רגע לפני שסטלה נכנסה לבית והחליפה את השמות ברשימת ההדחה, חשבו יתר הדיירים שהם היחידים שמשפיעים על הרשימה. במוצאי שבת הם נכנסו בזה אחר זה לחדר האח ומסרו בפעם הראשונה לעונה את שמות המועמדים שלהם להדחה. 

בלטה במיוחד היא אריאנה מלמד שהועמדה על ידי לא פחות משמונה דיירים: רתם ("היא גורמת לכל מי שמסביבה לתחושת אי נוחות תמידית, אתה נותן לה ליטוף ומקבל בחזרה חץ"), מוטי ("עם כל ההבנה והאמפתיה, היא מרתיעה"), סתיו ("היא אומרת דברים שפוגעים באנשים"), קטיה ("היא גורמת לאי שקט בבית"), נטלי ("בשנייה היא הופכת לבן אדם אחר"), איציק ("היא מעיבה על האנרגיה בבית"), שיר ("יש לה ביקורות על גבי ביקורות"), ומושיק שהחליט ללכת עם הזרם: "למרות שהיא מחבבת אותי, היא פוגעת באחרים".

אריאנה בחצר  (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
"עם כל ההבנה והאמפתיה, היא פשוט מרתיעה"|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת

>> רוצים להציל את הדייר שלכם? כל הפרטים

מי שהחליטו לא "ללכת על המובן מאליו" ולמסור את שמה של אריאנה (חוץ ממנה עצמה כמובן) היו נירו לוי ("אני אזרום עם המסכנות שהיא מנסה למכור") וישראל גודוביץ שהעדיף לשים "פתק לבן": "אני אעמיד את איציק - הוא גם ככה לא יודח עד הסוף, הוא חזק ואף אחד לא יעמיד אותו", אמר וכמעט צדק - כי מי שבכל זאת החליטה להעמיד את איציק, מתוך שיקול דומה לשל ישראל, הייתה אריאנה: "הוא הכי פחות ייפגע בחייו ובקריירה שלו מזה".

ובחזרה לנירו: נירו כאמור לא העמיד להדחה את אריאנה ובמקום זה החליט להעמיד את רתם ("היא מאוד עסוקה בעצמה, תל אביבית פלצנית"), ואת האקסית נטלי: "היא מקסימה אבל יש לה אג'נדות שאותי באופן אישי מעצבנות, למשל הטבעונות ההיסטרית". נטלי, שכרגע בכלל בעניין של האקס השני שלה בבית - איציק, החליטה גם היא שלא לשמור לו חסד נעורים ומסרה את שמו: "הוא לא ממש בתוך המשחק". אליה הצטרפו גם סתיו ("רק בגלל השיקול של העזרה בבית, בתור בן אדם אני אוהב אותו"), מושיק ("קראתי לו גיסנו והוא התהפך עליי"), וגם הבויפרנד החדש/ישן של נטלי: "אני מעמיד את נירו נטו על פי ההיכרות והחיבור מהשבוע הראשון", הסביר איציק.

איציק ונטלי מתנשקים בבריכה (צילום: אור גץ, קשת)
העיקר שנירו לא יפריע לאיחוד המרגש|צילום: אור גץ, קשת

ולגבי יתר המועמדים להדחה: את רתם, חוץ מנירו, העמידו גם מוטי ("יש לה קצת פוזה") וגם אריאנה ("היא מתעניינת יותר מדי בפופיק של עצמה"). את מוטי העמידו רתם ושיר ("הוא כאילו מהמאה הקודמת"), ואת ישראל כאמור העמידה שיר בערב פתיחת העונה. את שיר אגב העמידה רק קטיה להדחה ("היא לא מוצאת את עצמה פה"), ולכן היא לא נכנסה לרשימת ההדחה המקורית, אלא רק כאשר סטלה החליטה להציל את איציק על חשבונה.

>> רוצים להציל את הדייר שלכם? כל הפרטים

האח הגדול VIP - ההדחה הראשונה של העונה - שלישי, 21:00