כמו שבוודאי כבר שמעתם, השבוע האחרון בבית האח הגדול קירב בין האקסים נטלי עטיה ואיציק זוהר שבימים האחרונים מראים סימנים של קאמבק. אחרי שסיפקו את הנשיקה הראשונה של העונה, ישנו בלילות האחרונים יחד ואפילו הודו שהם מתחילים להתאהב - לכולם בבית כבר ברור שמתחיל פה משהו רציני. אבל עם כל הפרגון והאהבה, באח הגדול לכל רומן תמיד נלווה גם איזשהו משולש רומנטי, והפעם מרובע כי גם קטיה וגם רתם הראו עניין באיציק.

בעוד רתם לקחה צעדה אחורה, שיר הבחינה בכך שקטיה ממשיכה לפלרטט עם איציק והחליטה לתפוס את נטלי לשיחה: "רתם לא מתעסקת בזה יותר. אבל קטיה בתור חברה, רואה שאתם ביחד ושהתחיל ביניכם משהו, ואז היא הולכת ומפלרטטת איתו במטבח. זה הורס אותי הדברים האלה".

"זה שהיא עושה את זה אני יודעת, אבל זה לא חשוב לי מה היא עושה", מסבירה נטלי, "חשוב לי איך איציק מגיב לזה". אבל שיר לא נרגעת: "היא חברה שלך", היא אומרת ונטלי מגיבה מיד: "היא כנראה לא, וזה בסדר". שיר מספרת לנטלי שהיא ידעה שקטיה בעניין של איציק עוד לפני שמשהו התחיל ביניהם, ונטלי המומה: "אוי, אני לא ידעתי. אם הייתי יודעת בכלל לא הייתי נכנסת לזה", היא מצהירה ושיר מיד מרגיעה אותה: "אז מה? גם רתם רצתה וזה לא קשור כי איציק רוצה אותך".

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00

הפניה לשידור החי