הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

4:00- סתיו ממשיך לתכנן: "אפשר לשים להם קמח על הפנים"

אחרי שיוצאים מחדר האח הגדול, סתיו ומושיק חוזרים לעשן בחצר וסתיו מזמזם את השיר "Diamonds" של ריהאנה, עד שלפתע האח הגדול נענה לבקשתם ושם להם את השיר. מושיק וסתיו נהנים מהשיר ומודים לאח הגדול. "היה מה זה בא לי בטוב לקשקש לכולם על הפרצוף", סתיו מנסה להלהיב את מושיק, "אפשר לשים להם קמח על הפנים", סתיו ממשיך ומצחיק את מושיק. אחרי שמנסים לעלות רעיונות, הם קמים יחד למטבח כדי לחפש מה הם יכולים לפזר על דיירי הבית בזמן שהם ישנים: "קמח", סתיו מתעקש ומציע לפזר על שיר.

סתיו לוקח את הרעיון ברצינות ומבקש מהאח הגדול דבק מגע: "נעשה לאיציק איזו השתלת שיער קטנה", הוא אומר ומצחיק את מושיק. שיר שמתעוררת משנתה, מגיעה למטבח לשתות מים וסתיו מודיע לה על התכנית שלהם ומבקש ממנה לא לגלות, אך היא בתגובה מסבירה להם שהיא לא תישן עמוק רק כדי שלא יעשו לה את זה. מושיק חושב שאם יוציאו לפועל את מעשה הקונדס הם ישבשו את שנתם של דיירי הבית ויהיו כאלו שלא יוכלו לחזור לישון, ולכן הם מוותרים על הרעיון. הם מחליטים לבצע את מעשה הקונדס מחר אחרי שיתכננו אותו היטב, ולבסוף, מצטרפים ליתר הדיירים בחדר השינה והולכים לישון. 

3:00- סתיו ומושיק מתכננים מעשה קונדס: "לא רוצים לישון, רוצים להשתגע"

מושיק שמתקשה להירדם, יוצא מחדר האח הגדול ומגלה להפתעתו כי סתיו התעורר ויצא לעשן. "אני אחלוק איתך קצת מהשיחה", מושיק אומר ומגלה לו על מה דיבר עם האח, "דיברתי על שני דיירים שהרווחתי אותם פה כחברים". הם ניגשים לשבת בחצר ומושיק מספר לו איך כולם הלכו לישון בזמן שהוא נותר לבדו. הם ממשיכים לדבר על שלושת הימים הקרובים שמצפים להם ומושיק מספר לסתיו שבדרך כלל אסי וארז נכנסים לבית לסכם את החוויה ביחד עם הדיירים: "אסי בדרך כלל נכנס עם עוגה שאמא שלו מכינה", סתיו עושה פרצוף ומוסיף: "טוב נקווה שהיא טעימה"

"בא לי לעשות מעשה קונדס", מושיק אומר לסתיו שמפחד: "הם ישנאו אותנו מחר בבוקר", הוא אומר, "לסטלה בטוח לא עושים". מושיק מסכים איתו: "הם לא זורמים, הם כבדים", הוא אומר והם מעלים רעיונות מה אפשר היה לעשות להם. "אז מה עושים עכשיו?", מושיק שואל ומנסה להעביר את הזמן, "בוא נקשקש לכולם על הפנים", סתיו מציע ומצחיק את מושיק. בהמשך, שניהם נכנסים למטבח, פותחים בקבוקי בירה ומחליטים ללכת ביחד לחדר האח הגדול כדי לבקש ממנו לשים להם שירים בחצר. סתיו לוחץ על כפתור החדר ומתחיל לשיר: "לא רוצים לישון, רוצים להשתגע".

2:00- מושיק וסטלה מסכמים את החוויה: "סך הכל זה עבר מהר"

מוטי מפנק את סטלה, מושיק ונירו בתפוח אדמה בתנור, ומיד לאחר מכן נירו מצטרף לשיר וסתיו בחדר השינה והולך לישון. מושיק מצטרף לסטלה בחצר ומתחיל לאלתר שיר: "שבוע טוב, בשורות טובות, אסי עזר וארז טל, אוטוטו הכל נגמר". סטלה מוסרת ד"ש לאהוביה, "סך הכך זה עבר מהר", היא אומרת למושיק שמסכים איתה, "היו לי ימים שכבר לא יכלתי לסבול יותר", היא משתפת אותו ומושיק ממשיך אותה: "אבל אז באה סוכרייה שאיזנה את הכל".

מוטי, סטלה ומושיק ממשיכים לשבת בשקט בחצר, עד שסטלה מודיעה שגם היא הולכת לישון. מושיק מתלבט מה ללבוש מחר בערב אך מוטי כבר מתחיל להירדם על הכסא ומתקשה להקשיב לו. לבסוף, כל הדיירים הולכים לישון ורק מושיק נשאר בחצר לבדו ושר. 

1:00- איציק מתגעגע: "מאז שנטלי עזבה, חסר לי החום והליטוף"

אחרי שנהנו מהפיצות שקיבלו מהאח הגדול, הדיירים יושבים בחצר ונהנים גם מפינוקי היין. סתיו מסתובב ברחבי הבית ושר שירים של לנה דל ריי ומבקש מהאח הגדול שישמיע לו את שיריה. איציק ומושיק עוברים לשבת בסלון, "על מה אתה חושב?", איציק מתעניין ומושיק עונה לו שהוא חושב על כל מה שעברו בבית. איציק מחליט לשתף את מושיק על תחושותיו: "מאז שנטלי עזבה, חסר לי החום הזה, הליטוף, התחושה שהכל בסדר ושאתה מוגן", הוא אומר וממשיך, "כל החיים זה תמיד מסביבי, אני אף פעם לא לבד". איציק ממשיך ומספר לו שהבדידות חזקה יותר כשמרגישים לבד בסביבת אנשים, אך לפתע סתיו מנסה להבהיל אותם וקוטע את השיחה.

בהמשך, איציק עובר לחדר השינה ומתיישב אל מול התמונות של ילדיו התלויות מעל מיטתו בעוד שלידו סתיו ושיר כבר במיטות לקראת שינה. משם איציק יוצא לחצר ומתיישב עם שאר הדיירים שמידי פעם משוחחים אך בעיקר יושבים בשקט ונהנים מרעש הצרצרים. 

00:00 – ארוחת הפיצות הגדולה בעיצומה

מושיק מתגעגע לבית ומחכה לרגע שיוכל לשים לעצמו כל שיר שירצה. "אני מרגיש כמו אחרי הופעות גדולות שאני נשאר ער עד עשר בבוקר למחרת", אומר מושיק על ההתרגשות לקראת הגמר. בהמשך, סטלה נזכרת בשיחה שלה עם בעלה, דוב, ועל הדברים שאמר לה על ההתנהגות שלה לאנשים שהיא לא אוהבת. "כאילו שנתת לרגע למישהו לחשוב שאת כן סובלת אותו", סתיו צוחק. הדיירים ממשיכים לחכות לפיצות ובינתיים נזכרים בקטעים מהסדרה בה כיכב נירו - "רמזור".

מאוחר יותר בחצר, הדיירים מרימים כוסית לכבוד המנצח, "כולם יצאו מנצחים על זה ששרדנו את כל התקופה", אומר מושיק. בינתיים בבית, מוטי מתכנן להכין סטייקים בלילה, ושיר מתרעמת על ההחלטה. הפיצות והיין סוף סוף מגיעים, והדיירים מתכנסים סביב שולחן האוכל, "איזה כיף!", אומרת שיר בהתלהבות והדיירים נהנים. "אחר כך תיכנס לאח הגדול ותשאל אותו אם אנחנו יכולים להישאר עוד שבוע - בגלל האוכל", נירו צוחק עם מושיק. "אתה קולט שרכבנו על סוסים יחד, שברנו את האינטרנט, ואפילו היינו בצינוק יחד", אומר סתיו למושיק לקראת הימים האחרונים בבית.

23:00 - הקסם לא עוזב את הבית

הדיירים לא מפסיקים לדבר על המופע, ומושיק מעדכן את הדיירים שבקרוב יגיעו פיצות שהזמין להם האח הגדול. סתיו, נירו וסטלה לא מחכים לפיצות ומנשנשים סביב שולחן האוכל. בהמשך, סתיו שוב מנסה את מזלו ומבקש מהאח הגדול לשים שיר נוסף של לנה דל ריי.

"זה לא עוזב אותי, המחשבה שהשבוע אני הולך הביתה", אומר מושיק ותוהה מה יקרה כשיצא מחוץ לבית. הדיירים ממשיכים לדבר על מופע הקסמים: "הוא לא לקח אותי או את נירו, כי אנחנו סקפטיים", סטלה מסבירה למושיק. בהמשך, לסטלה נופל האסימון שמחר כל הדיירים אורזים את המזוודות לקראת ההדחה הכפולה. בינתיים במטבח, נירו שוטף את הכלים ואומר כי הוא בטוח שהשבוע הקרוב יעבור במהירות. הדיירים נזכרים במשימות הראשונות בבית, וסתיו מתאכזב שלא שאל את אמא שלו אם ראתה אותו אוכל ג'וק במשימת הליהוק.

22:00 - חזי דין מקסים את הדיירים

הדיירים מתכנסים בסלון וממתינים בקוצר רוח להפתעה. "לכבוד השבת האחרונה בבית, והיום האחרון שבו שבעה דיירים עדיין בבית, הגיע הזמן לשעשע אתכם קצת", אומר האח הגדול, ומציג את הקוסם חזי דין. חזי נכנס ומתחיל להפעיל את הדיירים, "הוא מלחיץ אותי", שיר לוחשת לסתיו. "יש לך מבט של ספקן", אומר חזי לנירו ונותן לו לשלוף קלף מהחבילה. לאחר מכן, חזי נותן לשיר להחזיק קנקן מהמטבח וברגע שחזי מורה לשאר הדיירים לשדר כוח לקנקן - הוא מתנפץ לשיר בידיים, והיא נשארת רק עם הידית.

בהמשך, חזי אוכל קלף מול הדיירים והם נדהמים, "מטורף, פשוט מטורף", איציק אומר לדיירים. "איך הוא עושה את זה? אני גם רוצה ללמוד", אומרת שיר בהתלהבות. השיא של המופע מגיע, כשחזי בולע מחטים וגורם לכל הדיירים להישאר עם פה פעור. "הכל זה זריזות ידיים", מסביר חזי לדיירים ומסכם את המופע. "אני יודע מי ינצח", הוא מספר להם ומבטיח להעלות לחשבון האינסטגרם שלו את סדר היציאה של הדיירים מהבית. רגע לפני שהוא יוצא מהבית, הוא שולף את הטלפון שלו ומצלם סלפי עם דיירי הבית למזכרת, "איזה כיף, תתייג אותי", מבקשת שיר בהתלהבות.

21:00 - הדיירים מתכוננים להפתעה

הדיירים קמים מהמיטות ומתארגנים לקראת ההפתעה שמצפה להם. נירו מנצל את הזמן כדי לסדר את הכביסה שלו, ומנסה להיזכר במילים של הלהיט "תל אביב" שהושמע בבית היום - ללא הצלחה. הדיירים מנסים לנחש מי יכנס לבית ותוהים אם יהיו אלו אסי וארז. עם צאת השבת, מושיק מאחל ברכת שבוע טוב אישית לסטלה ולסתיו ומאחל להם לעבור את ההדחה בהצלחה. סתיו וסטלה מתאפרים במיטה ומדברים על צביעות, שלטענתם, עדיין קיימת בבית.

בהמשך, בזמן שמוטי ומושיק נחים בחצר, צעקה נוספת נשמעת מבחוץ: "מושיק, אוהבים אותך". "זה היה היום שעבר לי הכי לאט בבית", שיר אומרת לנירו, והוא מסכים איתה. ברמקולים בבית עולה השיר "Creep" של רדיוהד, ומיד אחריו השיר "Turn Your Lights Down Low" של בוב מארלי. 

20:00 - שיר מתגעגעת לרתם והדיירים עומדים לקבל הפתעה

"כולם ישנים חוץ מהיפהפייה", אומר מוטי ומתכוון לשיר שממשיכה באימון הכושר שלה. הצעקות מבחוץ ממשיכות, אבל מוטי ושיר לא מצליחים להבין את תוכן הצעקות. "איזה כיף לך רתם, בטח חזרת לחדר כושר שלך", אומרת שיר למצלמות בזמן שהיא נחה מהאימון בחצר. בהמשך, היא ניגשת למטבח ושוטפת את הכלים. האח הגדול מודיע לדיירים כי בעוד שעה תיכנס "הפתעה קטנה" לבית. ברחבי הבית מתנגן השיר "אלייך" של משה פרץ, ומיד לאחריו "Magic" של קולדפליי.

19:00 - הדיירים מנצלים את השעות האחרונות של השמש

הדיירים נחים בחצר ומושיק מגיש להם גביעי גלידה, "יצא לך טוב", מחמיא לו מוטי. בין ביס לביס, הדיירים מדברים על סיום התכנית ותוהים אם יוכלו לעשות סיור בבית ומאחורי הקלעים, כשתסתיים העונה. "ממחר כבר הכל יתקתק", אומרת שיר באופטימיות. בהמשך, מוטי נכנס לבית, חובש את הכיפה, וקורא בתורה בקול רם בשולחן האוכל. במקביל, שיר מנצלת את שעות השמש האחרונות ומתחילה באימון היומי.

18:00 -  סתיו לא מרגיש מסופק מהמוזיקה וממשיך לבקש שירים מהאח הגדול

השקט חוזר, ומוטי מחקה את צביקה פיק ומשעשע את הדיירים. "אתה לא רוצה לדעת כמה מסוקים אני קיבלתי", הוא אומר למושיק בתור צביקה פיק ומוסיף, "אני פשוט שומר על צניעות", ומושיק צוחק. השירים ממשיכים להתנגן, אבל השיר שסתיו מבקש לא מופיע והוא יושב על הספה בחצר כשהוא מפנה את גבו לדיירים. נירו שואל אותו מה יש לו, וסתיו מסביר לו שהוא עצוב כי האח הגדול לא שם את השיר שהוא מבקש. נירו מתגייס לעזרה ומבקש מהאח הגדול שישים את השיר בשביל סתיו באמצעות תחנת הרדיו שלו.

בין השירים השונים שהאח הגדול משמיע לדיירים, מוטי משמיע חיקויים ושר שירים משלו כשלפתע, השיר "Electric Field" של MGMT לו סתיו פילל במשך שעות ארוכות מושמע בבית, וסתיו לא יכול להסתיר את שמחתו ומתחיל לרקוד. כשהשיר מסתיים, הוא מודה לאח הגדול כשהוא מחויך ומאושר. נירו מבסוט: "המוזיקה מתגברת מרגע לרגע". בהפסקת השירים הבאה, סתיו חוזר להתחנן בפני האח הגדול שישים את האלבום החדש של לנה דל ריי והדיירים צוחקים.

17:00 -  סטלה מקבלת שיר מהאח הגדול

המוזיקה ממשיכה כשהשיר "Starships" של ניקי מינאג' מתחיל להתנגן, וסתיו רוקד בהתלהבות. כמה דקות לאחר מכן נשמע קולו של אלביס פרלסי עם השיר "It's Now Or Never", ומוטי ונירו מתעוררים. מוטי קם לרקוד עם סתיו והדיירים שרים ביחד. שירים נוספים של אלביס ממשיכים להתנגן ומוטי וסתיו פוצחים בריקוד סלואו מרגש. לאחר מכן מופיע שיר של מובי וגם נירו קם ממקומו לרקוד ולקפוץ עם סתיו.

אחר הצהריים המוזיקלי ממשיך והדיירים נרגעים ונהנים. כשהמוזיקה מפסיקה, נירו חוזר לשדר מתחנת הרדיו שלו כשהוא מארח את מוטי, שמשתף את המאזינים במחשבות על הארוחה הבאה שיבשל. לאחר כמה דקות, האח הגדול חוזר להשמיע שירים והפעם את השיר "Big Girl You Are Beautiful" של מיקה וסטלה מתלהבת ומצטרפת לסתיו בריקוד, כשהוא מכריז: "זה השיר של סטלה!", וחוזר לבקש שירים כדי שיוכל להקדיש לבן זוגו, ליאון.​

16:00 -  הדיירים ממשיכים להנות מאחר צהריים שמשי ומוזיקלי

לאחר תחנונים רבים, האח הגדול מנגן לסתיו רצף של שירי פופ וסתיו מבקש ממנו להעלות את הווליום, כשהוא מסתובב בבריכה, מענטז ורוקד בשמחה.

מאוחר יותר, השיר "Radio" של לנה דל ריי מתנגן וסתיו המאושר מודה לאח הגדול, ואומר למושיק: "נכון שיר יפה?". לאחר מכן השיר "Broken" של ג'ייק באג מתנגן, וסתיו מבסוט אך מבקש עוד שירים של לנה דל ריי. האח הגדול ממשיך לנגן לדיירים שירים לועזיים, וכשהשיר "Gold Digger" של קניה ווסט וג'יימי פוקס מושמע ברמקולים, הדיירים קופצים בהתרגשות ובשמחה למשמע השיר האהוב.

15:00 -  אחר צהריים ים תיכוני בבית האח הגדול

האח הגדול ממשיך להשמיע שירים לדיירי הבית , שנהנים מהשילוב של המוזיקה והשמש. מאוחר יותר, האח הגדול נענה לבקשת הדיירים לשיר לועזי וברקע מתנגן השיר "Kiss Me" של  Sixpence None The Richer ונירו וסתיו מרוצים: "איזה שיר כייפי״, אומר סתיו ומתנועע לצליליו ומבקש מהאח הגדול עוד שירים מהסגנון.

לאחר זמן קצר שירים ים תיכוניים ממשיכים להתנגן וסתיו מנסה לזרום עם המוזיקה. לבסוף הוא אומר: "אח גדול, אני אומרת לך מעכשיו שאם אתה לא שם גם שירים שאני אוהבת אני מתפטרת".​

14:00 -  סטלה לשיר: "תמיד חיבבתי אותך"

הדיירים אוכלים את ארוחת הבוקר שהכינו סטלה וסתיו ומחמיאים על הבישולים. האח הגדול מפרגן לדיירים בפינוקים, ואיציק צוחק: "בעל הבית התחרפן, לא השתגע". נירו מספר לסטלה מה הוא ואיציק הספיקו עד ארוחת הבוקר, ואומר לה שאיציק כבר קיבל פינה משלו בתוכנית הרדיו של נירו 87.66FM: "יש לו פינה משלו של מוזיקה ים תיכונית. כבר התחיל לשדר והכל", הוא מתגאה וסטלה צוחקת.
 
הדיירים ממשיכים לאכול, ושיר משוחחת עם סטלה. במהלך השיחה היא אומרת לה: "את רואה? תמיד חיבבת אותי". "תמיד חיבבתי אותך", עונה לה סטלה. "את מחבבת אותי ואת לא יכולה להודות בזה", פוסקת שיר, וסטלה מסכימה. "העיקר שעכשיו הכל בסדר", מסכמת שיר, וסטלה מוסיפה: "נכון. ואת עדיין פצצה", ושיר צוחקת.

כמה דקות לאחר מכן הדיירים מסיימים את הארוחה ומתחילים לסדר ולנקות אחריהם. סתיו יוצא לחצר וזמן קצר לאחר מכן שאר הדיירים מצטרפים אליו. מוטי ואיציק מפנטזים על כדורגל לשחק איתו, והדיירים נהנים ונרגעים בשמש.​

13:00 - "בעל הבית השתגע"

שיר משתזפת להנאתה על יד הבריכה, ומושיק מהרהר בקול בפינת העישון: "השבת האחרונה בבית". סתיו מצטרף אליו ומבקש מהאח הגדול שישים להם שירים של מדונה.

מאוחר יותר, נירו ומוטי משוחחים ביחד בחצר כשלפתע מתחיל להתנגן בבית השיר "תל אביב" של עומר אדם. נירו מתלהב ואומר למוטי: "זה שיר חפלה שכל המדינה אוהבת". בינתיים במטבח, סתיו רוקד תוך כדי שהוא חותך ירקות, וסטלה מקפצת סביבו בריקודים וחיוכים. כשהשיר נגמר מוטי ונירו מסכימים: "געגוע לעיר תל אביב". נירו אומר למוטי שהוא מאמין שכל המדינה בחופים היום, כשברקע מתחיל להתנגן שירו של אייל גולן, "ימים יגידו", והדיירים מתפנקים על הצלילים, ומושיק שר עם המוזיקה. הדיירים מודים לאח הגדול על השירים, שממשיך להנעים את זמנם, ואיציק צוחק: "בעל הבית השתגע". בהמשך גם השיר "שובר שתיקה" של מושיק מופיע, ומושיק מתלהב ומעניק לדיירים הופעה פרטית שהוא עובר בין חדרי הבית.

12:00 -  "שבת אחרונה בעולם הקופים, עוד מעט יוצאים לג'ונגל האמיתי"

מושיק מצטרף לדיירים בחצר, ומספר על הנחירות שהיו בלילה: "איזה קונצרט היה אתמול". מוטי מופתע וטוען שהוא בכלל לא נוחר, אבל כולם מסבירים לו שכן. נירו אומר לשיר שגם היא הצטרפה לאחרונה לנחירות, והיא צוחקת: "כנראה זה מדבק".

איציק נזכר בהדחה של רתם, ומרגיש כאילו עבר המון זמן מאז. נירו מתחיל לשדר בתחנת הרדיו הדמיונית שלו, ופונה לצופים: "שבת אחרונה בעולם הקופים, עוד מעט יוצאים לג'ונגל האמיתי". בהמשך, נירו מזמזם בהנאה את השיר "שוב", כשלפתע השיר מתחיל להתנגן ברחבי הבית.

שיר ואיציק נכנסים לבריכה, בזמן שמושיק שוכב על דשא, ונירו מבקש מהאח הגדול לשים עוד שירים. בהמשך, איציק מכריז שהוא שומע מסוק מתקרב, ונירו לא מאמין: "לדעתי התחלת לדמיין". לאחר מספר דקות, מתנגן השיר Blurred Lines, ומכניס את הדיירים לקצב. סתיו רוקד בהתלהבות ברחבי הבית, בזמן שנירו מפזז במטבח.

11:00 – המתח באוויר, והדיירים כבר מתכננים מה יעשו ביום שאחרי הגמר

נירו מסתובב ברחבי הבית ושר את השיר "זיקוקים" של משה פרץ, בזמן שמוטי מכין ארוחת בוקר, וסטלה יוצאת לשתות קפה בחצר. בהמשך, נירו מדבר עם סטלה על הרגלי השינה שלהם, ומגיע למסקנה שיש ביניהם הרבה במשותף: "אנחנו נרדמים מהר, ונוחרים מהר". האח הגדול מנסה להעיר את שאר הדיירים עם שיר נוסף, והשיר "Dog Days Are Over" מתחיל להתנגן. נירו נהנה מבחירת השיר, וצוחק: "אם זה לא יעיר אותם, אז מה כן?".

סטלה מייעצת לנירו שדווקא בימים האחרונים בבית, הם צריכים ליהנות מהשקט, ומוסיפה: "שהטוב ביותר ינצח". נירו נשכב על הדשא מהורהר, בזמן שסטלה שקועה במחשבות, והמתח לקראת הגמר מורגש באוויר. בהמשך, שיר ומוטי מצטרפים לנירו וסטלה שבחצר, וארבעתם מתכננים בהתרגשות מה יעשו בשבת הראשונה מחוץ לבית האח הגדול. 

סתיו ואיציק מתעוררים ומתארגנים לקראת היום החדש, בזמן שבבית מתנגן השיר "תיזהר ממנה". לאחר מספר דקות, גם מושיק מצליח סוף סוף להתעורר, ומבקש מהאח הגדול לשים עוד שיר כדי להתחיל את השבת בכיף. בינתיים בחצר, סתיו יושב עם שיר ושרים להנאתם. 

10:00 - הבוקר נפתח בזיקוקים

נירו ומוטי יושבים בחצר, ומתחילים לעכל שאלו הימים האחרונים שלהם בבית האח הגדול. שאר הדיירים עדיין מתקשים להתעורר, ומוטי מזמזם בחצר את השיר "זיקוקים", כשלפתע השיר מתנגן ברחבי הבית. נירו לא מרוצה מבחירת השירים של האח הגדול, ומבקש שירים שיותר מתאימים לבוקר. בהמשך, נירו פותח את שידורי תחנת הרדיו הדמיונית שלו, ומברך את הצופים והצופות בברכת בוקר טוב.

09:00 - איך תעבור השבת האחרונה בבית?

בוקר חדש עלה בבית האח הגדול, והדיירים עדיין ישנים במיטותיהם. אחרי שאתמול התחילו לסכם את החוויה שלהם בבית, והאח הגדול פינק אותם בשירים משמחים , עוד מעט יתעוררו הדיירים לשבת האחרונה בבית.

השיר "הנה אני בא" של הדג נחש מתנגן ברחבי הבית, והדיירים מתקשים להתעורר. האח הגדול מאחל לדיירים בוקר טוב ושבת אחרונה ומקסימה בבית. אט אט הדיירים מתחילים להתעורר, נירו קם ראשון ושותה קפה בחצר, ולאחר מספר דקות מוטי מצטרף אליו.

מה קרה אתמול?

הדיירים בילו את יום השישי האחרון בבית באווירה נינוחה אבל אי אפשר היה לפספס את המתח לקראת ההדחה הכפולה הצפויה. סטלה ומוטי הכינו כהרגלם את ארוחת השישי ונירו מתנדב לעזור להם. "איציק כבר ממש לקראת סוף הכוחות שלו ומושיק רק רוצה שיבוא מסוק וייקח אותו", אומר נירו לסטלה במהלך ההכנות והיא מסכימה איתו.

שיר מספרת לאיציק שהיא מרגישה שסתיו יותר נחמד אליה בימים האחרונים מבדרך כלל ואיציק עונה לה שלדעתו האווירה בעצמה נעשתה הרבה יותר נחמדה בבית. שיר מסכימה איתו וממשיכה לשתף על המהפך עם סתיו: "בגלל שהוא כזה נחמד אליי אז זה גורם לי לחבב אותו שוב. בהתחלה הייתי בטוחה שנהיה חברים ממש טובים, אבל אז סטלה הגיעה ושינתה לי אותו".

האח הגדול מפתיע את סתיו ומשמיע לו שיר שאהוב עליו ועל בן זוגו והוא מתרגש, ""העיקר שהוא ראה שהשיר עשה אותי שמח", סתיו אומר ומציג לדיירים את הליכת המסלול שלו. אחרי ארוחת הערב, הדיירים מבלים בחצר ונהנים מהשירים שהאח הגדול משמיע להם.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי