דיירי ה-VIP היו בטוחים שהם נכנסים לבית מאובזר ומפנק אך מצאו בית ארוז בקרטונים, ובילו את כל היום בהרכבת המיטות שלהם. הערב הם התכנסו בפעם הראשונה לשיחות בשידור חי עם האח הגדול. רתם ואיציק היו הראשונים להיכנס לחדר האח ולספר על היום שעבר עליהם, "לא חשבתי שהערב הראשון יסתיים על מזרן על הרצפה עם נחירות ברחבי החדר, בתוך בית מקרטון", מסכמת רתם, ואיציק מחזק: "ציפיתי למשהו הרבה יותר מפואר, אבל ההרכבה של הרהיטים חיברה בינינו ויצרה דינמיקה בבית". 

אחריהם נכנסו שיר וסתיו, שהיו באווירה קצת פחות רגועה: "תודה לאל שהיום הראשון נגמר, הייתי היום מאוד מעורער ועצבני כי יצא שכל העבודה נפלה על מושיק. ציפיתי שכולנו נעשה את זה יחד אבל רוב האנשים לא עזרו", מספר סתיו. "סבלתי היום, הייתי בשוק ולא כל כך ידעתי מה קורה סביבי, אני צריכה ללמוד עדיין את כל הדיירים - בעיקר את אריאנה", משתפת שיר.

נירו מתבונן (צילום: מתוך
"כל העבודה נפלה על מושיק"|צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת

הבאים להיכנס היו מוטי וישראל, שמאוד נהנו מיומם הראשון בבית: "הייתה אווירה מאוד נעימה, יש לנו תחושה שבינתיים אנחנו חלק מצעירי הבית", מספר מוטי, וישראל מחזק: "הכל מעולה, בעיקר האנשים בבית". בהמשך נכנסו גם נירו ואריאנה, שמסכמים את השעות הראשונות בבית כהפתעה: "אנחנו מצפים לעוד הפתעות", אומר נירו, בעוד שאריאנה חושפת: "אני מאוהבת בסתיו". 

מי שנכנס אחר כך היה "בוב הבנאי", הלא הוא מושיק עפיה, שהרכיב היום את רוב המיטות בבית. איתו נכנסה נטלי עטייה שמדווחת על לילה קשה: "ישנתי כמו בטבע, בתוך שק שינה ועם נחירות מסביבי, היה קונצרט בחדר". אחרונה נכנסה קטיה, שבילתה כל היום בטריילר הכוכבים וסיפרה למה לדעתה שיר בחרה בה למנצחת הגדולה של העונה: "אני חושבת שהיא בחרה בי כי נראיתי טוב אתמול". אז איך יהיו הימים הבאים בבית האח?

>> השידור החי מהבית ממשיך כל הזמן

האח הגדול VIP, ראשון ושלישי ב-21:00