת, ולבוא בבוקר ולפתור את זה בנשיקה", הוא מאשים. בהמשך, הוא אומר לנטלי שאם היא תלך היום זה יהיה ארוע רגשי מבחינתו, וגורם לנטלי לחשוש שהיא תודח בערב. איציק מרגיע אותה אבל מוסיף שהוא אוהב להיות מוכן לדברים. 

במטבח, קטיה מתלוננת שהכלים לא נקיים ושוטפת אותם שוב, בזמן שבחצר שיר עדיין מנסה להתעורר, סתיו מתלונן: "אין לי אנרגיות ליום הזה", ומושיק עוזר לרתם עם השק אגרוף באימון הכושר היומי שלה.

11:00 - איציק לנטלי: "כל מה שעשינו כאן בטל בשישים"

מוטי פותח את הבוקר שלו באיחולי בוקר טוב לבני משפחתו וחיבוק גדול לנכדים, בזמן שנירו מזמר שירי בוקר במטבח. בהמשך, שניהם יושבים בחצר ומדברים על הפרשה שקראו בבר מצווה. מוטי מפגין בקיאות בתורה ואילו נירו אומר שהוא לא זוכר כלום, אבל שמח שיש לו הזדמנות לקרוא בתנ"ך בבית האח ומוסיף: "זה ממלא אותי". 

מושיק מצטרף למוטי ונירו בחצר ושואל מה פירוש השיר שהתנגן הבוקר, ומוטי מתחיל לשיר ולתרגם. רתם כבר נהנית בבריכה, בזמן שסתיו מתלבט מתי לברך את אחותו לבת המצווה, בבוקר או כשהיא חוזרת מבית הספר, ומוטי מציע לעשות לכבודה תצוגת אופנה. 

בחדר השינה, נטלי ואיציק שוב משוחחים על הקשר ביניהם. נטלי נעלבת מהדרך שאיציק מדבר אליה, ומהרמיזה שהיא לא אמיתית, ואומרת לו שאין בה טיפה זיוף. איציק לא מעוניין כל כך לדבר כשנטלי מנסה להבין מה הקושי שלו בקשר הזה שגרם להם לישון בנפרד, והוא מסתפק במשפט: "כל מה שעשינו כאן בטל בשישים". נטלי מחליטה לתת לאיציק מרחב ויוצאת לשחות בבריכה.

סטלה מנצלת גם היא את הבוקר כדי לשלוח דרישת שלום למשפחתה, ושואלת את שאר הדיירים מה התוכניות להיום. מושיק אומר שלא מתאים לעשות תצוגת אופנה בגלל שזה יום הדחה, ומרגיע את מוטי שאין סיכוי שהוא מודח היום. נטלי, סטלה ומוטי מתחילים לשיר את השיר Something Stupid, ורתם שמשתזפת מצטרפת אליהם ומקדישה שיר לשיר. 

10:00 - איציק מציע לרתם להדליק משואה

 

קטיה מצטרפת לנטלי בחצר וקוראת ליום ההדחה בצחוק "יום משחקי מזוודות". לאחר מספר דקות, שיר הבוקר מתנגן שוב ברחבי הבית בניסיון להעיר את מי שעדיין במיטה. רתם ונטלי רוקדות מול המראה במקלחת, בזמן שמושיק וקטיה נהנים מהשיר בחצר. כל דיירי הבית כבר ערים ונהנים מהמוזיקה, חוץ משיר שממשיכה לישון בנחת. 

 

הדיירים יושבים בחצר וצוחקים על הנחירות שנשמעות בלילה, נירו אומר שיש קונצרטים, קטיה צוחקת ואומרת שזה ממש כמו שיחות בנחירות, ואיציק ההמום אומר שזה נשמע כמו להקת זאבים. רתם מצטרפת לשיחה ואיציק מציע לתת לה להדליק משואה בגלל כל הנחירות שהיא צריכה לסבול בלילה.
 

09:00 -  אז מי ישרוד את ההדחה הקרובה?

 

לאחר לילה דרמתי בו גילו מי דורג על ידי הצופים כדייר הכי צבוע ומי הכי תככן, ובסופה של משימה בה איציק ניצל מהדחה והעמיד את סתיו במקומו, הדיירים עדיין ישנים במיטותיהם. נטלי מתעוררת ראשונה, שותה קפה בחצר ומאחלת בוקר טוב למשפחתה.​ השיר "I Will Survive" מתנגן בבית ומעיר את הדיירים שנכנסים לקצב, סתיו רוקד במיטה, איציק שר את המילים בעיניים עצומות, קטיה מקפצת בחדר השינה ונטלי רוקדת בחצר. השיר נגמר והדיירים תוהים מי באמת ישרוד את ההדחה הקרובה.​

מה קרה אתמול?

בבוקר האח זקוק לשני שירים כדי להעיר את הדיירים, ואיציק תוהה האם זהו רמז מהאח. הדיירים מתוחים לקראת פרסום הרשימה הסופית של המועמדים להדחה, סטלה מסכמת את השבוע הראשון שלה בבית ונהנית מהדרמות, מושיק מחליט שהוא לא מעוניין לדבר יותר עם נירו, ורתם מתוודה שמעולם לא הייתה אדם שכולם אוהבים.

בהמשך היום, איציק מודה שלא חשב לרגע שיקרה בינו לבין נטלי משהו, ונטלי, מצידה, סקרנית לדעת איך יהיה הקשר ביניהם אחרי התכנית. לקראת ערב, הדיירים מתארגנים לשידור החי ומגלים את המשימה שתקבע סופית מי הדיירים שמועמדים להדחה. במהלך המשימה צריכים המועמדים לקבוע מי דורג על ידי הצופים כדייר הכי מטופח, תככן, אסטרטג או צבוע. בסוף המשימה, איציק עונה על הכי הרבה שאלות, ניצל מהדחה ובוחר להעמיד את סתיו במקומו. שיר נעלבת לגלות שדורגה כדיירת צבועה, ואילו סתיו חושש שיהיה המודח הבא.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?