מיד לאחר ההדחה הראשונה של העונה שבה אריאנה מלמד עזבה את הבית, החליט ישראל גודוביץ, הדייר המבוגר ביותר שנכנס לבית האח הגדול VIP, שהוא עוזב את הבית אחרי עשרה ימים בלבד. "זה היה באמת מרגש", הוא מספר על הצפייה ברגע העזיבה שלו ששודר ביום ראשון, "אני התרגשתי אצלי בבית כשראיתי את זה".

הוא מספר שלמד בבית דברים שלא ידע על עצמו: "למדתי שהשהות עם אנשים שאני באמת לא הכרתי אף אחד מהם, ממש לא הכרתי, היא אפשרית", הוא אומר ומוסיף, "חוץ מגברת אחת שאני לא יודע מה עשיתי לה אבל היא ממש לא אהבה אותי מהרגע הראשון. אני לא רבתי איתה. היא יצרה אויב. כשמייצרים אויב אז יש אויב. אבל אני לא האויב שלה". 

אריאנה בחצר  (צילום: מתוך
"אני לא יודע מה עשיתי לה אבל היא ממש לא אהבה אותי מהרגע הראשון"|צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת

ואם בכל זאת מדברים על אויבים, אחד הנושאים הבוערים ביותר לישראל הוא משבר הדיור, והשבוע הוא גם אמור להגיע לכנסת בנושא: "הגיע הזמן לעשות מעשה, הדבר הפשוט ביותר זה להגן על הדיירים  מפני עוצמתם הכלכלית והציבורית של אנשי הנדל"ן למיניהם, קבלנים יזמים וכו'", הוא מסביר, "האזרח הקטן נשחק, פשוט נשחק, ואין מי שיושיע אותו. לבוא ולהגיד לכו לבתי משפט, גישור וכל זה, זה לא פייר, זה פשוט לא פייר. יש חוק מכר דירות, 1973, לתת לו שיניים, זה מה שצריך". 

מי לדעתך יזכה בגמר?
"אני היום מרגיש שזכיתי. אבל מי יזכה באמת קשה לי להגיד לך".

ומי היית רוצה שיזכה?
"שניים. קשה לי להחליט. אחד זה מושיק עפיה שפשוט אני אוהב אותו כמו בן - הוא גם נשמה וגם מוכשר בטירוף, והשני זה אחד שבהתחלה כאילו נרתעתי אבל מהר מאד התעשתתי וראיתי שהוא פשוט מקסים. קוראים לו סתיו". 

הבוקר של קשת - א'-ג', 07:00