איך העבירו הטופ מודלס של בית האח הגדול את הימים האחרונים בבידוד? התשובה היא שונה עבור כל אחת ואחד. נטלי החליטה לנצל את הימים האחרונים לצורות שונות של טיפוח עצמי, וזיכתה את כולנו במראה המלבב של מדבקות העיניים שלה. חוץ מזה, היא עשתה גם מתיחות, והתוצאה נראית קצת כמו שיעור יוגה בווידאו: "וקצת נזיז את הכתפיים, נפתח את העין הרביעית, החזה כמה שיותר פתוח", היא דיקלמה תוך כדי הביצוע, "זה כל כך יכול לעזור במקרים של עצב, כעס, מתח, לפתוח את החזה, פשוט ללכת ולפתוח את החזה". לקחנו לתשומת ליבנו.

חוץ מזה, נטלי בעיקר ניסתה לשמור על קור רוח: "זו תכנית טלוויזיה, אני מנסה באמת לקחת את זה בפרופורציות", היא הזכירה לעצמה, "אמנם מיליוני אנשים הולכים לצפות בה, אבל היי, עדיין, זו תכנית טלוויזיה. החשיבה הזאת מרגישה אותי. המטרה ברורה לי, אז כל פעם שקצת קשה, וזו רק ההתחלה, אני מזכירה לעצמי למה אני פה. אבל נראה לי שתשמעו על זה בהמשך. למה אני באמת פה". פייר? אנחנו במתח. 

"לא משנה איפה הייתי, לאן טסתי, בחיים לא התרגשתי ככה"

_OBJ

סתיו אפילו לא ניסה להישאר רגוע: "ההתרגשות כבר מתחילה לטפטף לאט לאט ואני לא מעכל שזה קורה", הוא סיפר למצלמה, "לא יודע, משום מה, לא משנה איפה הייתי, לאן טסתי, מה עשיתי, בחיים לא התרגשתי ככה. זה משהו שונה בשבילי".

חוץ מההתרגשות, הבידוד הוא, כשמו כן הוא, בודד, וגם סתיו הרגיש את זה. אבל לפחות הוא נהנה מהאוכל: "הרגע קיבלתי את הג'חנון שלי", הוא סיפר בשבת בבוקר, עדיין חצי ישן.

"אני מקווה להכיר איזה שתי חברות טובות"

_OBJ

לשיר היה קשה לשהות במלון בלי אנשים או אמצעי תקשורת, אבל היא מצאה כמה דרכים חיוניות לנצל את הזמן בבידוד: "הבאתי לפה משקולות כדי שלא יהיה לי משעמם", היא סיפרה, "וגם כי זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות וזה משהו שיהיה מאוד חסר לי בבית". חוץ מזה, היא הביאה איתה תהילים לקרוא בבקרים, והביעה תקווה לגבי העתיד להתרחש בבית: "אני מקווה שאני אכיר שם אפילו איזה שתי חברות טובות", היא הודתה, "גם לבית וגם לחיים".

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00