אז בזמן שאנחנו סופרים לאחור את השעות עד שהדיירים ייכנסו לבית, הבאנו את ארז טל ואסי עזר כדי שיענו לכם בפייסבוק על השאלות שהכי מסקרנות אתכם לגבי עונת ה-VIP של "האח הגדול" (ראשון, 21:00). איך נראה הבית? מה ההבדל בין עונה רגילה לעונת VIP? מה ארז עושה כשאסי לא מסתכל? וכמובן, מי יהיו הדיירים והדיירות? הם השתדלו לשמור על פאסון אבל לא הצליחו שלא לתת כמה רמזים. אספנו כמה מהשאלות הכי מעניינות, והנה הן לפניכם

הגולש אריאל אירני שואל: "אסי - מאחד עד עשר - כמה זמן חיכית לאח הגדול VIP"?
אסי: "מאוד אהבתי את העונה הראשונה של "האח הגדול VIP". מאז, כל עונה ניסיתי לשכנע את ההפקה לעשות עוד עונה כזו. עכשיו כבר אפשר לספר שעונת VIP כבר כמעט הופקה אבל בסוף לא יצאה לפועל. עכשיו אני יותר משמח שזה סוף סוף קורה ולשאלתך – מאחד עד עשר, התשובה היא עשר. וגם השאלה שלך אריאל, היתה ממש עשר!".

"ארז, ליד אסי אתה המבוגר האחראי, האם כשאסי לא לידך אתה מרשה לעצמך להתפרע קצת יותר?"
ארז: "כשאסי לא לידי ולא יודע אני הכי פרוע. שם בטהובן ושומע הרצאות של האוניברסיטה המשודרת".  

הגולש ibrahim k abu hilweh שואל: "האם הבית ישאר כמו בעונה שעברה או יעבור קצת שינוי או שהרסו ויבנו אותו מחדש?"
אסי: "איברהים, בוא נגיד ככה – אם הבית עצמו היה עובר ליד בית האח החדש – הוא לא היה מזהה אותו. בעיני זה הבית הכי מיוחד שבנינו עד עכשיו".

הגולש shay alon: "בכל העונות עלו נושאים חשובים כמו טבעונות, גזענות, פמינזם, עדתיות, הומופוביה. איזה נושא עומד לעלות העונה?"
אסי: "מה שיפה ב"אח הגדול" זה שאנחנו אף פעם לא יודע מה עומד לקרות. אף פעם לא תכננו מה יקרה בבית כי גם אם נתכנן עד הודעה חדשה, מה שקורה בפועל, קורה מעצמו. אני כן יכול להגיד שיש לפחות דיירת אחת שמגיעה עם מספר אג'נדות שעשויות להתנגש עם אורח החיים של כמה מהדיירים האחרים".  
ארז: "ארכנופוביה. לא בטוח".

הגולשת נעמי ארשנסקי: "כמה חודשים יהיו הדיירים בבית בעונה הזו?"
ארז: "תשעה. חלקם יילדו בגמר".
אסי: "אני יכול לספר לך כמה זמן הדיירים יהיו בבית אבל זה יכול להרוס לך את ההפתעה. אני כן יכול להגיד שעונת ה-VIP קצרה בדרך כלל מעונה רגילה".

ארז טל (תמונת AVI: מתוך אנשים, שידורי קשת)
"כשאסי לא לידי ולא יודע אני הכי פרוע" - ארז טל|תמונת AVI: מתוך אנשים, שידורי קשת
הגולש daniel dodli: "במה שונים דיירים VIP מדיירים בעונה רגילה"?
אסי: "דיירי VIP שונים מדיירי עונה רגילה כי הם חושבים שהם יודעים לאיזו הרפתקאה הם נכנסים. בפועל, מרגע שהם נכנסים לבית הם מבינים כמה שהם לא מבינים איזו חוויה צפויה להם, בדיוק כמו דיירים רגילים. מה שכן – דיירי VIP מבינים את המשחק הרבה יותר מהר מדיירי עונה רגילה. מה שמאפיין אנשים מפורסמים, וארז ואני לגמרי חלק מזה, זה הצורך התמידי בתשומת לב. בבית האח VIP יהיה הרבה אגו ורצון לכבוש את הקהל בבית".

הגולש tal poleg: "כולם מדברים על מה יקרה ברגע שהמסיכות יפלו, אתם יכולים לחזור לרגע אחד שהרגשתם שהורדתם מעליכם את המסיכה"?
אסי: "אם נהיה לרגע רציניים, הרגע שאני הורדתי מעליי את המסיכה היה ללא ספק הרגע בו הגעתי לבית של ההורים שלי וסיפרתי לאמא שלי שאני גיי".  
ארז: "אני מעולם לא הורדתי את המסיכה. יש לי אחת ואני מסתובב איתה כבר למעלה מ30 שנה". 

הגולש lena shaban: "האם יכול להיות שיש דיירים שהשתתפו גם באח הגדול בעבר והם נחשבים לסלב אז יכול להיות שתכניסו אותם?"
אסי: "לנה, למרות שאנחנו לא נוהגים לדבר על מי דיירים יכנסו לבית לפני שהעונה מתחילה, רק בשבילך אני מוכן לחרוג מהשגרה ולספר לך שבאופן חד משמעי התשובה היא לא. לא יהיו דיירי עונות קודמות בעונת ה VIP".

עוד באח הגדול VIP:

הגולש nili zavadsky: "האם אתם – אסי וארז – חשבתם אי פעם שיהיה מעניין לראות אתכם על המסך בבית כדיירים פשוטים?"
ארז: "אסי חושב רק על זה. הבטחתי לו שיום יבוא וחלומו יתגשם".
אסי: "כבר שנים, פחות או יותר מהעונה הראשונה, אחד החלומות הכי גדולים שלי, באופן חד משמעי, זה לראות את ארז טל נכנס כדייר לבית האח. ואם לא באח אני מוכן להתפשר ולראות אותו מתמודד ב'אמזונס', 'מאסטר שף' או 'זמן מיסטיקה'".

הגולש avinoam keidar: "אסי, זה נכון שאתה נכנס לבית כדייר?"
אסי: "זה נכון שהתשובות בנוגע לזהות הדיירים החדשים יחשפו ביום ראשון הקרוב".

הגולשת noa poly: "אסי, המון מזל טוב, יש כבר תאריך לחתונה? אולי אתה מתכוון לערוך אותה בשידור ישיר ביום ראשון הקרוב?"
אסי: "היי נועה, תודה רבה! האם אני עומד להתחתן ביום ראשון הקרוב? אולי... ואולי לא... את, אלברט, וההורים שלי, תגלו בראשון הקרוב".

הגולש avi Jacobi: "ארז, אני יכול להנחות אתכם את אחת התכניות של האח הגדול 2015"?
ארז: "אין שום בעיה. צור קשר. אם תזדרז תוכל להנחות איתי את אירוע כניסת הדיירים לבית במקום אסי".

האח הגדול VIP - יום א', 10/05/2015 ב-21:00