הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

04:00 – היום הטעון מגיע לסיומו

האח הגדול חותם את החגיגה בשיר Somewhere only we know של Keane, והדיירים מתחילים להכנס לבית כדי להתחיל להתכונן לשינה. בינתיים בחצר נשארים סטלה, מושיק ומוטי, וסטלה מעידה על סתיו שהוא עצוב ומוטי מתפלא: "שוב הוא עצוב? כל הזמן יש לו תנודות מצבי רוח". מושיק מתערב, ואומר: "יש לו סיבה", ולא מפרט. לאחר דקת שתיקה, סטלה אומרת: "נו, אז מה עושים עם סתיו?". מוטי עונה בבדיחות: "חוזרים לקיץ". מושיק עונה לסטלה: "הבעיה היא שהוא לא כל כך רוצה לשתף". "אותי הוא משתף, למרות שאין צורך. זה ברור", עונה לו סטלה, "זה בינו לבין חבר שלו".

לבסוף הם נכנסים לבית, מנשנשים מהאוכל שנותר מהמסיבה ומתחילים להתפזר לחדר השינה. סטלה מתעקשת לעטוף את האוכל ולשמור אותו למחר לפני שהולכים לישון, ומושיק עוזר לה. כשהם מסיימים, סטלה נפרדת ממושיק והולכת לישון, ומושיק הולך לעשן סיגריה אחרונה בחצר. לאחר שהוא מסיים, גם מושיק הולך לישון וכך מסתיים היום ה-33 בבית האח הגדול, כשהגמר הגדול קרוב מתמיד.

03:00 – האווירה הטובה ממשיכה, וסתיו דורש: "רק שירים שמחים"

המסיבה ממשיכה והדיירים ממשיכים ונהנים מהמוזיקה. נירו פונה לביתו דרך המיקרופון ומספר לה מה אבא שלה מעולל בבית האח הגדול. במקביל, האח הגדול מתחיל לנגן את השיר Chandalier של Sia, וסתיו מוחה בתוקף: "לא לא לא, לא שירים עצובים! רק שירים שמחים". האח הגדול קוטע את השיר בהתחשבות ומחליף בשיר אחר, שגם אותו הוא קוטע לבקשת הדיירים. סתיו פונה אל האח הגדול בשנית ומתחנן לשיר ספציפי, וסטלה, שחושבת שזו סופה של המסיבה אומרת: "איזה מוזיקה, חזרנו לשקט". אך לאחר מספר דקות המוזיקה חוזרת לשמחתם של הדיירים שעוד לא מיצו את החגיגה.

מושיק יוצא אל החצר ומחבק את סתיו, כשהוא שמח לראות שהוא מתאושש. הדיירים נהנים מחפיסת סיגריות שהאח הגדול פירגן להם וסתיו ממשיך לרקוד ולעשות שמח. איציק פונה למצלמה ואומר לבן שלו: "אני יודע שאתה רואה אותי עכשיו, נסיך של אבא, יפה שלי, אוהב אותך הכי בעולם", הוא אומר וממשיך ופונה גם לביתו.
נירו פונה למתקשרים מהמשימה האחרונה: "אופירה, אנחנו אוהבים אותך! למרות שהבאת לנו מכה מתחת לחגורה". הדיירים חוזרים לשוחח על המשימה שעברה עליהם. "אתה יודע שגם הנכדים שלי היו פה?" אומר מוטי. "אתה יודע שהם לא ישנים בגללך?" אומר נירו, ורומז על כך שעליו ללכת לישון מוקדם.

השיר 'אשליות' של ניסים סרוסי מתחיל להתנגן והדיירים מתלהבים ושרים ביחד. השירים ממשיכים להתנגן, והדיירים נהנים מהמוזיקה ביחד כשהם שמחים, מחויכים ורגועים.

02:00 – המסיבה בעיצומה, וסתיו חוזר לחייך

הדיירים נרגעים, שרים עם המוזיקה ואוכלים ביחד במסיבה במשרד. מושיק מחליט לצאת לעשן סיגריה ומוצא את סתיו בפינת העישון כשהוא טרוד ודומע, בגלל השיחה שלא הגיעה מליאון. מושיק מנסה לעודד אותו, עד שסתיו מחליט להכנס לבית כדי לנסות להרגע. כמה דקות לאחר מכן, הדיירים מעבירים את האוכל מהמשרד אל שולחן האוכל ויוצאים להנות מהמוזיקה בחצר, בינתיים שמושיק הולך לבקר את סתיו בחדר השינה. כשהוא קבור מתחת לשמיכה, סתיו אומר למושיק: "אני לא מבין למה הוא לא התקשר. זה לא שיש לו בעיה להיחשף". לבסוף מושיק מצליח לשכנע את סתיו לשים את הדאגות מאחור ולהרגע במסיבה יחד עם שאר הדיירים, וסתיו נענה לבקשתו ומתיישב בשולחן האוכל העמוס מטעמים, כשהוא מנסה להתחבר לאוירה.

במקביל, הדיירים מתחילים לרקוד בחצר עם המוזיקה וניכר שהאווירה הטובה חוזרת לבית. הדיירים מתלהבים מכל שיר שמגיע ומבקשים מהאח הגדול שירים שונים. סתיו חוזר לחצר לבוש למסיבה ומתחיל לרקוד ולהנות. נירו פותח את תוכנית הרדיו שלו ומדווח לאלרואי: "כמו שאתה רואה, הנסיכה שלך פה לא שותה, לא מעשנת, ילדה טובה". הוא ממשיך כשהוא עובר ומדווח על כל הדיירים בבית לקרוביהם דרך המצלמות, עד שתוכנית הרדיו מגיעה לסיומה.

01:00 – משימת "האח הגדול CALL" מגיעה לסיומה, והדיירים זוכים בתקציב המותרות

נירו מתבונן בציור שביתו ציירה בשבילו ואומר בחיבה בינו לבין עצמו: "נסיכה שלי". בינתיים בחצר, שיר ומושיק משוחחים על הרגשות העזים שמעוררת בהם משימת "האח הגדול CALL": "למה אתם לוקחים את הדברים כל כך קשה?", שואלת שיר. מושיק עונה לה שנפגע מהשיחה שהיתה לו עם אופירה כי הרגיש שאמרה דברים שהם לא נכונים. "היא דיברה על משהו שהיה ביני לבין נירו לפני חודש ואנחנו כבר לא שם", הוא מסביר ומוסיף: "ומוזיקה זה עניין של טעם, וזכותו של נירו לא להתחבר, כמו של כל אחד". גם מוטי לא מצליח להרגע: "אני איש של שלום. אני מייצג את עצמי. היא לא נתנה לי לדבר".

בהמשך, איציק אומר לשיר: "אני חושב שמגיע לנו לזכות". שיר עונה לאחר שהיא שוקלת לרגע את תשובתה: "מה שיהיה יהיה". סתיו מספר לשיר שבאיזשהו מקום הוא קיווה שבן זוגו, ליאון, יתקשר ולא בני משפחתו. הוא תוהה למה לא התקשר וחושש שהוא עמוס בלימודיו באיטליה. שיר, סתיו ואיציק מנסים להיזכר במילים באיטלקית ומנסים להפגין מבטא. מאוחר יותר בחדר הארונות, סתיו מתקשה להתמודד עם הגעגועים לבן זוגו ליאון. הוא מספר למושיק שממש ציפה לשיחה ממנו. מושיק רוצה לעודד אותו אך לא יודע איך, וסתיו הולך לחדר המיטות, מתכרבל מתחת לשמיכות ובוכה בשקט לעצמו.

לאחר כמה דקות האח הגדול מרכז את הדיירים בסלון הבית, ומספר לדיירים שעל מנת להצליח במשימת התקציב היה עליהם לתת תשובות מספקות ללקוחות שהתקשרו ושעברו את המשימה בהצלחה. הדיירים זוכים בתקציב המותרות לו קיוו ונושמים לרווחה. כפרס, האח הגדול מזמין את הדיירים למסיבת ניצחון. הם מוזמנים ל'משרד', שם הם מוצאים חדר מקושט, מוזיקה ושולחן אוכל עמוס בכל טוב. הדיירים מתלהבים למראה האוכל המושקע ואוכלים בתיאבון, כשהם נחים לרגע מהמשימה הטעונה שעברה עליהם.​

00:00 – סטלה מקבלת שיחה מניו-יורק

נירו ואיציק מדברים על כך שמה שקורה בבית משפיע גם על המשפחות שלהם: "ראית איך לירון אמרה תודה למושיק", אומר נירו לאיציק ולשיר. בינתיים, בחדר האח הגדול CALL, מוטי אומר למושיק ולסתיו לנסות ולהתעלם מהשיחות שקיבלו, וסטלה מקבלת שיחת טלפון. "אהבה שלי, איפה אתה נמצא?", סטלה מתרגשת ודומעת כששומעת את דוב, בעלה, מהצד השני של הקו. היא מנסה להבין אם בעלה מדבר איתה מהבית או מניו-יורק. "אני מקווה שלא הבכתי אותי או אותך", היא אומרת לו ומתחילה לבכות, "זה לא פשוט", היא משתפת. מושיק עולה על הקו ומבקש מבעלה לחזק אותה, ואומר לו שכולם אוהבים אותה.

סטלה אומרת לבעלה שהיא מקווה לנצח, וגם אם היא לא תנצח, היא הצליחה להגיע לסיום, וזה מספיק טוב. "אני בוכה פה כמו ילדה", היא אומרת ומתקשה לעצור את הדמעות. "אתה רואה אותי ואת סתיו?", היא שואלת אותו, וסתיו מיד עולה על הקו. סתיו אומר לדוב שהוא זכה באישה מדהימה ומתרגש מאוד בשבילה. "בחיים לא היינו כל כך רחוקים אחד מהשני בלי לדבר כל יום", היא מסכמת. בעלה מספר לה שהוא צופה בה ברגעים אלה וסטלה לא מצליחה להאמין. "מי היה חולם שאני מראה את עצמי בפני מדינה שלמה?", היא אומרת לו ובוכה. השיחה מסתיימת, צלצול החלפת המשמרות נשמע, וסטלה מנסה להירגע במיטה.

23:00 - מוטי מקבל שיחת טלפון מרגשת

משימת "האח הגדול CALL" ממשיכה והדיירים מחכים לשיחה הבאה. נירו פונה למשפחה שלו ומביע את געגועיו הרבים, ולאחר מכן מתחיל לשדר מתחנת הרדיו "בית האח" ומספר על היום שעבר על הקופים בבית.

לירון, הבת של מוטי, נכנסת בשקט לבית ואיציק ונירו מתנדבים לערוך לה סיור בבית. הם שואלים על עומר, הנכדה החדשה, ולירון מרגיעה אותם ואומרת שהכל בסדר. איציק ונירו שואלים אותה על התגובות בבית הספר, והיא אומרת שהיא מקבלת תגובות חיוביות. האח הגדול קורא ללירון להגיע לסלון ולהתקשר לאביה.

הטלפון של מוטי מצלצל, הוא מרים את הטלפון ומתרגש לשמוע את קולה של בתו. הוא שואל לשלומה של בתו ומרגיעה אותה כשאומר לה שהוא בסדר. מוטי מנסה לדלות פרטים על התגובות בחוץ ושואל אם יש פידבקים טובים. בהמשך השיחה, הוא שואל על הנכדה החדשה ומתחיל לדמוע מהתרגשות. מושיק וסתיו עולים גם הם על הקו ומשבחים את מוטי בפניה: "אנחנו מעבירים את הזמן יחד, כיף לדעת שמוטי קיבל שיחה ממישהו קרוב", סתיו אומר לה. מוטי שואל את לירון אם בבית רואים את הפניות שלו למצלמה, ואת החלות שהוא אפה עם הכיתוב "אהבת חינם". השיחה מגיעה לסיומה ומוטי מסכם: "רק במקום כזה שאתה מנותק מהעולם אתה רואה כמה האהבה מתעצמת, בא לי לפרוץ את הדלת".

22:00 - סתיו מקבל שיחה ומתערער

מושיק מתקשה להירגע מהשיחה עם אופירה ומשחזר את השיחה לעצמו. "היא שאלה למה לא הלכתי עם רתם", הוא אומר לדיירים ומסביר שהוא בכלל לא חשב על רתם בקטע רומנטי. הדיירים ממשיכים במשחק, וסתיו מקבל שיחת טלפון מעינת. סתיו מקשיב בדריכות לעינת ומגיב: "לגבי זה שסתיו נעלם, הוא לא באמת נעלם, אני עושה צחוקים באותה המידה ואני מקווה שאת רואה את זה", הוא מסביר את עצמו. עינת ממשיכה לתקוף וסתיו מנסה להשחיל משפט: "זה שסטלה באה גרם לי גם להתעורר ולראות דברים שלא ראיתי לפני כן", הוא טוען.

סתיו מנסה להסביר ללקוחה עינת מתי יחסיו עם שיר עלו על שרטון, וטוען שבמשימת הצינוק היא קראה לו "צבוע", בזמן שהיא התנהגה באותה הצורה: "היא אמרה לי שהייתי צריך לוותר על החסינות לאיציק או לרתם, ויום אחרי זה היא קיבלה חסינות ולא העבירה אותה", הוא מנמק. הלקוחה עינת מעלה את הקרע ביחסים בין סטלה לרתם ושואלת כיצד היחסים השפיעו עליו. "זה שרתם לא התחברה עם סטלה לא גרם לי להתרחק ממנה", הוא מסביר, "יש הרבה דברים שסטלה חושבת על רתם ואני לא מסכים איתה", הוא אומר.

הלקוחה עינת ממשיכה לעסוק ביחסים בינו לבין סטלה והוא ממשיך לטעון: "אם התחושה שהתקבלה זה שאני עוקב אחרי כל מה שסטלה אומרת - זו לא המטרה. אני לא שפוט שלה, היא פתחה לי את העיניים לגבי איציק, ולגבי הרבה דברים אחרים", הוא אומר. "אם את חושבת שאני אדם רע ושאוהב תככים, אז זה ממש לא ככה, ואני מקווה שאולי אני אצליח לשנות את  הרושם הזה שנוצר אצלך בימים הקרובים", הוא מסכם והשיחה מתנתקת.

"אני לא רוצה להגיב כדי שלא יגידו עוד פעם שאני משפיעה עליך", סטלה אומרת לסתיו ומנסה להסביר לו שהוא לא ענה מספיק טוב ללקוחה - הוא צריך לעמוד על שלו. "אם אמא שלי קראה לך 'סטלוש', זה אומר שהיא לא חושבת שאת עושה ממני בובה", מכריז סתיו, וסטלה מסכמת: "אני שומרת עליך".

21:00 – אופירה אסייג בשיחה מפתיעה

הדיירים יושבים במטבח ומדברים: "המשפחות רואות אותנו כל הזמן", אומר מושיק, ונירו צוחק: "אני עוד הטלתי ספק בזה שאבא שלי הזמין את ערוץ 26". בהמשך, מושיק יוצא לעשן ומבקש מהדיירים "להשאיר לו הודעות" במידה ויתקשרו אליו. לפתע הטלפון מצלצל ומושיק מרים את השפורפרת: "אופירה, תודה שהתקשרת לאח הגדול CALL המקום בו אפשר להגיד הכל", הוא אומר בהתלהבות. "זו חברה של איציק", לוחש סתיו. אופירה שואלת אותו על סיטואציות מכעיסות בבית והוא בוחר שלא להגיב. "יש הרבה סיטואציות בבית שאני חושב שאני צריך להגיב ומה שעוצר אותי זה שיש לאנשים ילדים בבית, ואני לא רוצה לפגוע בהם", הוא מסביר לאופירה.

אופירה שואלת לגבי היציאה של איציק במשימת הצינוק, " זה היה הדבר הכי פוגע שהיה לי בבית, הוא התנצל בלי שביקשתי. הוא אפילו התנצל כמה פעמים", מסביר מושיק. אופירה עוברת לשאול על הימים הראשונים בבית ועל הקמת המיטות, "היו כאן אנשים מבוגרים ונשים, אני כגבר לא יכול לתת לבחורות להקים מיטות", מושיק אומר. בהמשך, היא שואלת בנוגע לדעות הדיירים על המוזיקה המזרחית בבית ומושיק טוען: "נירו ואריאנה פשוט מורעלים נגד מוזיקה מזרחית ואני לא אשנה את זה לא משנה מה אני אגיד". מושיק ממשיך ואומר: "אני לא מייצג את המוזיקה המזרחית, אני מייצג את עצמי. זה המוזיקה המובילה בארץ ", הוא אומר בביטחון.

עם סיום השיחה, מוטי אומר למושיק שאופירה לא נהגה בנימוס ולא נתנה לו לדבר, וסטלה בכלל טוענת שאופירה ניסתה לסכסך: "היא לא אמרה מילה על איציק". סתיו מסביר לה שהיא חברה טובה של איציק: "יש להם תכנית רדיו ביחד"."יש משהו במה שהיא אומרת, אני נתתי לאנשים לדרוך עלי", אומר מושיק. "לרגע אחד אל תראה בזה חיסרון, לתת את עצמך בשביל אחר בלי לעשות חשבון זה הדבר הכי יפה שיש", מפציר בו מוטי, "זה האופי שלך". "אני יותר מדי טוב, זו הבעיה שלי", מושיק מתוודה.

20:00 - שיר לאלרואי: "כבר חשבתי ששכחת ממני"

אלרואי נכנס לבית והדיירים, שהמתינו לכניסתו, מתרגשים לראותו. מושיק עורך לאלרואי סיור ואומר לו ששיר לא מפסיקה לדבר עליו, "כבר נהייתי נבוך", אלרואי מתוודה. האח הגדול קורא לאלרואי לסלון, ואלרואי מבקש מהדיירים לערוך את השיחה עם שיר באופן פרטי, והם מכבדים את הבקשה ויוצאים לחצר.

שיר עונה לטלפון בהתרגשות שיא ובין משפט למשפט מנסה להירגע בנשימות עמוקות: "אתה לא מבין איך אני מתרגשת", היא אומרת לאלרואי. היא מנסה להבין איך החיים מחוץ לבית ושואלת אותו אם הוא רואה שהיא מדברת עליו כל הזמן, ואפילו  ישנה עם התמונה שלו. היא לא מפסיקה לומר לאלרואי שהיא מתגעגעת אליו, ומספרת לו שקשה לה לקום בבוקר ולראות אנשים שהיא לא אוהבת. "מצד שני זה בית הספר של החיים", היא אומרת בביטחון. "יש פה סיטואציות שאני כל הזמן חושבת מה אתה היית אומר לי עליהן, אתה כל הזמן מייעץ לי", היא אומרת לו. היא ממשיכה להחמיא לאלרואי ואומרת לו שהיא מחכה כבר לחזור לשגרה המשותפת שלהם. "אני מקווה שאני לא עושה פאדיחות", היא אומרת לו, "חוץ מקטע אחד שאני יודעת", היא צוחקת ואיציק ונירו מצטרפים אליה ומזכירים לה את תקרית הנפיחה באימון. לבסוף, היא נפרדת מאלרואי ומבקשת מהאח הגדול פעם נוספת לשים את השיר האהוב עליה: "Just the way you are" של Bruno Mars. השיר מתחיל להתנגן ברמקולים עם סיום השיחה שלהם, ושיר מתרגשת ומתחילה לדמוע. "זה היה לי מאוד חשוב לשמוע אותך, כבר חשבתי ששכחת אותי", היא מתוודה והם נפרדים כששיר מבטיחה לאלרואי לחבק אותו חזק כשתצא מהבית.

אלרואי יוצא לחצר ונפרד מהדיירים. "זה מצחיק שהם רואים הכל", מסכם מושיק. שיר, איציק ונירו יוצאים לסלון, ושיר מחפשת את הריח של אלרואי. הדיירים עדיין מתרגשים מהיום העמוס שעבר עליהם ולא מפסיקים להחמיא לבני משפחתם של איציק, נירו ושיר.

19:00 - הילדים של איציק בביקור מרגש בבית

הבאים שנכנסים לבית הם הילדים של איציק שמקבלים סיור מודרך על ידי הדיירים: "כאן אנחנו מבלים את רוב הזמן, מסתכלים על השמש כדי לנחש מה השעה", אומר מושיק. בהמשך, בנו של איציק יושב לשיחה עם מושיק ושואל: "איך אתם מעבירים את הזמן כל היום? מה אתם עושים בזמן הפרסומות?", ומושיק עונה: "אנחנו יושבים ומחכים, אתה לא מפסיד כלום בטלוויזיה".

האח הגדול קורא לילדיו של איציק להגיע לסלון, והם מתקשרים למוקד. איציק עונה לשיחה, ואחרי כמה שניות הוא מזהה את בנו, מיכאל. "מה זה הקול של הגבר שנהיה לך?", הוא שואל אותו בהתרגשות. מיכאל מתעניין בחוויה ואיציק עונה לו: "לפעמים קשה, עוד מעט זה נגמר". השיחה ממשיכה ואיציק שואל את מיכאל אם הם גאים בו: "אם אתה גאים בי אני רגוע, אני יכול להמשיך". "ראיתם שלמדתי לבשל?", הוא שואל את מיכאל ומבטיח שכשיצא מהבית הוא יבשל להם ארוחה. הוא ממשיך להתעניין ושואל את מיכאל אם הם נעלבו מהשיר ששר להם במשימה. מיכאל משיב לשלילה וגבריאל, בתו של איציק, לוקחת את השפופרת: "עוד מעט זה מסתיים ואנחנו נצא מפה ניסע לאילת", איציק מבטיח לה והדמעות עולות. "אתם הניצחון הכי גדול שלי. אני מרגיש שניצחתי פה. אני לא צריך כלום יותר מזה, ואני מבטיח להישאר ככה אחרי התכנית. לעשות אתכם הכי גאים. נהיה כל הזמן ביחד", איציק מבטיח, והשיחה מסתיימת.

בסיום השיחה, איציק מאושר ושיר ונירו שמחים בשבילו. איציק אומר ששמע בקול של הילדים שלו שהם מרוצים ממה שהם רואים. הילדים של איציק יוצאים מהבית, ושאר הדיירים ממתינים לשיחת הטלפון שתקבל שיר. הדיירים תוהים אם אלרואי, בעלה של שיר, הוא זה שיכנס לבית. רגעים ספורים אחרי שהדיירים מדברים עליו, אלרואי אכן נכנס לבית ומעורר התרגשות גדולה בקרב הדיירים.

18:00 – אמא של נירו מגיעה לביקור בבית

אמא של נירו נכנסת בהפתעה לחצר, ומקבלת קבלת פנים חמה ממושיק. עד מהרה מוטי מצטרף, והם עושים לה סיור בבית. כחלק מהסיור הם מגיעים לחדר השינה, שם הם פוגשים את שיר, סטלה וסתיו ששמחים לראות אותה: "טוב שבאת", אומרת סטלה. אמא של נירו מנצלת את ההזדמנות כדי להשאיר לו מסר מהילדים מתחת לכרית, והיא מניחה בעדינות ציור שהם ציירו לו במיוחד.

בהמשך, אמא של נירו מרימה אליו טלפון, כששאר הדיירים יושבים סביבה. "אני יושבת כאן בסלון", היא אומרת, "כשאמרת היום שאתה מרגיש שמישהו צופה בך זו הייתי אני, זו ממש טלפתיה". השיחה מגיעה לסיומה: "אנחנו אוהבים אותך ומתגעגעים אלייך, גם הילדים. יש לך פה חבר'ה מדהימים, ואנחנו מחכים לראות אותך בגמר".

השיחה מסתיימת ונירו משתף את איציק: "לא ציפיתי שיביאו את אמא שלי". בהמשך, נירו מקבל שיחה נוספת, הפעם מהבת שלו: "את גאה באבא?", הוא שואל, ומתעניין: "מציקים לך בבית הספר בגללי?". לקראת סיום, נירו מתוודה: "אני משתגע בלעדייך, תמסרי לאחיך חיבוק גדול ממני".

אמא של נירו נפרדת מהדיירים ויוצאת לדרכה, בזמן שאיציק אומר בחדר המשימות: "זה קשה, אני יודע מה הוא מרגיש". בהמשך בחצר, הדיירים עוד מנסים להירגע מהביקור: "צריך לקחת את שיחות הטלפון בפרופורציה", אומר מושיק, וסתיו מנסה לנחש: "אז מה אתם אומרים, יביאו לשיר את אלרואי?".

17:00 – איציק: "לא חשוב לי מה אומרים עליי בחוץ, אני מנסה לעשות תהליך ביני לבין עצמי"

איציק ושיר מדברים במטבח על החוויה שלהם בבית: "הכל נפל עליי בבום, פתאום נשארתי לבד והמוח לא מפסיק לחשוב", אומר איציק, ושיר מסכימה: "תחשוב שאני ככה כבר חודש, עם המחשבות על אלרואי". "לא נורא, נשארו רק עוד כמה ימים", מסכם איציק.

איציק מקבל שיחה, ונשאל על הילדים שלו: "לא רציתי שמישהו יחשוב שאני משתמש בגעגועים שלי לילדים כדי לקבל אמפתיה מבחוץ. סבלתי כל כך בלעדיהם, אני אסחוב עוד כמה ימים כדי לתת להם את כל החום והאהבה שהם צריכים לקבל ממני". בהמשך הוא אומר: "פחדתי שהרגישות שלי תגרום לי להזיל דמעה אם אדבר עם הילדים שלי, שזה יהיה לי קשה מדי". "לא חשוב לי מה אומרים עליי בחוץ, אני מנסה לעשות תהליך ביני לבין עצמי", הוא מסכם.

16:00 - שיר על הנפיחה: ״אני לא בן אדם שעושה דברים כאלו במכוון״

השאלות מתחילות לזרום ואת שיר שואלים על תקרית הנפיחה בשידור חי: ״בסך הכל כולנו אנושיים, אני לא בן אדם שעושה דברים כאלו במכוון״. בהמשך, היא מתבקשת לשיר שיר והיא מתחילה לשיר את Just the way you are של Bruno mars. שיר הנבוכה מסיימת את השיחה ואיציק מעודד אותה שהיא התמודדה יפה מאד עם השאלה.

בינתיים, מחוץ לחדר המשימות, הדיירים הנותרים ממתינים למשמרת שלהם, סתיו מכין לעצמו ארוחה קלילה ומושיק נח על הכורסא. סתיו מתעצבן על הבלאגן במטבח: ״אני לא מבין מי שם את המגבת ככה, המגירה לא נסגרת״, ומושיק צוחק.

15:00 – משמרת נוספת יוצאת לדרך

מושיק תוהה אם יכול להיות שיכנס אורח מפתיע לבית האח ויבקר את אחד הדיירים: ״אי אפשר לדעת, אולי״, אומר סתיו. מוטי מספר על תחילת הקריירה שלו ועל היכרותו עם אשתו זכרונה לברכה: ״אורנה הייתה גאווה, היא הייתה אצנית, יפה ואינטלקטואלית״, הוא מספר, ונזכר איך הוא ניסה להרשים אותה כשלקח אותה ליפו: ״שמונה ימים אחרי זה הצעתי לה נישואים, וחצי שנה אחרי כבר היינו נשואים. זה היה משהו מאד מיוחד״

בחדר המשימות מתחילה עוד משמרת ונירו, איציק ושיר יושבים על הכיסאות. שיר כותבת פתקים על השולחן לכל האנשים הקרובים אליה עם מסרים עבורם, איציק משרבט ציורים על המחברת וכך גם נירו והם ממתינים לשיחות הטלפון.

14:00 - סתיו: ״יש חברים טובים ויש חברים מזוייפים״

בשיחה בחצר, שיר ואיציק מדברים על הטירוף שמתרחש במגרשי הכדורגל ועל האוהדים השרופים: "פעם העליתי תמונה עם חצאית צהובה לאינסטגרם, אתה יודע כמה קיללו אותי?", היא צוחקת ואומרת שזה לא הגיוני שביום יום שלה לא תוכל ללבוש צהוב: "זה לא שבאתי למשחק ככה", היא אומרת ולא מבינה למה צריך לקחת את זה לפסים כל כך קיצוניים.
איציק מסביר לה שיש אוהדים שזה החיים שלהם: "יש אנשים שיחליפו את האישה שלהם ולא את הקבוצה", הוא אומר. שיר אומרת שמה שמפריע לה שאוהדים ממש הופכים את זה לשנאה בין קבוצה לקבוצה: "הם יוצאים מפרופורציה. מה לעשות, אני לא מסכימה עם זה", היא אומרת ומשתפת שפעם אחד האוהדים זרק בקבוק קולה על המגרש והכל נשפך עליה: "פשוט הזמנתי מונית והלכתי משם", היא נזכרת.

בינתיים, בסלון, סטלה ומושיק מדברים על המשימה: "לא מדאיג אותי מה ישאלו אותי, במילא הכל על השולחן אצלי", אומר מושיק. סטלה אומרת למושיק שהיתרון שלו זה שהוא חבר של כולם. "יש חברים טובים ויש חברים מזוייפים", מוסיף סתיו.

13:00 - נירו על איציק: ״לא יפתיע אותי אם הוא ינצח״

בחדר השינה נירו מסביר לסטלה שאחרי חמישה שבועות שחיים יחד כבר אפשר לראות את הפנים האמיתיות של כל אחד: ״מצאתי אדם טוב במהות שלו, עם לב רגיש, לארג׳, מצחיק ואינטיליגנטי, אבל חוסר ביטחון שלו תוקע לו כל פעם מקלות בגלגלים״. הוא ממשיך ואומר שלאיציק יש המון תכונות טובות ושהבעיה היא שהוא לא הצליח להתעלות על חוסר הביטחון שלו, כאשר נטלי הייתה בבית היה לו קל יותר משום שהוא היה תחת כנפיה: ״קל להתאהב בבן אדם כזה, לא יפתיע אותי אם הוא ינצח״, סטלה אומרת שזה מאד יפתיע אותה: ״הוא עדיין מניפולטיבי, מנצל ורומס אחרים ושום דבר לא מתרץ את זה״.

נירו ממשיך לנסות ולהסביר כי צריך להבין מאיפה כל אחד מגיע ולדעת למחול: ״הוא מסכן, זה מטורף מה שעובר עליו, במשחק כזה אתה חייב להיות עם מודעות גבוהה בשביל לעבור אותו בשלום״.

12:00 - איציק: "סבלתי מרגשי נחיתות כל חיי"

נירו, איציק ושיר יושבים בחצר ונירו אומר שהוא שמח שאוטוטו הוא רואה את הילדים שלו, ושהוא צריך לחשוב על יעד מקורי לחופשה משפחתית: "אני לא אקח אותם לאילת אחרי העונה הזאת, לא יפסיקו להציק לנו שם". בהמשך, נירו ואיציק נותרים לבדם בחצר ונירו אומר לו שהוא החליט לצאת עליו רק אחרי שקיבל ממנו הערות ציניות, ואיציק אומר לו שהוא לומד להכיר את עצמו מחדש בבית ושהוא לומד להביס את האגו שלו. הוא ממשיך לדבר ומספר לנירו שהאגו הרס לו את החיים ושהוא סבל מרגשי נחיתות במהלך חייו ."אף פעם לא הרגשתי, חכם, מוכשר, או חזק והייתי צריך ללמוד לחזק את עצמי כל הזמן".

כעבור מספר דקות, שיר חוזרת אל החצר ומספרת לנירו ולאיציק על אלרואי, בעלה. היא אומרת שהוא הנפש התאומה שלה ושהוא האדם עם הכי הרבה כבוד שהיא מכירה: "אתם לא מבינים, אם הוא מגיע לתצוגה שאני מדגמנת בה, הוא מוריד את הראש כל פעם שהוא רואה דוגמנית וזה הכל מכבוד אלי. אין, אני פשוט מתה עליו". השלושה ממשיכים לדבר והפעם שיר מחלקת לאיציק ומושיק טיפ לחיים: "הכל בחיים זה מינון, למשל, אני לא אוכל ארבעה סופלה שוקולד, אני אוכל רק אחד. זה פשוט הכל מינון".​

11:00 - איציק: "זה המקום עם הכי הרבה צביעות שהייתי בו בחיי"

סטלה וסתיו מדברים בחדר, וסטלה אומרת לו שנירו עצבן אותה והוא יקבל את המנה שלו היום. סתיו אומר שבאמת יש לו קטעים מעצבנים בבית ושהוא חסר טאקט ויש מצבים איתו שהם בלתי נסבלים. כעבוד מספר דקות סטלה וסתיו יוצאים אל החצר, ומוטי וסטלה מדברים על איציק: מוטי אומר על שאין לאיציק בושה ומספר שהוא שלח את נירו להכין לו קפה. "נראה שהוא יבקש ממני לגהץ לו חולצה", הוא מוסיף.

שיר ואיציק יושבים בחצר, ואיציק אומר לה שזה הבית עם הכי הרבה צביעות שהוא נתקל בחייו ,ושיר מסכימה ואומרת שזו הסיבה שהשהייה בבית היא חד פעמית. איציק אומר לה: "זו חוויה שאני לא מתכוון לחזור עליה, כמה צביעות יש פה". שיר אומרת לו שיתנחם בעובדה שהוא תכף רואה את הילדים שלו  ואיציק אומר לה שהוא ביקש מהאח הגדול לא שלהביא אותם. בהמשך, איציק אומר לה שהוא לא מוכן להיות מלוקק ולעשות דברים בבית רק כדי שהקהל בבית יחשוב שהוא טוב לב: "לא מוכן ללקק לאנשים כאן בשביל ליצור תדמית שקרית בחוץ", ושיר אומרת לו: "אחרת זה היה הופך  להיות משוחק ואתה לא משחק, אתה כמו שאתה בבית." איציק מוסיף שהמצווה הכי גדולה מבחינתו זה לשמח אנשים: "אני שימחתי אנשים  כששיחקתי כדורגל, עשיתי להם טוב על הלב".​

10:00- מושיק: "נמאס לי להכין לכולם סיגריות" 

הדיירים מתעוררים בקושי רב לצלילי השיר, Call me maybe של Carly Rae Jepsen. מושיק וסתיו ראשונים לקום מהמיטה ומושיק יוצא לחצר להניח תפילין ומבקש מהאח הגדול שישמיע את השיר פעם נוספת רק לאחר שיסיים. האח הגדול מתחשב במושיק וכמה דקות לאחר שמושיק מסיים, השיר נשמע פעם נוספת ומעיר את שאר הדיירים שעדיין מנומנמים.

מאוחר יותר, שיר, איציק וסתיו מתארגנים בחדר האמבטיה ושיר אומרת: "נראה לי שמתוך שינה קראתי לרתם" ואיציק אומר לה שגם הוא שמע אותה מדברת במהלך הלילה מתוך שינה. כששיר חוזרת לחדר השינה ושואלת את סטלה:"דיברתי בלילה?", סטלה צוחקת ואומרת: "כן שיר, חלמת על רתם".

אחרי שסיים להתארגן, מושיק יוצא כועס לחצר ואומר למוטי: "תיכף סתיו יבוא ויגלגל סיגריות לכולם, אני סיימתי לגלגל", מוטי לא מגיב לו ומושיק ממשיך: "כל אחד בא רואה אותי מגלגל ורוצה גם". בהמשך השיחה, מוטי מחפש מצית שאבדה לו וטוען שהייתה בפעם האחרונה אצל מושיק. מושיק נכנס לבית לחפש בשבילו את המצית אך לא מוצא וחוזר עצבני לחצר:"לא מוצא, אל תכניס אותי לסיפור הזה". הוויכוח ממשיך בחדר השינה, וסתיו אומר שגם הוא לא מוכן להכין סיגריות לכולם ושכל אחד יכין לעצמו ומוטי מתבאס ועוזב את החדר.

09:00 – משמרת שנייה באח הגדול CALL

אחרי יום רווי בשיחות טלפון ומשמרות מתישות, דיירי הבית עדיין ישנים במיטותיהם כשבקרוב יתנגן ברחבי הבית שיר הבוקר שיעיר אותם ליום המשמרת השני שלהם במוקד הלקוחות של האח הגדול. מי צפוי לקבל שיחה מפתיעה? מי יזכה לביקור? והאם גם היום חלקם יקבלו ביקורות לא פשוטות מהמתקשרים מחוץ לבית?

מה קרה אתמול?

את הבוקר הראשון בלי רתם פתחו הדיירים עם סיימון וגורפינקל ששרו את שירם "גברת רובינסון". כבר בשעת בוקר מוקדמת קיבלו הדיירים רמז על המשימה שמחכה להם בזמן כשבחדר הארונות חיכו להם "מדי שירות" וכל הבית הוסב למשרד שירות לקוחות העונה לשם "האח הגדול CALL".

לקראת שעות הצהריים קיבלו הדיירים הסבר על המשימה החדשה: האח הגדול הסביר לדיירים שמאותו הרגע הם יעבדו במשמרות כטלפנים ויצטרכו לענות לשאלות שישאלו אותם בטלפון. כל אחד מהטלפנים שבמשמרת יענה בתורו לפניות, וכדאי שה"לקוחות" יהיו מרוצים כי הפידבק שלהם יקבע האם הדיירים יקבלו תקציב מותרות או לא. בנוסף, יהיה עליהם למלא את חוקי המוקד: בזמן משמרת אסור לקום מהכיסא, ולכן בכל פעם שהם רוצים לזוז הדיירים צריכים להתגלגל עם הכיסא - גם לשירותים.

הראשונים לקבל שיחות טלפון היו שיר ונירו, שיחות שלא חסכו מהם ביקורת כלל וכלל. נירו קיבל לקוח בשם אסף שעימת אותו עם אמירותיו לגבי הקהילה הגאה ודבריו לגבי נשים. השיחה לא הייתה פשוטה לנירו, אבל גם לא לשיר, שקיבלה שיחה מלקוחה בשם נטע שהטיחה בה שהיא עסוקה רק בספורט ואיפור. מיד אחריהם מקבל גם איציק שיחה, בה הוא הואשם בהטלת אימה על דיירי הבית. שלושת הדיירים עונים בסבלנות למתקשרים, איך הם אינם יודעים אם יצאו מרוצים.

אל המשמרת השנייה נכנסים סטלה, מושיק, מוטי וסתיו, והראשון לקבל שיחת טלפון הוא מוטי שמואשם בהצגות מול המצלמות. את ההפתעה הגדולה השאיר האח הגדול לשעות הערב, אז הכניס לבית את אמו ואחיותיו של סתיו, וגם את אחותו של מושיק, שמתיישבים בסלון הבית ומחייגים אליהם. גם מושיק וגם סתיו מתרגשים עד דמעות מהשיחה, אבל אינם יכולים לצאת ולפגוש את בני המשפחה.

מיד עם סיום המשמרת יוצאים הארבעה אל שאר הדיירים כדי לברר ולשמוע על ביקורי המשפחות וההתרגשות בשיאה. אחרי שההתרגשות חולפת, מנסים הדיירים להבין מה רצו מהם המתקשרים האנונימיים: "אני כבר מפחדת לצאת מפה בעקבות התלונות שקבלתי", אומרת שיר בצחוק, ונירו טוען שלדעתו "כל הגייז בארץ בטח נגדי". אחרי שהם נרגעים מעט, מקבלים הדיירים שיר ויין מהאח הגדול, ובשעת לילה מוקדמת כולם פורשים לשינה עמוקה. 

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי